Hop til indhold
Guest fickenstein

Wellness på Tysk

Recommended Posts

Guest fickenstein

Har her i Weekenden besøgt et stort badeland i Kiel ,i Tyskland,der var første gang,at jeg har været i et badeland,men en kammerat havde fortalt godt om det,så jeg havde fået lyst til at prøve det,

Stedet hedder Weishauser strand og har en del danske gæster, det er både jyder og sjællænder der besøger stedet,jeg var der sammen med en bolleveninde,vi havde taget en overnatning i Kiel og kørte så søndag ,de ca 50 kilometer til Weishauserstrand,det er et stort ferieområde lige om til østersøen,det ser ikke topmoderne ud ,tror det må være opført engang i 80 erne.

Selve badelandet skuffede lidt,jeg havde forventet det var noget større,der manglede et stort bassin,hvor man kunne svømme,da der ingen steder var dybere end 130 cm,men for børne familier er stedet fint tror jeg,og der var mange af dem,der var også 2 store vandrusjebaner,og det var sku meget sjovt.

Men somsagt var det ikke lige så fedt og stort,som vi havde sat næsen op efter,der manglede et stort bassin og også et stort udendørs bassin ,med opvarmet vand som de f.eks har på hotel des nordens i Flensborg,så efter en god times tid,besluttede vi at besøge sauna området,det er et område ,hvor der kun er adgang for voksne,mig og min bolleveninde var lidt spændte på det for i Tyskland,er sådan et område med tyske regler,det vil sige BAR RØV,ganske rigtigt,da vi kom op ad trapper ,blev vi mødt af skilte ,hvor der stod at det var nudistområde,jeg er ikke blufærdig,med det krævede lidt overvindelse for min bolleveninde ,at smide tøjet,da hun syntes ,at hun lige har 6-7 kilo for meget på sidebenene-vi gik hen til et af baderummende,lækkert baderum med en 6-7 brusere,efter vi havde skyllet os gik vi ind i 90 graders saunaen,en stor sauna med med glas foran,så man kunne kigge ud over wellness området,der gik ikke lang tid,så kom den første kvinde op,en høj mørkhåret  kvinde ,med en flot figur-hvorfra vi sad kunne jeg tydelig se hvordan hun tog sit badetøj af og splitter nøgen gik ind i baderummet,kort tid efter gentog det sig,et par damer i tredvierne,stillede sig ved bænkene og tog badetøjet af,så de var nøgne.Gik ikke lang tid så kom der også folk ind i saunaen,mændene med svingene pik-så havde min bolleveninde også noget at kigge på,og damer helt nøgne..holdkæft det var fedt,jeg sad og så den ene lækre dame efter den anden smide tøjet og gå nøgen rundt,efter sauna,igen under bruserne-så ind i dampbadet,det var også dejligt,efter det gik vi ind i sanarium,en slags sauna,med ikke så varm,derinde lå 2 nøgne damer på ryggen med bare bryster og blottet fisse-hold kæft hvor fedt-sådan noget tysk wellness er jeg sku blevet vild med..efter turen rundt i de forskellige saunaer og dampbad satte vi os på nogle liggestole,jeg selvfølgelig sådan at jeg kunne observer damerne tag badetøj af uden det påtrængende...efter en halv time på liggestolene tager vi turer rundet igen..starter med 90 graders saunaen,en mand og hans ca.11 årige datter kommer ind,begger er nøgne,den unge pige har lige antydningen af bryster og kvindelig røv,for dem virkede det naturligt,mig som dansker syntes jeg ,det var lidt underligt at tage et barn med sådan et sted.Jeg sidder så højt oppe igen og kan kigge ud over wellnessområdet,ser at en ca 35 årig storbarmet kommer derind,hun går hen til bænken og tager hendes badetøj af foran øjene af en--hold da kæft nogle former..stor røv og swung i barmen,hun tager så lige et håndklæde omkring sig og går ned mod vores sauna..yes yes tænker jeg,udenfor saunaen hænger hun sit håndklæde,og går indtil højre ligger mandes og hans unge pige,så hun sætter sig op lige ved siden af mig,jeg kigger lige diskret på hendes enorme bryster og tænker hvor fedt det må være at kneppe hende..jeg bliver nød til at følge med min bolleveninde ud,ellers var pikken nok begyndt at rører på sig,vi tager så en hurtig tur i dampbad igen,dennegang er der ingen derinde og min veninde piller også lidt ved min pik,men dog ikke så meget at det bliver kriminelt.vi slutter igen i fælles baderummet,og yes yes igen,derinde stod en meget solbrændt langhåret kvinde med flot figur,jeg havde tidliger lagt mærke til hende ude i badelande,hvor hun vimsede rundt i bikini ,nu stod hun lige foran mig ,glatbaberet og solbrændt,brysterne sad ,så det sikkert har været sillikone.lækker lækker dame,vi gik alle 3 ud og tørrede os samtidig og der savlede jeg lidt over hende igen,lagde mærke til hun havde sindsyge flotte brystvorter.

