stifmeister 86 Skrevet 23. Januar, 2024 Nogen der har erfaringer med denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/371496 Udseende og beliggenhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 23. Januar, 2024 stifmeister skrev, for 6 minutter siden: Nogen der har erfaringer med denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/371496 Udseende og beliggenhed? Ja. Der er som regel en god grund når det er rigtigt billigt. Hun er såmænd sød nok og hun gør det ok. Det svarer til serie 5 i fodboldtermer. Jeg kommer ikke igen. Selvom det er billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 23. Januar, 2024 KJ735 skrev, for 2 minutter siden: Ja. Der er som regel en god grund når det er rigtigt billigt. Hun er såmænd sød nok og hun gør det ok. Det svarer til serie 5 i fodboldtermer. Jeg kommer ikke igen. Selvom det er billigt. >Kan du sige noget om beliggenhed ? Hun var vist tidligere i Kjellerup på hovedgaden, ikke videre diskret sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 23. Januar, 2024 stifmeister skrev, for 26 minutter siden: >Kan du sige noget om beliggenhed ? Hun var vist tidligere i Kjellerup på hovedgaden, ikke videre diskret sted. Hun er en sød og rolig pige. Sutter ganske OK, er dog ikke verdens kønneste, heller ikke den grimmeste. Jeg fik lov at filme hende sutte pik for 500. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 23. Januar, 2024 Kontio skrev, for 8 minutter siden: Hun er en sød og rolig pige. Sutter ganske OK, er dog ikke verdens kønneste, heller ikke den grimmeste. Jeg fik lov at filme hende sutte pik for 500. Er stedet diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 23. Januar, 2024 stifmeister skrev, for 1 minut siden: Er stedet diskret? Ved jeg ikke, besøgte hende i Kjellerup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 123 Skrevet 23. Januar, 2024 Jeg besøgte hende et par gange i Kjellerup, og som der bliver skrevet er hun ingen fotomodel, men hun gør hendes arbejde godt. Hun er vældig sød og snaksagelig. Jeg har tænkt på snart at skulle besøge hende i hendes nye sted 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 23. Januar, 2024 stifmeister skrev, for 4 timer siden: >Kan du sige noget om beliggenhed ? Hun var vist tidligere i Kjellerup på hovedgaden, ikke videre diskret sted. Også jeg besøgte hende i Kjellerup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 28. Januar, 2024 https://sugardaters.com/da/profile/4MR8nmeQZL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Befree 32 Skrevet 5. Februar, 2024 KJ735 skrev, den 23.1.2024 at 18:04: Ja. Der er som regel en god grund når det er rigtigt billigt. Hun er såmænd sød nok og hun gør det ok. Det svarer til serie 5 i fodboldtermer. Jeg kommer ikke igen. Selvom det er billigt. Prisen er så alle kan være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Befree 32 Skrevet 5. Februar, 2024 Bette mand skrev, den 23.1.2024 at 18:59: Jeg besøgte hende et par gange i Kjellerup, og som der bliver skrevet er hun ingen fotomodel, men hun gør hendes arbejde godt. Hun er vældig sød og snaksagelig. Jeg har tænkt på snart at skulle besøge hende i hendes nye sted Tak for de pæne ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Befree 32 Skrevet 5. Februar, 2024 stifmeister skrev, den 23.1.2024 at 18:45: Er stedet diskret? Tjaaa som man ser på det Det er privat bolig - så kan man ikke rigtigt gør noget ved det de kunder jeg har haft synes det er ok beliggendehed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Befree 32 Skrevet 5. Februar, 2024 Kontio skrev, den 23.1.2024 at 18:36: Hun er en sød og rolig pige. Sutter ganske OK, er dog ikke verdens kønneste, heller ikke den grimmeste. Jeg fik lov at filme hende sutte pik for 500. Næ man ikke være det hele køn og god til sit job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 5. Februar, 2024 Befree skrev, for 3 timer siden: Næ man ikke være det hele køn og god til sit job Men jeg vil stadig sige at du burde købe et arsenal af gummi Jeg har et par gange haft lyst til at lave en aftale, men droppet det fordi jeg skulle ud og købe gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig Viborg 0 Skrevet 8. Marts, 2024 Hvordan er i kommet i kontakt med hende.. jeg har sendt hende et par sms, men får ikke noget svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 160 Skrevet 8. Marts, 2024 Nysgerrig Viborg skrev, for 4 timer siden: Hvordan er i kommet i kontakt med hende.. Jeg har været der et par gange, og hun svarede meget hurtigt de gange jeg skrev. Mon ikke hun bare holder fri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 9. Marts, 2024 (edited) Hun er ikke på hele tiden, men god til at svare både når hun kan og når hun ikke kan. Alt i alt er hun en meget god oplevelse og sød, både af sind og udseende. Jeg skal i hvert fald snart besøge hende igen, når det lige passer ind. Redigeret 9. Marts, 2024 af MR89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg