Hop til indhold
taurus 16

Bellahøj, et rart sted.

Recommended Posts

Jeg var taget på besøg hos Kaya på Bellahøj. Hun virkede som om hun var høj på et eller andet stof. Jeg ønskede gensidig fransk - men ikke 69.

 

Hun startede med at give mig oliemassage på fyren, og derefter pakkede hun ham ind og suttede egentlig ok, om end jeg aldrig bliver gode venner med fransk med gummi. På et tidspunkt ville hun bytte plads, og det var jeg helt med på. Hun reagerede ægte nok medens jeg slikkede hende. Da hun kom, var der ingen tvivl om, at det var ægte. Hendes krop gik fuldstændigt i krampe, og det tog lang tid, før hun igen faldt helt ned. Desværre havde jeg i mellemtiden mistet evnen til at få noget ud af det, men det var dejligt at mærke hendes tilfredsstillelse.

 

Taurus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver hun var høj, taler vi stoffer ? Har selv prøvet hende for nogle år siden . Jeg oplevede dog en meget kontrollerende, og hæmmet Kaya. Hun var lækker nok , så hvis hun har smidt hæmninger måske en ny test.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...