vi sluttede så vores tur i badelandet,det kostede 19 euro for 3 timer-sosagt selve badelandet og bassinerne var skuffende,men selve wellområdet var super fedt og meget frækt.Jeg syntes det er fedt ,at tyskerne er temmelige afslappende omkring nøgenhed og man kan være fælles i et sådan wellness område...det er ikke sidst gang jeg har prøvet tysk wellness,det kan stærkt anbefalet,min blufærdige bolleveninde vænnede sig hurtigt til være nøgen foran andre,hun sagde dog at hun ikke fandt slappe pikke ophidsende og hellere ville se stive.

Jeg syntes det var ubeskriveligt fedt at ,gå rundt næsten som i et kvindeligt omklædningsrum...fick

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har her i Weekenden besøgt et stort badeland i Kiel ,i Tyskland,der var første gang,at jeg har været i et badeland,men en kammerat havde fortalt godt om det,så jeg havde fået lyst til at prøve det,

Stedet hedder Weishauser strand og har en del danske gæster, det er både jyder og sjællænder der besøger stedet,jeg var der sammen med en bolleveninde,vi havde taget en overnatning i Kiel og kørte så søndag ,de ca 50 kilometer til Weishauserstrand,det er et stort ferieområde lige om til østersøen,det ser ikke topmoderne ud ,tror det må være opført engang i 80 erne.

Selve badelandet skuffede lidt,jeg havde forventet det var noget større,der manglede et stort bassin,hvor man kunne svømme,da der ingen steder var dybere end 130 cm,men for børne familier er stedet fint tror jeg,og der var mange af dem,der var også 2 store vandrusjebaner,og det var sku meget sjovt.

