Hop til indhold

Recommended Posts

 

Ta Grækeren, forstår ikke lige hvorfor jeg skal svines, for at berette om min oplevelse, går det jo kun for at hjælpe andre. Går ud fra det er derfor andre benytter denne side.

 

Jeg synes nu ikke du bliver svinet til 21cm, der er så vidt jeg kan se ikke nogen skældsord, blot en uenighed om oplevelser vi forskellige mænd har haft. Kunne det tænkes at du er en smule overfølsom, eller at du slet ikke har mødt den Trine Tease vi andre har mødt? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa.

Jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor at du valgte at blive hos mig når du syntes at jeg ser gammel ud ?

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg synes nu ikke du bliver svinet til 21cm, der er så vidt jeg kan se ikke nogen skældsord, blot en uenighed om oplevelser vi forskellige mænd har haft. Kunne det tænkes at du er en smule overfølsom, eller at du slet ikke har mødt den Trine Tease vi andre har mødt? ;-)

....eller er det måske nogle piger der er hellige her på EG ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Ok, jeg var nok lidt hurtigt ude efter "21cm", måske pga måden han formulerede sig på. Jeg synes ikke det har noget at gøre med, at pigerne er hellige.

Men måden det blev skrevet på, var altså ikke særligt pænt! Og det reagerede jeg på.

Er ellers enig i, at EG skal bruges til både de gode, og dårlige oplevelser :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hejsa.

Jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor at du valgte at blive hos mig når du syntes at jeg ser gammel ud ?

Trine

Kan det tænkes at manden ikke har nosser nok til at takke nej i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en 4-5 gange gået igen, når billederne på annoncen ikke har været af den pige der var på stedet.

har ingen problemer med at gå igen, selv om det er skod, når man er tændt på at kneppe.

Modne kvinder kan sagtnes være gode i sengen, det var blot ikke tilfældet her.

 

At luderne så også er på denne side, giver ikke meget mening. Det burde være forbeholdt vi mænd. Det giver sig selv at de vil forsvare sig, om de taler sandt eller ej, for at sikre sig at flere kunder. Omvendt er det sikkert en branche, hvor nogle ellers opretter fake profiler, for skrive positive anmeldelser om sig selv, for at få flere kunder. Vil tro jo ældre pigerne er, jo færre kunder er der til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi er nu en del der er til de modne piger. det er ligesom med rødvin det bliver bedre og bedre med alderen, og så er mange af de modne afklaret med hvad de laver og mange af dem kan li hvad de laver

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

At luderne så også er på denne side, giver ikke meget mening. Det burde være forbeholdt vi mænd.

 

Det er faktisk et stort plus ved dette site, at alle med tilknytning til eller blot interesse i branchen, kan oprette profiler. Jeg tror du tager grueligt fejl, hvis du tror at pigernes bevæggrunde for at være her er som du antyder.

 

De fleste er her fordi det nu engang er et samlingspunkt hvor forskellige emner relateret til deres virke debatteres. Jeg ville synes det var et stort tab for EG, hvis vi mænd gik glip af deres viden og syn på forskellige emner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det nærmest jeg har været Trine T- er et par PM'ere og et enkelt påklædt møde ... så jeg kan næppe betegnes som en "hvid ridder" i den her sammenhæng. Og selvfølgelig skal man kunne acceptere rimelig kritik - MEN Trine er ikke 45... og ligner heller ikke en på 45 IRL..... langt fra :) 

 

Jeg har dog gerne ville besøge Trine T - det har bare aldrig været muligt at komme til ...så det er ikke gæster hun mangler

 

til gengæld er nogle af verdens absolut smukkeste og mest sexede kvinder det (altså 45).. f.eks hende her http://www.people.com/people/package/gallery/0,,20267544_20273903_20612303,00.html

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg kan godt tåle kritik....og jeg har aldrig ever Never reklameret med at jeg kan trylle en fræk kemi frem med alle.

Men jeg bliver fuldstændigt stjerne vild når en anonym mand køber sig til sex sammen med mig - og på forhånd mener jeg er for gammel og iøvrigt bruger ordet Luder så flittigt som 21 cm gør.

Det er så grimt et ord at jeg krummer tæer.

Og det bliver endnu grimmere når det bliver skrevet i et indlæg hvor jeg bliver beskrevet som gammel.

Ingen ville vel finde det super rart at blive kaldt en gammel Luder ?

Jeg har meget nemt ved at se hvorfor at 21 cm og jeg havde en skidt tid sammen.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Når disse personer kalder jer luder, hvilket jeg ikke bryder mig om det ord, har i piger så nogen nedladende ord om disse fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Næææææh en mand som køber sex er bare.....en mand !

Jeg har ikke det store behov for at bruge skældsord om en mand jeg har haft som gæst.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er skrevet bunkevis af fine anmeldelser af Trinetease. og når der så kommer en kortfattet kritik, fra en tidligere kunde, så tænker jeg blot

 

"Tja..selvom pigerne gør en dyd ud af, at afstemme forventninger, og fravælge de værste elementer, før pengene skifter hænder, så kan det jo smutte engang imellem. Og det er sikkert sket her, manden skulle aldrig have været inviteret".

