Hop til indhold
Filosoffen

Gimel.dk lukker... måske...

Recommended Posts

Gæst

syntes heller ikke der sker ret meget derinde 

 

Nej, det kan man roligt sige. Normalt er der måske op til 10, der er logget på samtidig og det ser ikke meget bedre ud for Venuslogen efterhånden, der er måske 15-25 logget på; og disse tal står jo i skærende kontrast til at der normalt er  logget +250 på Eroguide på samme tidspunkt.

 

Jeg må også sige, at jeg synes at VL's nye lay-out er ret bruger-uvenligt og rodet, hvilket jo ikke ligefrem hjælper på besøgstallet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener 55 brugere er logget på og 200 smugkigger, så der er 55 som kan være med i debatterne :smile:

 

Men ja, du har ret, det er bedre end 10-15 stk.

 

 

Edit:

Det er jo erfaret at mange egentligt har en profil, men kun logger ind hvis de skal skrive.

Det glemte jeg lige at få med i regnestykket  :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi sammenligner Venuslogen og Eroguide lige nu, så har Venuslogen lige nu 13 online på siden, og ingen brugere der er logget ind. Eroguide har 273 online, hvoraf 56 er logget ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det kan vel også have noget med prisen at gøre

 

Selvfølgelig, men nok især aktiviteten på de enkelte sider er afgørende.

 

 

Du mener 55 brugere er logget på og 200 smugkigger, så der er 55 som kan være med i debatterne :smile:

 

Men ja, du har ret, det er bedre end 10-15 stk.

 

 

Edit:

Det er jo erfaret at mange egentligt har en profil, men kun logger ind hvis de skal skrive.

Det glemte jeg lige at få med i regnestykket :smile:

 

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, så skal man vel sammenligne mellem 0, der normalt er logget ind på Gimel og VL og de mindst 55 mere eller mindre aktive brugere på EG.

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam megen veneration for Gimel.

 

Det var det sted jeg – og sikkert flere andre – søgte tilflugt, da Hedomax gik ned i slutningen af 2011.

Bortset fra, at visse emner/personer ikke måtte omtales, var Gimel jo livskraftigt.

 

Da jeg forlod sitet i september 2012, var der 1.500 besøgnde om dagen, men her på det sidste skulle bølgerne gå meget højt, hvis besøgstallet nåede op på 500.

Konklusionen af udviklingen er vel den, omend i rygteforn, allerede dragne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Selvfølgelig, men nok især aktiviteten på de enkelte boards er afgørende.

 

 

 

 

 

Det havde det ihvertfald for mig....

 

VL kostede penge

hedomax var halv dødt

Når man gik på Gimel, så tog det lang tid for siden blev loaded

 

Så ingen af siderne var noget for mig.

 

Desuden så er 1 profil nok for mig, jeg kan knapt følge med herinde :D

Så hvis jeg havde en aktiv profil andre steder samtidig, så ville jeg da få stress.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam megen veneration for Gimel.

 

Det var det sted jeg – og sikkert flere andre – søgte tilflugt, da Hedomax gik ned i slutningen af 2011.

Bortset fra, at visse emner/personer ikke måtte omtales, var Gimel jo livskraftigt.

 

Da jeg forlod sitet i september 2012, var der 1.500 besøgnde om dagen, men her på det sidste skulle bølgerne gå meget højt, hvis besøgstallet nåede op på 500.

Konklusionen af udviklingen er vel den, omend i rygteforn, allerede dragne.

 

 

Noget jeg også har tænkt på....Sexdebat.dk er også en halv død fisk, men der har vist været mere aktivitet engang, kan man se på antal af indlæg.

Det er lidt tankevækkende at der på en side der handler udelukkende ( 90 % ) om efterlysninger af glædespiger, eller beretninger om glædespige besøg er så meget aktivitet.

 

( Men det var der måske også på VL, Gimel og Hedomax førhen ? )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Så hvis jeg havde en aktiv profil andre steder samtidig, så ville jeg da få stress.

 

Arggggh, mon ikke du vil være i stand til at klare det nuværende aktivitetsniveau på Gimel og VL og samtidig være på EG?

Hvis du får stress af det, bør du nok snarest konsultere din læge. :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arggggh, mon ikke du vil være i stand til at klare det nuværende aktivitetsniveau på Gimel og VL og samtidig være på EG?

Hvis du får stress af det, bør du nok snarest konsultere din læge. :geek:

 

 

Måske du har ret :D

Men jeg laver jo også andre ting end lige at kigge på eroguide m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg laver jo også andre ting end lige at kigge på eroguide m.m.

 

Nå, og ja det lyder rimelig nok, men når det kommer til stykket er du på ALL TIME TOP 12 dettørlisten, hvis man ser bort fra Organizer og Moderator,

 

Selvfølgelig en ubrugelig statistisk oplysning (ligesom listen er generelt), men det viser da noget om din interesse og engagement, og på listen er der ikke taget højde for registreringstidspunkt, kun antal indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, og ja det lyder rimelig nok, men når det kommer til stykket er du på ALL TIME TOP 12 dettørlisten, hvis man ser bort fra Organizer og Moderator,

 

Selvfølgelig en ubrugelig statistisk oplysning (ligesom listen er generelt), men det viser da noget om din interesse og engagement, og på listen er der ikke taget højde for registreringstidspunkt, kun antal indlæg.

 

 

Der kan man bare se.

Det vidste jeg faktisk ikke

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan man bare se.

Det vidste jeg faktisk ikke

 

Endnu en dag, hvor du er blevet klogere. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en dag, hvor du er blevet klogere. :-P

 

 

Det er utroligt :D og så på en lørdag hehe

 

Men nu tilbage til tråden.....

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er utroligt :D og så på en lørdag hehe

 

Nope, der er blevet søndag, så måske derfor at det er lykkedes at blive klogere. :oops:

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...