Hop til indhold
Bonderoven

Har I haft sex med en muslimsk pige før?

Recommended Posts

Har set mig lun på en kollega, oprindeligt fra Egypten, som er muslim og går med tørklæde og hele molevitten. Fik mig til at spekulere over om det overhovedet kan lykkedes at forfører sådan en eksotisk skønhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoven skrev, for 7 minutter siden:

Har set mig lun på en kollega, oprindeligt fra Egypten, som er muslim og går med tørklæde og hele molevitten. Fik mig til at spekulere over om det overhovedet kan lykkedes at forfører sådan en eksotisk skønhed.

Jeg kneppede en i Silkeborg. Hun var muslimsk, dog på en afslappet måde uden tørklæde.
Hun var fra Irak og 19, mødte hende på sugardaters

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig i Danmark. Men i Vestafrika, Østafrika, Ægypten, Jordan og Libanon. De er ligesom os.... mennesker af kød og blod. De bliver også liderlige lige som vi gør. Så ja, det kan godt lykkes at forføre hende. Hvis du vel at mærke er charmerende nok..... Det er mere op til dig om du kan end at det er op til hendes religion at du ikke kan......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 24 minutter siden:

Aldrig i Danmark. Men i Vestafrika, Østafrika, Ægypten, Jordan og Libanon. De er ligesom os.... mennesker af kød og blod. De bliver også liderlige lige som vi gør. Så ja, det kan godt lykkes at forføre hende. Hvis du vel at mærke er charmerende nok..... Det er mere op til dig om du kan end at det er op til hendes religion at du ikke kan......

Jeg syntes tit jeg ser muslimske mænd med danske kærester her i København, men meget sjældent at det går den anden vej. Tvivler på at der er pga. danske mænd ikke er chamerende nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nogle stykker har jeg, men ikke nogen med tørklæde og "hele molevitten" (hvad det så er :D )

Lyder spændende med dem fra sugardaters. Kunne være man skulle gå lidt på jagt der (også)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoven skrev, for 57 minutter siden:

Jeg syntes tit jeg ser muslimske mænd med danske kærester her i København, men meget sjældent at det går den anden vej. Tvivler på at der er pga. danske mænd ikke er chamerende nok.

Mnjah, tror nu ikke det er sjældent.... Men jeg er ret sikker på de fleste piger smider tørklædet, hvis de har en dansk kæreste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det har jeg prøvet flere gange under forskellige omstændigheder. Min overordnede konklusion er, at de er (mindst) ligeså liderlige som ikke-muslimske piger :-) 

Det frækkeste jeg har oplevet var et gangbang med en ung muslimsk kvinde, der til at begynde med bar tørklæde og en traditionel muslimsk klædedragt. Mens vi mænd nød vandpiber og sød te dansede hun æggende til mellemøstlig musik - og stille og roligt åbenbaredes den smukkeste krop i pikant lingeri. Og hun kunne virkelig tage fra, da vi kom igang med lagengymnastikken :-)

Jeg har også mødt en flere muslimske piger på sugardaters - man skal dog være opmærksom på, at de typisk ikke anvender egne fotos på siden (af frygt for at blive afsløret af brødre og fætre) Men jeg er ikke blevet skuffet. 

Det er min erfaring, at yngre muslimske piger er mindre seksuelt erfarne end ikke-muslimske - formentlig som følge af opdragelsen, social kontrol m.v., men det gør dem ikke mindre interesseret i sex.

Jeg havde et sugardaddy-forhold til en ung irakisk flygtning i godt 2 år. Hun var 20, da vi indledte forholdet, og havde forelsket sig i en dansk fyr, men følte, at hun ikke kendte sin egen seksualitet og ikke kunne leve op til kærestens (danske) forventninger. Hun fortalte, at sex var tabu i hendes hjem og hun havde heller ikke haft nære veninder, som hun kunne tale om sex med. Hun brugte således forholdet med en moden sugardaddy til at udvikle sin seksualitet, og jeg skal love for, at vi kom allemulige seksuelle "discipliner" igennem i løbet af de 2 år - og hun var vanvittig erotisk (og smuk). Hun er senere blevet offentlig kendt, og jeg har derfor via medierne kunne følge med i, at hun nu er forlovet med sin danske kæreste (samme fyr).

Man kan jo være muslim på lige så mange måder, som vi er kristne på (nogle går i kirke hver søndag, andre kun juleaften og de fleste aldrig) :-) Når din kollega bærer tørklæde i dagligdagen praktiserer hun formentlig på en eller anden måde sin muslimske tro. Det kan derfor være nødvendigt, at tage hensyn til, at en date alene med en mand ikke er normen - måske må du acceptere en veninde som "anstandsdame" i starten. Og husk nu ikke at invitere på flæskesteg :-) 

Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft lidt forskellige møder igennem tiden med forskellige muslimske piger.
Muslimske piger er vel ik meget anderledes end vi hvide kartofler sexuelt, de tænder også på det forbudte og ikke mindst det frække.
Da jeg for år siden boede i Tyskland havde jeg igennem 3 år det skønneste sexuelle forhold til en meget flot og fræk pige fra Libanon, hendes familie måtte selvfølgelig ikke vide noget, men det var nu ik så svært at skjule, da vi boede i samme opgang.
Idag er hun gift, har 2 skønne unger og manden er tysk.
Andre gange har det været muslimske piger som er støvet op i byen samt engang et par mega lækre tyrkiske tøser som jeg mødte under en forretningsrejse til Istanbul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo en somalier (uden tørklæde) jeg mødte sidst i 90erne. Jeg drev det ikk videre da hun var omskåret og jeg skal gerne ha en klit og lege med. Men hun var super snæver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...