Hop til indhold
Swarley

Sexparty med sexy event club Eva Nadine og Sweetkisses

Recommended Posts

Så fik jeg taget mig sammen til at beskrive dette fantastiske event.

Jeg var så heldig at indløse 2 stk. bade billetter til @Sexy Event Club både til spisning og afterparty med de 2 skønne kvinder @Eva Nadine og @SweetKisses
 

Vi var en del bruger herinde fra, som mødtes centralt i kbh, til lidt mad, mens der bliv hygget grinet og snakket. Det var et godt arrangement  hvor jeg lige kunne sætte lidt ansigt på dem jeg skriver med.

Derefter gik turen til der hvor after party forgik. Efter vores lille gruppe blev lukket ind i rummet hvor vores egen lille private fest forgik skal jeg love for der blev suttet,slikket kysset, kneppet så luften emmede af sex. Og vi fik opfyldt sweetkisses fantasi om at blive badet i sperm. 
Det var med stor fornøjelse at slikke Julie, så man både kunne mærke og høre hun nød det. Kunne sagtes have blevet ved med at slikke meget længere. Det er helt klart et GB som ligger i top 3, ikke mindst fordi Eva og Julie forstår at supplerer hinanden, og jeg syntes og vi 5 mænd yde vores bedste for stille pigernes sult. Vi har i hvertfald opfyldt sundheds styrelsens råd med at få pulsen op@Dillermand Junior Jeg forstår nu hvorfor Julie er din ynglings GFE:D

Desværre gik tiden alt for hurtigt når man har det sjovt. 
Havde jeg ikke haft bade billet til after party, ville jeg helt sikkert have lavet mit eget party med de andre kvinder der var med, men det må jeg have tilgode til næste gang :wub:

Jeg kommer helt sikkert igen til et sådan event, det 110% sikkert<3.Det var et helt fantastisk event, men det plejer Eva’s projekter at være, men håber det bliver i andre lokaler næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 5 minutter siden:

@Dillermand Junior Jeg forstår nu hvorfor Julie er din ynglings GFE:D

Hun er bare skøn ^_^jeg bliver aldrig træt af at have mit hovede mellem lårene på hende nogensinde :wub: (Denne gang også undervejs med @Eva Nadines bryster i nakken :lol: ;)). 

Og hyggeligt at ligge og kysse hende blidt på halsen, munden og slikke og lege med brysterne mens du slikkede hende mellem lårene. 

(Desværre missede du @Swarley fra din position det skønne salige smil hun havde på læberne flere gange undervejs under den behandling vi gav hende det var ellers et smukt syn) :wub: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden:

Desværre missede du @Swarley fra din position det skønne salige smil hun havde på læberne

Jeg havde til gengæld den smukkeste udsigt til @SweetKisses og kunne både mærke og høre når smilet brød frem.:wub:

Og det samme havde jeg til @Eva Nadine men fra andre positioner med skøn lyd.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres anmeldelser @Swarley og @Dillermand Junior ...godt at læse lidt "insider" info fra eventet B)

Burde jeres anmeldelser retteligt ikke flyttes til kategorien: "Sexevents" ?

Så vil jeres anmeldelser være at finde i forlængelse af og i samme kategori som alle de øvrige indlæg om selv samme event.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 6 minutter siden:

Burde jeres anmeldelser retteligt ikke flyttes til kategorien: "Sexevents" ?

Men sexevents er jo annonceringer og ikke anmeldelser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dillermand Junior skrev, for 12 minutter siden:

Men sexevents er jo annonceringer og ikke anmeldelser ?

Både og vil jeg sige, men forstår godt, hvad du mener. Dog er jeres anmeldelser jo en hel del anderledes (og i forbindelse med et specifikt sexevent) end andre mere almindelige anmeldelser!

Der er også underkategorien "Allerede afholdte sexevents", hvor der findes anmeldelser og øvrige kommentarer bl.a. er der mange, der har meldt tilbage om Evas Fredagsbar osv.

Tænker blot det måske vil være bedre, hvis jeres anmeldelser lå i umiddelbar forlængelse af øvrige indlæg om dette specifikke sexevent!

Anyway it's up to you! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. kategori for anmeldelse(r)

Rent markedsføringsmæssigt ville jeg klart som "sælger" foretrække at de ligger under anmeldelser, fordi det ER anmeldelser. Det ville jeg også foretrække  som sexkøber.
Især fordi anmeldelsen netop går på piger der deltog i "den lukkede fest" altså gruppesex delen som egentlig eksisterer for sig selv og blot ligger i forlængelse af et mere offentligt arrangement med "Open Afterparty". Skulle dem der evt. skriver en anmeldelse af en spontan opstået fræk aftale med en enkelt eller flere piger, så også ligge under Sexevents, fordi man mødtes til et sådant? Det ville være skørt, tænker jeg :) 
Altså også mindre brugervenligt ville det vel være for de mænd der egentlig bare gerne vil høre om hvordan det var at knalde med en (eller flere) bestemte piger når/hvis han blot vil høre om de er værd at investere i et besøg hos for ham, hvis de lå under Sexevents. 
For det er (forhåbentlig) for "de andre drenge i spejderhytten"s skyld at anmeldelserne bliver skrevet i det hele taget, eller hvad? 
Det håber jeg i hvert fald meget :) 

