Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Kontakt til GP & opbevaring af SMS/opkaldsinfo

Anvendt mobil til GP-kontakt & opbevaring af data  

78 medlemmer har stemt

  1. 1. Mænd: Hvilken slags mobil kontakter du GPer fra? GPer: Hvad gør du med de SMS’er og opkaldsinfo, som kommer fra dine potentielle gæster?

    • Fra min dertil anskaffede bollofon
      15
    • Fra min private mobil (har ikke firmamobil)
      36
    • Fra min private mobil (har firmamobil, men anvender den ikke til GP-kontakt)
      15
    • Fra min firmamobil (har ikke privat mobil)
      5
    • Fra min firmamobil (har privat mobil, men anvender den ikke til GP-kontakt)
      3
    • Jeg anvender ikke mobil, når jeg kontakter GPer
      1
    • Jeg er GP og sletter ikke SMSer og opkaldsinfo på min mobil
      1
    • Jeg er GP og sletter alle SMSer og opkaldsinfo en gang imellem (månedligt eller sjældnere)
      0
    • Jeg er GP og sletter alle SMSer og opkaldsinfo ugentligt eller oftere
      0
    • Jeg er GP og der er forskel på, hvad jeg sletter og hvad jeg beholder på mobilen
      2


Recommended Posts

Denne uges søndagsafstemning handler om, hvilken type mobiltelefon, vi mænd benytter, når vi kontakter GPer. Ikke, om den konkrete model eller mærke på mobilen, men om hvorvidt det er en privat mobil eller en firmamobil.

Da GPerne jo ikke rigtigt passer ind i en sådan afstemning, handler afstemningen for deres vedkommende om noget andet, nemlig om opbevaring af data i form af de sms’er og opkald, som løbende modtages. Slettes det løbende, eller gemmer I den information?

Som altid er afstemningen anonym for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig forstået de der afstemninger. ;)

specielt ikke når de lyserøde skal stemme. 
Da de er så få, og kun udgør meget lille billede af hvordan GP’er agerer, 

men fair nok hvis i mener det giver værdi :)
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige at jeg brugte min private telefon, den er så anonym, men min egen.

Jeg ved at en pige jeg kontaktede en del gange gemte mit nummer, med en lille kommentar ved. Hun tog ikke telefonen, hvis det var ukendte der ringede, men modtog kun sms til at starte med, men efter et par besøg havde jeg aldrig problemer med at ringe hende op, og få en samtale. 
den sms kommunikation vi havde slettede jeg kort efter vores besøg, sluttede altid af med en lille hilsen når jeg var kommet hjem, og umiddelbart efter svar blev det slettet. Det er det som politiet kalder fjernelse af beviser:shock:

hun var registreret i min telefon, under hemmeligt navn ( det kunne være mekaniker hans eller lign ), bare for et tilfælde af at der var uvedkommende som kom til at kigge i min telefon.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

bruger min private og man kan finde mig på krak. Er sku ret ligeglad, jeg holder tonen respektfuld i beskederne og er ikke bange for at blive afpresset da jeg ikke skriver noget som kan ramme mig i beskederne, og ikke skammer mig over at besøge en GP. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger bare min private telefon. Fandt lige ud af at min nye ikke har funktionen med at arkivere beskeder, så jeg måtte lige slette lidt gamle minder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får vi nogen tilbagemelding på denne afstemning  ? 
Jeg kan se at en lyserød har stemt. 
så må det jo være gældende for alle piger som arbejder som GP i DK. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 50 minutter siden:

Får vi nogen tilbagemelding på denne afstemning  ? 
Jeg kan se at en lyserød har stemt. 
så må det jo være gældende for alle piger som arbejder som GP i DK. 
 

Det virker til, at GP-delen af afstemningen har vist sig at være dødfødt. Det kunne man jo ikke vide på forhånd.

Generelt prøver jeg at udforme afstemningerne, så både mandlige og kvindelige EG-medlemmer kan deltage. Også selvom nogle få personer tydeligvis er meget imod afstemningerne uanset emnet. Dog ikke mere, end at de åbenbart alligevel bruger tid og energi på at åbne trådene med søndagsafstemningerne og giver deres foragt til kende. ^_^

Men selvfølgelig kan man ikke ramme plet med alle emner, og der er da også forskel på, hvor mange der deltager i de forskellige afstemninger. Vi må se, om det bliver bedre på søndag. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der mangler nogle svar muligheder :)

  1. Primært whatsapp med som bruger et gammelt tlf nummer.
  2. Hvis det ikke er muligt, så privat telefonen
  3. Og har også fundet på at bruge firmamobilen - enten pga. problemer med SMS beskeder som ikke blev modtaget (den ene eller anden vej) via privat telefonen. Eller pga. piger jeg gerne ville mødes med åbenbart blokerede mig / ikke svarede tilbage efter nogle ellers høflige beskeder med spørgsmål - det endte med nogle særdeles gode oplevelser - sket 2 gange - selvom jeg altid prøver at opføre mig høfligt og med respekt.

Tillægsinfo: Tekst beskeder gemmes i en del tid, ligesom at dem jeg skriver til bliver lagt ind under kontakter - Med en lille tekst indikation så jeg selv kan holde styr på hvorfor kontakten er i min telefon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...