Hop til indhold

Emma fra Argentina

Featured Replies

Skrevet

Jeg glæder mig satme til at regeringen importerer tusindvis af argentiske og brasilianske sygeplejersker! Det kan kun gå for langsomt

Skrevet

Jeg skrev til hende men hun har ikke svaret tilbage.

Skrevet
Bonderoven skrev, 1 time siden:

Jeg glæder mig satme til at regeringen importerer tusindvis af argentiske og brasilianske sygeplejersker! Det kan kun gå for langsomt

Er du syg da :D

Skrevet
Blue man skrev, 1 time siden:

Er du syg da :D

Lidt syg er man vel altid. *Host* *Host* :P 

Skrevet

jeg har besøgt hende flere gange. Det er rimelig diskret sted, men har svært ved at kalde det en lejlighed. Hun virker til at dele stedet med en anden pige. rent sted og der bliver tilbudt bad osv.

For selve akten giver hun en GFE, hvor hun  kysser og nyder at blive slikket.  Jeg aftalt også før at det skulle være uden, for bj, men det virker ikke til at være standard.

Hun snakker dog meget dårligt engelsk, så der kan være lidt problematik med kommunikationen. 

Hun får  helt klart min anbefaling 9/10

Redigeret af SpeedyGonzales

Skrevet
SpeedyGonzales skrev, for 3 timer siden:

jeg har besøgt hende flere gange. Det er rimelig diskret sted, men har svært ved at kalde det en lejlighed. Hun virker til at dele stedet med en anden pige. rent sted og der bliver tilbudt bad osv.

Hvis du ikke vil kalde det en lejlighed, hvad vil du så kalde det?

Skrevet

Wow bare wow.

Emma er inbegrebet af Argentina, smuk charmerende, ja mere smuk end hendes billeder.

Drømme I som jeg om at elske med Stephania Potalivo, så er det close to denne smukke kvinde, jeg fik tankerne på Stephania, hvergang jeg så på hende, både ansigt, meget veltrænede krop, og charmen passer perfekt.

Og 1000 kroner for 30 minutter kan ikke holde nogen væk.

Ganske rigtigt er hendes engelsk ikke det bedste, men det går fint.

Og så holder hendes charme 100 procent også efter at chancen er overstået, og hun var med i bad bagefter og kyssede hele vejen ud af gangen og ud til døren, det er så fantastisk når stilen holdes hele vejen igennem, istedet for en kvinde der bare skal have smidt en ud.

Snyd ikke dig selv for en tur i Argentina, Stephanie og Emma

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.