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skrevet bunkevis af fine anmeldelser af Trinetease. og når der så kommer en kortfattet kritik, fra en tidligere kunde, så tænker jeg blot

 

"Tja..selvom pigerne gør en dyd ud af, at afstemme forventninger, og fravælge de værste elementer, før pengene skifter hænder, så kan det jo smutte engang imellem. Og det er sikkert sket her, manden skulle aldrig have været inviteret".

 

Hvis han altså har været der, og ikke bare troller tråden!?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til det 21 cm skriver om pigernes tilstedeværelse på Eroguide, så er de velkomne her.

Alle kan have forskellige opfattelser af et besøg hos en pige, og det bør respekteres, og evt. kritik af den oplevelse man havde hos pigen bør forfattes i en ordentlig tone.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kører helt af sporet det her.

Jeg lavede blot en anmeldelse af en dårlig oplevelse, for at sikre andre ikke kastede penge ud af vinduet, sådan som jeg desværre oplevelse.

Har aldrig bedt "pigen" kommentere på dette, men fair nok, hun har er behov for at forsvare sig.

Ok hvis luder, er negativt ladet, for nogle, så lader jeg blot være med at bruge det ord igen. Det er blot der ord, jeg benytter, i mit hoved. Har ingen intention om at støde nogle, blot infomere om min oplevelse. Jeg har heller intet problem med ældre kvinder, men gider ikke folk lyver sig markant ældre.

Hun vil jo ikke fortælle herinde hvor gl hun er. Det er svært at tolke anderledes end at hun, ikke taler sandt om de 30 år, så alle der har mødt hende, jo vil gi mig ret i langt fra holder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det kører helt af sporet det her.

Jeg lavede blot en anmeldelse af en dårlig oplevelse, for at sikre andre ikke kastede penge ud af vinduet, sådan som jeg desværre oplevelse.

Har aldrig bedt "pigen" kommentere på dette, men fair nok, hun har er behov for at forsvare sig.

Ok hvis luder, er negativt ladet, for nogle, så lader jeg blot være med at bruge det ord igen. Det er blot der ord, jeg benytter, i mit hoved. Har ingen intention om at støde nogle, blot infomere om min oplevelse. Jeg har heller intet problem med ældre kvinder, men gider ikke folk lyver sig markant ældre.

Hun vil jo ikke fortælle herinde hvor gl hun er. Det er svært at tolke anderledes end at hun, ikke taler sandt om de 30 år, så alle der har mødt hende, jo vil gi mig ret i langt fra holder.

Jeg er ligeglad med alderen. Hvis hun vil lyve sig yngre eller ældre end hvad hun er, så lad hende gøre det. Det handler om at man kan li det man ser og oplever når man er hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ser vi forskelligt  på det med alderen, men ha det var ingen god oplevelse hos hende, det havde det ej heller været om de hun havde været 30

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er kun et tal. Men alle har ret til deres mening. Men Trine kan vel ha dårlige dage eller "træls" kunder.

Det må være svært at være lige tændt hver gang

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vil tro jo ældre pigerne er, jo færre kunder er der til dem.

 

Det har du næppe ret i. Der er piger til alle aldre. Og omvendt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Jeg har heller intet problem med ældre kvinder, men gider ikke folk lyver sig markant ældre.

.

 

Haha, så fatter man da ikke din kritik af Trine.....det kan jo også blive kriminelt hvis du besøger en 14 årig der udgiver for at være 18 år.

 

Ja, det er ikke nemt med det danske sprog. Er det dig der er inde i Tanja Rahm????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til det 21 cm skriver om pigernes tilstedeværelse på Eroguide, så er de velkomne her.

Alle kan have forskellige opfattelser af et besøg hos en pige, og det bør respekteres, og evt. kritik af den oplevelse man havde hos pigen bør forfattes i en ordentlig tone.

 

 

— så jeg ka' skrive hva' jeg vil — i en ordentlig tone — om Trine, hvis det er sådan jeg opfatter & fornemmer mit besøg?

 

Og i tilfælde af, at Trine ikke er specielt meget enig, i mine "fornemmelser" — bare ærgerligt!

 

— for jeg skal respekteres? (fordi jeg skrev først? — det er oftest manden som skriver det første indlæg…, eller fordi jeg er mand?)

 

 

 

 

… kommer der mon en linie om respekt for Pigen, før mænds rettigheder stadfæstes..?

 

 

 

!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er langt ude det her, har blot lavet en anmeldelse af min oplevelse af Trine, for at andre ikke skulle opleve det samme. Er der ikke hele pointen med denne side !! der findes så mange lækre og seriøse piger, der gør et godt stykke arbejde og som jeg besøger med jævne mellemrum. At jeg så her oplever det stik modsatte desværre, er en skam. Det er jo op til andre om de vil være sammen med hende. Forstår ikke hvorfor jeg skal svindes for at fortælle sandenden og få at vide der er mig der må være helt galt på den, i dette ene tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Forstår ikke hvorfor jeg skal svindes for at fortælle sandenden og få at vide der er mig der må være helt galt på den, i dette ene tilfælde.

 

En mindre korrektion, der dog er af stor betydning: Du mener vel "min sandhed" og ikke "sandheden"?

Så tror jeg nemlig, at pengene går op.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...