Kærligst Eva <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint indlæg (som vanligt) @Eva Nadine og tak for det. :)

Når I; både købere og sælger synes det er bedst, at disse anmeldelser ligger under Anmeldelser, så for min skyld ingen alarm, som brandmanden sagde på sin vagt :rolleyes:

Som læser køber jeg pointen om; "at det også er af hensyn til de andre drenge i spejderhytten" (endnu et fedt og sigende Eva udtryk :D). Der er vel også flere læsere af Anmeldelser end læsere af Sexevents. For se om det evt kommer til at danne præcedens? 

Ros til @Sexy Event Club for initiativet og gennemførelsen af arrangementet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der var så nogen der syntes det ikke hørte til under Anmeldelser så de blev flyttet. Det er sgu øv, men sådan kan det jo gå :rolleyes: 
I sidste ende tæller det jo ikke hvad hverken sælgere eller købere synes er brugervenligt, men hvad moderatorerne synes :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver ingen mening og slet ikke hvis det kun er de to anmeldelser der er flyttet mens andre anmeldelser af oplevelser der var annonceret under sexevents stadig ligger i anmeldelser.

Så er det ikke en generel linie jo men bare en flytning baseret på chikane som er komplet ulogisk. :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Ja, der var så nogen der syntes det ikke hørte til under Anmeldelser ...

Beklager, hvis mit spørgsmål forleden om, hvor disse anmeldelser skulle/burde ligge har medført at nogen åbenbart syntes, at de skulle flyttes. Syntes som tidligere skrevet, det var helt ok, når I som køber og sælger syntes det var bedst under Anmeldelser! Bedyrer lige min uskyld (men også kun i denne sammenhæng ;)); jeg har ikke bedt om flytning af disse anmeldelser! :mellow:

Forhåbentlig er de blevet læst af mange, de dage de nåede at ligge under Anmeldelser + så undgår de (måske) at forsvinde i mængden af øvrige anmeldelser, når det nu blev kategorien Sexevents  ;-)

 

Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Det giver ingen mening og slet ikke hvis det kun er de to anmeldelser der er flyttet mens andre anmeldelser af oplevelser der var annonceret under sexevents stadig ligger i anmeldelser.

Nej, det virker underligt, ulogisk og ikke særligt konsekvent ...måske er der flere flytninger på vej, men det er op til;

Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

hvad moderatorerne synes :)

 

Redigeret af Cruise
Tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cruise ingen forklaring nødvendig eller bedyring af uskyld :) 
Det er jo helt frit for alle medlemmer at klikke på "rapportér"-knappen og bede en moderator om at flytte en tråd. Så det er der sikkert en eller flere andre der har gjort. Måske havde de gjort det helt uden at lade sig inspirere af dit indlæg - det er der jo ingen der ved andet end moderatorerne og dem der har klikket :D 

Jeg tænker dog at der, hvis det er ny procedure at flytte anmeldelser der har været annonceret under sexevents til "allerede afholdte sexevents", vil være en del anmeldelser der i så fald skal flyttes på - så mon ikke det blot bliver fremadrettet? 
Der er da en del anmeldelser af forskellige piger og steder der har haft annoncerede sexevents som er blevet anmeldt de par år jeg har været aktiv bruger herinde i hvert fald. 
Så det finder vi jo ud af efterhånden som der kommer nye anmeldelser af den slags, og folk der evt. klikker på flyt-tråden-knappen eller ikke. Vi får se hvad der sker. Det er nok ikke nogen større katastrofe andet end at det går lidt ud over brugervenligheden hvis folk skal rundt og lede i forskellige underfora efter anmeldelser, tænker jeg. 
Og igen er det jo fløjtende ligegyldigt hvad jeg eller vi tænker i sidste ende ;)
Vi er jo bare menige medlemmer - og heldigvis for det :wub::P

Kærligst, Eva <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke rigtig nogen mening om hvorvidt anmeldelsen burde ligge det ene eller det andet sted. Jeg synes det vigtigste er at det ligger en og ovenikøbet en velskrevet en af slagsen, så tak for den @Swarley.

Uanset hvor den ligger, så vil den nu dukke op når man søger efter den.

Jeg selv havde også en god aften selvom jeg kun deltog i middagen og fulgte med til lokationen for at se stedet an og mærke stemningen.

Der var en rigtig god, hyggelig og fræk stemning i gruppen som fulgte med. De var også vældig søde på selve stedet. Det var dog ikke så meget noget for mig. Lidt for dirty/dunkelt for min smag. Men jeg er også både ung og uerfaren i forhold til sex udenfor soveværelsets fire vægge. Så selvom det var spændende at se stedet, så kan jeg næsten ikke vente til at Eva får åbnet sit eget nye sted hvor jeg glæder mig helt vildt til at deltage i fremtidige parties og jeg håber derfor personligt på at vi bliver mange der støtter op om Evas projekt Kunne man "Crowdfunde" et lille timehotel med spa, højt til loftet og frisindet indstilling til tys-tys-anvendelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dillermand Junior skrev, for 7 timer siden:

Det giver ingen mening og slet ikke hvis det kun er de to anmeldelser der er flyttet mens andre anmeldelser af oplevelser der var annonceret under sexevents stadig ligger i anmeldelser.

Det har du ret i, umiddelbart kan jeg kun se de 2 der er flyttet, mens anmeldelser af senere sex event ikke er flyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 26.1.2024 at 00:45:

Især fordi anmeldelsen netop går på piger der deltog i "den lukkede fest" altså gruppesex delen som egentlig eksisterer for sig selv og blot ligger i forlængelse af et mere offentligt arrangement med "Open Afterparty".

Meeeen gruppesexen var jo et “eksklusiv sexevent” så det er vel korrekt at det ligger i afholdte sexevents eller var det ikke et “sexevent” på samme måde som et gangbang.? Måske har jeg misforstået hvad et sexevent er:ph34r::lol:.. Det ville være mærkeligt hvis en almindelig anmeldelse af jer lækre damer blev flyttet men denne anmeldelse er vel i bund og grund en anmeldelse af et afholdt sexevent.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Meeeen gruppesexen var jo et “eksklusiv sexevent” så det er vel korrekt at det ligger i afholdte sexevents eller var det ikke et “sexevent” på samme måde som et gangbang.? Måske har jeg misforstået hvad et sexevent er:ph34r::lol:.. Det ville være mærkeligt hvis en almindelig anmeldelse af jer lækre damer blev flyttet men denne anmeldelse er vel i bund og grund en anmeldelse af et afholdt sexevent.. 

Ja det er en anmeldelse af noget allerede afholdt der blev annonceret under sexevents 

men….

1. Fredagsbarernes anmeldelser bliver ikke rykket, min anmeldelse fra kneppeklubben bliver ikke rykket en hel håndfuld anmeldelser baseret på sexevents oplevelser bliver ikke rykket den manglende ensformighed og konsensus er det der så er forvirrende når man skal finde gamle anmeldelser igen. 

2. Sexy Event Club, Evas Fredagsbar og feks. Kneppeklubbens events og Pussy Partys events er alle Sexevents der er tilbagevendende events og det giver derfor mening at der i anmeldelser findes anmeldelser fra de events fordi selv om pigerne og de mandlige deltagere skiftes ud fra gang til gang så er der koncepter der går igen og det handler også om hvad er det for en slags event og hvad kan man forvente af events som de fire slags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 13 minutter siden:

Fredagsbarernes anmeldelser bliver ikke rykket, min anmeldelse fra kneppeklubben bliver ikke rykket en hel håndfuld anmeldelser baseret på sexevents oplevelser bliver ikke rykket den manglende ensformighed og konsensus er det der så er forvirrende når man skal finde gamle anmeldelser igen. 

Anmeldelserne af fredagsbarerne gå vel egentlig også mest på samvær med en enkel pige/flere forskellige enkelt aftaler:ph34r:.. Jeg tror måske det er derfor admins har differentieret i mellem det og så det klassiske "gangbang/sex party".. Men jeg skal ikke gøre mig klog på deres bevæggrunde men det ville være den åbenlyse forskel i mine øjne.. 

Anmeldelserne er der stadig og de fleste vil jo søge efter det tænker jeg og ikke gå ind på anmeldelser og kigge helt til side et eller andet for at finde en gammel tråd så jeg tror ikke det ødelægger noget eller giver mindre exposure herinde end under "Anmeldelser af piger på sjælland" eller hvor den først var^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en ny praksis der gøres for første gang uden en besked eller forklaring til os trådstartere og det gøres kun for de to anmeldelser men ikke andre lignende anmeldelser. 

Jeg synes stadig det er vanvittigt malplaceret at smide det i tidligere afholdte sexevents som er en kirkegård for sexevents annonceringer og ikke et anmeldelses forum. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

Det er en ny praksis der gøres for første gang uden en besked eller forklaring til os trådstartere og det gøres kun for de to anmeldelser men ikke andre lignende anmeldelser. 

Jeg synes stadig det er vanvittigt malplaceret at smide det i tidligere afholdte sexevents som er en kirkegård for sexevents annonceringer og ikke et anmeldelses forum. 

 

Der til kan jeg kun være enig.  Som du selv skriver er intet andet flyttet. Så general praksis er det ikke blevet. Vi må se hvad der sker med vores fremtidige anmeldelser er event fra Sexy events.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...