Men somsagt var det ikke lige så fedt og stort,som vi havde sat næsen op efter,der manglede et stort bassin og også et stort udendørs bassin ,med opvarmet vand som de f.eks har på hotel des nordens i Flensborg,så efter en god times tid,besluttede vi at besøge sauna området,det er et område ,hvor der kun er adgang for voksne,mig og min bolleveninde var lidt spændte på det for i Tyskland,er sådan et område med tyske regler,det vil sige BAR RØV,ganske rigtigt,da vi kom op ad trapper ,blev vi mødt af skilte ,hvor der stod at det var nudistområde,jeg er ikke blufærdig,med det krævede lidt overvindelse for min bolleveninde ,at smide tøjet,da hun syntes ,at hun lige har 6-7 kilo for meget på sidebenene-vi gik hen til et af baderummende,lækkert baderum med en 6-7 brusere,efter vi havde skyllet os gik vi ind i 90 graders saunaen,en stor sauna med med glas foran,så man kunne kigge ud over wellness området,der gik ikke lang tid,så kom den første kvinde op,en høj mørkhåret  kvinde ,med en flot figur-hvorfra vi sad kunne jeg tydelig se hvordan hun tog sit badetøj af og splitter nøgen gik ind i baderummet,kort tid efter gentog det sig,et par damer i tredvierne,stillede sig ved bænkene og tog badetøjet af,så de var nøgne.Gik ikke lang tid så kom der også folk ind i saunaen,mændene med svingene pik-så havde min bolleveninde også noget at kigge på,og damer helt nøgne..holdkæft det var fedt,jeg sad og så den ene lækre dame efter den anden smide tøjet og gå nøgen rundt,efter sauna,igen under bruserne-så ind i dampbadet,det var også dejligt,efter det gik vi ind i sanarium,en slags sauna,med ikke så varm,derinde lå 2 nøgne damer på ryggen med bare bryster og blottet fisse-hold kæft hvor fedt-sådan noget tysk wellness er jeg sku blevet vild med..efter turen rundt i de forskellige saunaer og dampbad satte vi os på nogle liggestole,jeg selvfølgelig sådan at jeg kunne observer damerne tag badetøj af uden det påtrængende...efter en halv time på liggestolene tager vi turer rundet igen..starter med 90 graders saunaen,en mand og hans ca.11 årige datter kommer ind,begger er nøgne,den unge pige har lige antydningen af bryster og kvindelig røv,for dem virkede det naturligt,mig som dansker syntes jeg ,det var lidt underligt at tage et barn med sådan et sted.Jeg sidder så højt oppe igen og kan kigge ud over wellnessområdet,ser at en ca 35 årig storbarmet kommer derind,hun går hen til bænken og tager hendes badetøj af foran øjene af en--hold da kæft nogle former..stor røv og swung i barmen,hun tager så lige et håndklæde omkring sig og går ned mod vores sauna..yes yes tænker jeg,udenfor saunaen hænger hun sit håndklæde,og går indtil højre ligger mandes og hans unge pige,så hun sætter sig op lige ved siden af mig,jeg kigger lige diskret på hendes enorme bryster og tænker hvor fedt det må være at kneppe hende..jeg bliver nød til at følge med min bolleveninde ud,ellers var pikken nok begyndt at rører på sig,vi tager så en hurtig tur i dampbad igen,dennegang er der ingen derinde og min veninde piller også lidt ved min pik,men dog ikke så meget at det bliver kriminelt.vi slutter igen i fælles baderummet,og yes yes igen,derinde stod en meget solbrændt langhåret kvinde med flot figur,jeg havde tidliger lagt mærke til hende ude i badelande,hvor hun vimsede rundt i bikini ,nu stod hun lige foran mig ,glatbaberet og solbrændt,brysterne sad ,så det sikkert har været sillikone.lækker lækker dame,vi gik alle 3 ud og tørrede os samtidig og der savlede jeg lidt over hende igen,lagde mærke til hun havde sindsyge flotte brystvorter.

vi sluttede så vores tur i badelandet,det kostede 19 euro for 3 timer-sosagt selve badelandet og bassinerne var skuffende,men selve wellområdet var super fedt og meget frækt.Jeg syntes det er fedt ,at tyskerne er temmelige afslappende omkring nøgenhed og man kan være fælles i et sådan wellness område...det er ikke sidst gang jeg har prøvet tysk wellness,det kan stærkt anbefalet,min blufærdige bolleveninde vænnede sig hurtigt til være nøgen foran andre,hun sagde dog at hun ikke fandt slappe pikke ophidsende og hellere ville se stive.

Jeg syntes det var ubeskriveligt fedt at ,gå rundt næsten som i et kvindeligt omklædningsrum...fick

 

Nu er der jo mange muslimske indvandrere i Tyskland og jeg ved jo hvordan de i den hjemlige svømmehal allerhøjest trækker lidt ud i badebukserne for at vaske lillemanden - så jeg undrer mig på om de også frekventerer disse Nackt-Saunas? Jeg har desværre kun prøvet det på et decideret turisthotel, så jeg er int. i at høre om det sådan mere generelt. Tyrkerne er ellers kendt for deres Sauna-kultur og på min tur til Antalya sidste år, besøgte jeg bl.a. dette 800 år gamle tyrkiske bad (Hamam) men ligesom i andre muslimske lande er nøgenhed et absolut no go.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale at lave mellemrum i kladden sådan her:

----

Så copypaster du bare over i forum, hvor du så må slette den punkterede linje for at kunne poste med mellemrum mellem afsnittene.

En smule besværligt, men jeg kan ikke gøre det anderledes, så der bliver mellemrum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Nu er der jo mange muslimske indvandrere i Tyskland og jeg ved jo hvordan de i den hjemlige svømmehal allerhøjest trækker lidt ud i badebukserne for at vaske lillemanden - så jeg undrer mig på om de også frekventerer disse Nackt-Saunas? Jeg har desværre kun prøvet det på et decideret turisthotel, så jeg er int. i at høre om det sådan mere generelt. Tyrkerne er ellers kendt for deres Sauna-kultur og på min tur til Antalya sidste år, besøgte jeg bl.a. dette 800 år gamle tyrkiske bad (Hamam) men ligesom i andre muslimske lande er nøgenhed et absolut no go.

