Hop til indhold

Recommended Posts

So i just met Bianca and all I can say is wow. Easy to talk to, incredible hot and great in bed.

Her body is out of this world and she made me cum way to fast for my 30 min visit. But even then she provided me a great massage for the time that was left and made out with me so I wanted to go a second round, but I had to go unfortunately because of a busy schedule otherwise I would definitely stayed for a second round.

telling you guys, if you have a chance to meet this incredible woman, do so!

https://nympho.dk/n15726/5445/bianca-i-m-back/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flippenbc skrev, den 29/1/2024 at 15:41:

So i just met Bianca and all I can say is wow. Easy to talk to, incredible hot and great in bed.

Her body is out of this world and she made me cum way to fast for my 30 min visit. But even then she provided me a great massage for the time that was left and made out with me so I wanted to go a second round, but I had to go unfortunately because of a busy schedule otherwise I would definitely stayed for a second round.

telling you guys, if you have a chance to meet this incredible woman, do so!

https://nympho.dk/n15726/5445/bianca-i-m-back/

kan desværre ikke se hendes profil, har du et bedre link

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 2 timer siden:

kan desværre ikke se hendes profil, har du et bedre link

Hun er smuttet for denne gang…

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Hun er smuttet for denne gang…

Redigeret af Bgo
Det virker da

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Hun er smuttet for denne gang…

Det virker da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Swingking skrev, for 2 timer siden:

Nåede heldigvis også at besøge hende og håber hun snart kommer tilbage.

Kan du fortælle om pigen, oplevelsen, servicen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Swingking skrev, for 3 timer siden:

Nåede heldigvis også at besøge hende og håber hun snart kommer tilbage.

Jeg nåede det desværre ikke. Jeg talte dog med hende og hun lovede at komme igen efter påske!!! Påsken falder heldigvis tidligt i år, men der er stadig et par måneder!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Namnamtk skrev, den 2.2.2024 at 13:13:

Kan du fortælle om pigen, oplevelsen, servicen? 

Køn, glad pige med rigtig god, naturlig kommunikation på godt engelsk.

Superflot, veltrænet krop med meget store, vellavede, berøringsvenlige bryster. God fast røv, som hun kunne lide man tog godt fat i - hun bad faktisk om det!

Service i top, dybe tungekys og blow i topklasse samt sex fra øverste hylde.

Nu må det snart blive Påske!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Swingking skrev, den 8.2.2024 at 12:25:

Køn, glad pige med rigtig god, naturlig kommunikation på godt engelsk.

Superflot, veltrænet krop med meget store, vellavede, berøringsvenlige bryster. God fast røv, som hun kunne lide man tog godt fat i - hun bad faktisk om det!

Service i top, dybe tungekys og blow i topklasse samt sex fra øverste hylde.

Nu må det snart blive Påske!!

Så er hun tilbage drenge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Godtmedlir skrev, den 2.2.2024 at 13:43:

Jeg nåede det desværre ikke. Jeg talte dog med hende og hun lovede at komme igen efter påske!!! Påsken falder heldigvis tidligt i år, men der er stadig et par måneder!!!

Så er det påske!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello brødre (gentlemen only)

https://nympho.dk/n15726/5445/bianca-i-m-back/

Yes, Bianka er nemlig tilbage. Og whau, tak for det!! Hun er gudeskøn. 

Jeg havde også fornøjelsen af hende en god time i januar, og gik lige som Mr. SwingKing og glædede mig til det blev påske, og hun kom tilbage! Men planerne er ændret. Hun er her nu i en meget fin lejlighed (meget tæt på den forrige adresse) indtil fredag morgen, og som jeg forstod på hende i dag, er besøget efter påske aflyst, så det er altså NU, hvis du vil have en luksusoplevelse med en klasse-babe. 

Billederne er 100% retvisende. Bianca er mega-lækker som beskrevet ovenfor. Og ja, både i januar og i dag blev også jeg opfordret til at tage godt fat.  :-)

Hun er en moden pige, som sætter pris på  gensidighed, og medmindre hun er en rigtig god skuespiller, kom hun både, da jeg slikkede hende igennem og senere med hjælp fra en vibrator. Ja, det tænder jeg altså helt vildt på…

Nok detaljer for nu, men hun et meget servicemindet. Som for Kiroheif; dybt øko BJ og mange lange tungekys. 

God tid, intet hastværk. Vi hoppede hurtigt i bad sammen bagefter, og ja: hun er super sød og nem at tale med (meget fint engelsk). 

Jeg havde booket en time og det var ALLE pengene værd. 

God fornøjelse og vær sød at behandle hende med respekt. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...