Hop til indhold

Sofia Esbjerg - Skal forbi igen snart :-)

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg har lige være forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/382272.

Hun er smuk og dejlig som på billederne og så har hun et dejligt lattermildt væsen.

Havde bestilt en times massage + HJ. Jeg kom desværre for hurtigt, ikke hendes fejl det var bare alt for lang tid siden, men ingen problemer hun foreslog bare massage.

Så efter 1:15 var jeg ude igen mange myoser lettere. Nå ja også nogle klatter sæd lettere :-)

Mvh.

Bjørn

Skrevet
  • Author

Det kan jeg svare på i næste uge. :-)

• 3 weeks later...
Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 59 minutter siden:

Gør hun det, Bjørn?

Bemærk at hun nu er i Kolding. 

/North

Skrevet

Frygtede ellers at hun var blevet spist af en Bjørn. ;)

Skrevet

Var forbi hende i Kolding midtby her til aften. Lidt mere mave end jeg synes billederne antyder, men stadig utroligt flot. Jeg havde booket en times massage, B2B og handjob, og tilkøb lidt ekstra undervejs (69). Meget sød og behagelig. Syntes hun tog godt fat på massagedelen og skyndte sig ikke for meget. Efter ~40 minutter spurgte hun om jeg ville komme endnu, hvilket jeg takkede nej tak til og fortsatte lidt. Total tid ca. 50 minutter.

Esbjerghanhund skrev, den 14.2.2024 at 13:12:

Gør hun det, Bjørn?

Det gør hun :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.