Der var ikke nogle muslimer da vi besøgte stedet,det var dejlige tyske kvinder,langt de fleste-vil tro at 70 % var kvinder og resten mænd,de fleste i alderen 30-45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var ikke nogle muslimer da vi besøgte stedet,det var dejlige tyske kvinder,langt de fleste-vil tro at 70 % var kvinder og resten mænd,de fleste i alderen 30-45

 

Nej, det er det jeg har spekuleret på om disse Nackt-Saunas ikke netop er så populære, fordi muslimerne ikke må komme der, men på FFK-klubberne oplever jeg dog ikke at de er så nyfigne - men her bader mænd og kvinder så heller ikke sammen.

 

På turisthotellet vi besøgte i Harzen, undrede jeg mig dog over at i saunaen, skulle man være nøgen, men når man tog fælles brusebad i saunaafdelingen, skulle man være iført badetøj ???

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freizeitsbad Sylter welle, Westerland Sild

 

Jeg har for alvor fået smag for tysk wellness,det der er så fedt ved det,er at mænd og kvinder er nøgne sammen,i tyskland må man ikke ha badetøj på når man er i sauna og dampbad,ja hele selve wellness området er tekstilfrit som de siger dernede.

Jeg har i løbet af sommeren og efteråret været på den tyske vesterhavs ø Sylt(Sild på dansk) et par gange,det er det tyske jet set yndlings feriested,

selve øen ligger 4 kilometer syd for Rømø og man kommer let derover med færgen fra Havneby-en retur koster 76 kr.

Sejltiden er ca 40 min.

sild er en utrolig smuk ø,med en fantastisk sandstrand langs hele vestsiden af øen,der er også anlagt en cykelrute i klitterne langt hele kysten,supersmukt.

Der er en velstan på Sild som man ikke ser nogen steder i Dk,mange huse koster fra 15 millioner og opefter,bilparken er et kapitel for sig selv..fede sportsvogne i millionklassen,porscher gider man næsten ikke at kigge efter

 

På min sidste tur til Sild besøgte jeg og min date  det ovennævnte badeland,der er et mellemstort bassin med 30 grader varmt vand og så et firkantet bassin med bølger hver 20 min…det var da meget sjovt ,med hovedformålet var sauna afdelingen.

man går igennem en sluse og betaler først bagefter ,når man forlader badelandet,så gik vi ind i,og tog badetøjet af,og satte os ind i en sauna lige overfor,den havde en temperatur på 57 grader..lige tilpas til at starte med,og hvorfra vi sad var der et godt overblik hen mod bruseafdelingen,gik ikke lang tid så kom 3  ca 20 årige piger og tog tøjet af..de havde alle 3 ca. b skåle og flotte numser,sad og kiggede lidt på dem mens de vimsede rundt helt nøgne,så ind i dampbadet med os,derinde var kun en enkelt dame i 70 års alderen…efter dampbadet gik vi mod de 2 udendørs saunaer,hvoraf den ene har en glasside så man kan kigge ud over vesterhavet…vi kom lige som saunagus skulle til at starte,der var ca 12 personer i saunaen plus gus mesteren,den eneste der er påklædt er gusmesteren som  havde et lændeklæde rundt om livet.

Særligt en dame i saunaen påkaldte sig min opmærksohed,en ca 22 årig megastorbarmet pige,hun var der sammen med hendes fyr…fuck nogle store bryster hun havde  ,efter saunagus får vi noget peelingsalt til at gnide kroppen ind i,jeg finder selvfølgelig en plads tæt op af den storbarmede pige,så jeg rigtig kunne nyde synet…vi skyller os så og går hen til bistroen for at spise…man kunne godt se at man var på en jetset ø,for i bistroen kunne man købe hele flasker moet champange til 79 euro stykket.

efter spisning vil vi en tur i finsk sauna…vi bliver så passeret af 2 meget solbrune ,en ca 30 årig dame og en måske 10 år ældre mand,hendes bryster sidder bare som de skal,så du de bryster siger jeg til min date?og hun nikker..de 2 solbrune ,som godt kunne ligne nogle tyske kendisser går mod dampbadet,mig og min date følger efter,for jeg skal da lige nyde synet af de bryster noget mere,de sidder lige overfor os og snakker løs,jeg kigger diskret på hendes lækre bryster og figur..

efter dampbadet går vi mod den finske sauna,den storbarmede og hendes fyr kommer ud i samme øjeblik..vi har saunaen for os selv,og det benytter jeg mig af,tager min date bagfra i en doggy..holdkæft det var hårdt i 92 graders varme.

Efter ca 3 timer i saunaområdet tager vi tilbage til hotellet,

Tysk wellness er bare fedt,lækre faciliteter 0g samtidig kan man kigge på nøgne damer

Sådan en tur kostede 19 euro plus mad….fick

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er blevet kæmpefan af den tyske badekultur,det er de gode faciliteter,alle de steder jeg har besøgt har der været 4-6 forskellige saunaer og dampbad,massagerum,og mulighed for at købe varm mad og øl.

den største grund til min  begejstring ,er dog at mænd og kvinder er fælles om faciliteterne og i tyskland er saunaområdern tekstilfrit,så man går altså rundt bland splitternøgne damer i alle aldre..fedt fedt

 

Her er en beretning fra mit sidste besøg .

Jeg var afsted med en bolleveninde,det er en dame som jeg også har beskrevet i min tråd om dating tips og beretninger,

vi ankom til wellness stedet,0g betalte for  2 timer,det kostede ialt 32 euro,vi fik så udleveret et armbånd,med en chip i ,som også kunne bruges til at købe mad og drikke med,man betaler så igen ved udgangen når man går,smart.

alle de steder jeg har besøgt ,er omklædningsrummene fælles for mænd ,kvinder ,børn…brusebadet er dog adskilt,er man blufærdig kan man klæde om i nogle små kabiner,og så bagefter gå ud og låse sit tøj inde i skabene i selve omklædningsrummene...

det smarte ved de kabiner er også ,at to personer lige akkurat kan være derinde..he he

min veninde havde været trusseløs på køreturen til tyskland,og havde fået lidt fingerfisse,hun var meget tændt og jeg vi kørte også ind på en rasteplads for at tage det værste tryk,men blev enige om at vente ,da det så for ulækkert ud.

tilbage i kabinen på wellness stedet begynder vi at kysse..sutter min pik ,knepper hende både forfra stående og bagfra,,det er ret frækt,da man kan høre andre klæde om ved siden af og larm fra selve omklædningsrummet,kabinerne er åbne i top og bund,da det går vildest til kommer jeg til at puffe til vores armbånd,som ryger ud under kabinen,og vi står nøgne og jeg har min pik i hende…tyskerens hjælpsomhed kommer os dog til undsætning,da en venlig sjæl rækker vores armbånd ind i kabinen igen.

vi går så under bruserne og fortsætter direkte til saunaområdet….tager en kort tur i en sauna med 75 grader varme,derefter går vi til et massagerum,tror det er tiltænkt ,at par kan massere hinnanden,men vi bruger det til bollerum,i rummet var der en ægte massagebriks med elektrisk hejs og der var lagt rene håndklæder på,der var også en hel stak andre håndklæder og noget olie..døren til rummet kunne vi selv låse af.

hun ligger sig så på ryggen og mig ovenpå,vi kysser og jeg knepper hende så forfra,tager hende i flere forskellige stillinger..fræk sex..hun kommer 2 gange,og det var også fræk ,at vi kunne høre folk i barområdet,mens vi hyggede os..vi kneppede i 45 min,derefter var det tid til saunagus i den finske sauna,fik plads på øverste række…fuck det var hot,og meget specielt at sidde blandt ca.18-20 nøgne mennesker af begge køn..saunagus er faktigsk ret fedt,den kvindelige saunamester hælder væske på de varme sten og en behagelig duft breder sig ,det gentager hun 3 gange…så er man også godt kogt

vi sluttede med at spise en hamburger med pommed hver 0g en stor fadøl,kostede 19 euro .

 

en ting som man lægger mærke til,når man besøger de tyske wellnesssteder er at næsten alle unge tyske piger har en ordentlig måtte på fissen,de barbere sig tilsynladende ikke…jeg syntes det ser frækt ud med sådan en måtte på en ung pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...