Den der forsvandt 66 Skrevet 30. Januar, 2024 Hej Har tidligere haft en bruger herinde, som nu er forsvundet. Kan se at de tråde som jeg havde oprettet, nu har navnet "GÆST". Er bevidst om at jeg ikke har været den mest aktive og kun logget ind lejlighedsvis, men undres over min tidligere profil er væk. Kan nogle fortælle mig om det er normalt at brugere slettes grundet inaktivitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 30. Januar, 2024 Tænker du bør smide spørgsmålet i forummet “Feedback om eroguide”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 351 Skrevet 30. Januar, 2024 Jeg tvivler på at admin har slettet bruger, hans side er flere penge værd, des flere bruger der, så han slettet IKKE bruger der ikke har bedt om det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 30. Januar, 2024 Eneste logiske forklaring, efter min mening, er hvis du med den bruger har brugt reglerne. Men tænker du havde fået en besked om du blev slettet og hvorfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg