Hop til indhold

Recommended Posts

Tror måske det godt kunne være den tidligere berømte og frække Bianca Capri / Telva er tilbage...

Ud fra billedet med fodbolden er jeg næsten sikker på at det er det samme samme billede som hun brugte sidst hun var her (ca. 8-10 år siden)

Kan selvfølgelig også være at det er en helt anden som har genbrugt hendes billed og navn .?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Agerskov skrev, for 6 minutter siden:

Tror måske det godt kunne være den tidligere berømte og frække Bianca Capri / Telva er tilbage...

Ud fra billedet med fodbolden er jeg næsten sikker på at det er det samme samme billede som hun brugte sidst hun var her (ca. 8-10 år siden)

Kan selvfølgelig også være at det er en helt anden som har genbrugt hendes billed og navn .?

Uha. Hun var sød og lækker. Og ja, fodboldbilledet er jeg også sikker på er hende. Så hun er enten tilbage eller nogen har stjålet billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved næsten ik hvad det er værst. En anden der bruger hendes billeder, eller at hun selv bruger sine 10 år gamle billeder:lol:

Men fræk ser kvinden da ud på de fotos 

Redigeret af G.G.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
G.G. skrev, for 18 minutter siden:

Ved næsten ik hvad det er værst. En anden der bruger hendes billeder, eller at hun selv bruger sine 10 år gamle billeder:lol:

Men fræk ser kvinden da ud på de fotos 

Det er kun fodboldbilledet der er gammelt. Resten er faktisk hvad man kunne håbe på hun ligner i dag. Og passer meget godt med alderen, skulle jeg mene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ringede hende op. Hun var faktisk ret sød i tlf. Hendes stemme lød dog væsentlig ældre end 38 år (nærmere 45/50). Anyway, jeg har ik besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan lyder forskellen på en på 45/50 og en på 38 ?

jeg har besøgt hende og det var kun på grund af fodbold for så mange år siden

men de andre billeder passer nu ellers 100 % hun har stadigvæk en spændstig krop hele vejen rundt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flippenbc skrev, den 23.1.2024 at 12:20:

Undrar om någon mött Bianca tidigare? Försökt att söka i tidigare trådar men svårt att avgöra om det är hon man skrivit om innan.

https://nympho.dk/n15726/5445/bianca-i-m-back/

Besøgte hende for et par timer siden ig kan kun anbefale hende på det varmeste. 
hendes krop er som den var for 10 År siden. Fast og lækker med de skønneste bryster. 
man kan se i ansigtet at hun ikke er 20 mere men stadig ufattelig smuk og så er hun super sød. 
smiler stadig og vil gøre det i lang tid endnu. 
varm anbefaling herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...