Hop til indhold
jensen jr.

Det er en kedelig regering, men ........

Recommended Posts

 Hvis jeg skulle vælge blandt folketingets kvindelige medlemmer, blev det helt klart Tanja Larsson eller Inger Støjberg, det er ikke på udseende, men på deres udstråling og udtalelser, de tænder den gamle viking, så masten masten rejser sig i fuld længde. Desværre bliver det jo nok kun ønske tænkning.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 22.1.2024 at 20:56:

Det er da klart Pernille Skipper.  Godt nok er jeg ikke enig med hende men vi skulle jo hellere ikke snakke politik 

Den røde "Pernille Skipper(skræk)" er ikke MF'er mere men nu ansat som politisk kommentator på TV 2 News :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

Den røde "Pernille Skipper(skræk)" er ikke MF'er mere men nu ansat som politisk kommentator på TV 2 News :wacko:

Og snart Bestyrelsesformand i Coop..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, den 22.1.2024 at 19:54:

Hvem af folketingsmedlemmerne synes I er lækrest?

Jeg stemmer selv for Marie Bjerre, hvad er jeres bud?

Marie Bjerre, yes det er jeg helt enig i. Hun er bare for lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Napoleon69 skrev, for 12 minutter siden:

Hun er bare for lækker.

Hvordan er man FOR lækker? Altså mener du hun skal gøre sig mindre attraktiv, for at du ville date hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hvordan er man FOR lækker? Altså mener du hun skal gøre sig mindre attraktiv, for at du ville date hende? 

Nårh, nejnej, synes klart hun topper lækker-skalaen i folketinget. Og hun er fornuftig, anstændig, yderst velklædt, tiltalende, tiltrækkende, (og så har hun arbejdet som advokat på min mors arbejdsplads nogle år, før hun kom i folketinget :-) Før hende havde jeg Pernille Vermund som min favorit, men Bjerre har overhalet hende. En kommende outsider kunne blive borgmesteren i Holbæk, Christina Krzyrosiak Hansen, men det må vi jo se i fremtiden...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 22.1.2024 at 22:34:

Helt enig.

Marie Bjerre og Pernille Skipper er et par prægtige rapænder.

Men ingen kommer i nærheden af Ane Halsboe-Jørgensen.

 

Arhh, Ane er sgu lidt til den kedelige side, og tør. Hvor er det charmerende smil, som Marie Bjerre altid er garant for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 3.2.2024 at 21:51:

Arhh, Ane er sgu lidt til den kedelige side, og tør. Hvor er det charmerende smil, som Marie Bjerre altid er garant for?

Marie Bjerre er som jeg også skrev et prægtigt stykke kvinde. Sød, smilende og med en dejlig varm udstråling. Dejlig pige med rigtig flotte kvindelige former.

Ane Halsboe-Jørgensen er noget andet. Høj, tynd og velformet krop, som ikke er til at tage øjnene fra. Og så elsker jeg det smukke markerede ansigt med de smukke øjne. Hendes mund, der “helt uden at vise tænder", kan sende et skælmsk smil, som kan gøre mig helt blød i knæene.

Det er for mig toppen af lækkerhed.

Og så lige det med det tørre, det er vores tidligere kulturminister vi ser på - minister for fest og farver. Hun afløste Joy, som man jo nok må sige var “meget festlig”. Denne “festlighed” har Ane ikke, og det lever jeg helt fint med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...