Bebop 9525 Skrevet 29. Januar, 2014 Hej Jernsvin Nu var formålet jo overhovedet ikke at udnytte det tilbud for 700 kr, men at tage tyrene ved hornene og få skrevet om det, når nu jeg regnede med at ingen andre ville gøre det. Kære Rejse Forstår jeg dig ret, og du havde mere lyst til at skrive en anmeldelse end til at have sex? Det er i givet fald skævt på så mange måder. Ligesom unge der gør alt muligt alene for at kunne lægge det på facebook. Med det udgangspunkt bliver anmeldelsen ubrugelig for andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 29. Januar, 2014 (edited) Ja det er sådan set rigtigt at jeg havde mere lyst til at skrive den anmeldelse end til at have sex.Hvilket ikke betyder at jeg ikke havde lyst til sex, for jeg havde selvfølgelig håbet på at jeg kunne forberede mig godt nok til at kunne præstere under et besøg, hvor tingene foregår på en måde jeg ved jeg har svært ved at forliges med.Det gik så heller ikke, men set i lyset af at Sex-deal.dk allerede efter deres første forsøg på at give hvad de selv anså for et tilbud, ikke siden er kommet på banen igen, valgte jeg altså den tilgang at en omtale af det tilbud Pussy Galores her kom med, i en sammenhæng hvor jeg dog gjorde et om end mislykket forsøg, det forhåbentlig kunne øge opmærksomheden på tilbuddet, og om muligt interessen hos nogle der bedre end jeg, regner med at de vil kunne få optimalt udbytte af selv at gøre brug af tilbuddet.At dømme på antal hits til nu giver mig en fornemmelse af at min anmeldelse har fremmet kendskabet til tilbuddet hos flere, og forhåbentlig givet en forståelse af hvorfor at jeg forestiller mig at nogle andre end jeg med positivt udbytte vil kunne prøve tilbuddet af selv.Men Bebop og andre med, jeg kan ikke vide om jeg får ret eller jeg tager fejl - det kan nu være op til andre om de vil gøre mig forsøget efter eller ikke.Kun er det desværre sådan nogle gange at hvis nogle skal gå forrest, er der kun dem til det der vil, som samtidig ikke er de bedste til at gøre det.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 29. Januar, 2014 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 29. Januar, 2014 At dømme på antal hits til nu giver mig en fornemmelse af at min anmeldelse har fremmet kendskabet til tilbuddet hos flere, og forhåbentlig givet en forståelse af hvorfor at jeg forestiller mig at nogle andre end jeg med positivt udbytte vil kunne prøve tilbuddet af selv. Men du havde jo ikke behøvet en anmeldelse for det. Du kunne have droppet besøget, når du nu alligevel ikke egentlig havde lyst - især fordi du generelt ikke er til klinikbesøg i det hele taget - uanset prisen. I stedet kunne du skrive i Generel Debat. Slut herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 29. Januar, 2014 Hej RV god anmeldelse... godt du prøver noget andet, en skam det ikke blev så godt selv med potens midlerne... og enig i at tilbud på 700 kr for 20min ikke noget værdig, de burde sige en ½ time for 700kr.. prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg