Sommer79 207 Skrevet 24. Januar, 2024 Netop hjemvendt fra et besøg hos den utroligt smukke Diana. https://annoncelight.dk/showad/382500 Inden jeg brænder sammen vil jeg først slå fast at Diana er en smuk og virkeligt sød pige. MEN jeg bestilte en times massage B2B, Nuru, Lingam og hele smørren... Ifølge annoncen... Det havde pigen så overhovedet ikke viden om. Og det er på trods af at jeg inden mødet skrev at jeg ikke gad flere elendige oplevelser med massage, så det var vigtigt for mig at pigen VIDSTE hvad massagen indeholdt. Og der blev svaret JA DA, hun/jeg har helt styr på det... F..ing bullshit.. Det mangelfulde Engelsk gør det besværligt at kommunikere utilfredsheder og ønsker, og hun havde på ingen måde nogen ide om hvad der står hun tilbyder. Massagen: En gennemgående tør massage med alt for lidt olie, semi hårde og lidt blide strøg på ryggen og en smule kropskontakt med de stenhårde bryster. Massagen endte aldrig ud i at jeg skulle på ryggen, så sensuelt blev det aldrig og lillemanden fik aldrig en tur. Jeg er møgskuffet... Spar jeres penge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 24. Januar, 2024 Æv… havde ellers lige kigget hende ud. syntes at hun er en meget smuk pige men hvad hjælper det når der er en der sidder og styrer hende. sgu også synd for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 26. Januar, 2024 Krill skrev, den 24.1.2024 at 21:43: Æv… havde ellers lige kigget hende ud. syntes at hun er en meget smuk pige men hvad hjælper det når der er en der sidder og styrer hende. sgu også synd for hende Ja det er både super synd og ærgeligt. Desværre synes jeg efterhånden jeg har oplevet lidt for tit at pigerne ikke har den fjerneste ide om hvad der står de tilbyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 10. Februar, 2024 også været forbi hende med lidt skuffende resultat Massagen var nogenlunde, men indlevelsen forsvandt sammen med trusserne, da de røg af. og pludselig skulle der kneppes som et lokomotiv og bare gøres færdig i en fart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg