Hop til indhold
m64m

God massage af ben inkl. pirring i Aarhus

Recommended Posts

Hej. Efter en fysisk hård skitur trænger lårene til en god omgang hård massage. Hvilket sted i Aarhus kan I anbefale, hvor der i løbet af massagen også er dejlig  med pirring?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og velkommen til.
Hvis det blot er pirring der skal indgå i massagen, er Tui Thaimassage og Lek Lee Thaimassage et bud.

Hvis der skal mere end pirring til, kan du slå løs på dette forum - der er nok at vælge imellem.

PS når du nu har fået din massage og hvad det ellers blev til, så del din oplevelse hér

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Tui og massagen var glimrende, men desværre uden antydning til pirring. Er der et hemmeligt kodeord, eller hvordan får man det der? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr i Skive skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været ved Tui og massagen var glimrende, men desværre uden antydning til pirring. Er der et hemmeligt kodeord, eller hvordan får man det der? :)

Den kræsne gentleman tager en 500-kroneseddel, folder den på langs, sætter den mellem egne baller, før massagen påbegynder. Dét er noget som sender et tydelig signal, hvor fokus på massagen skal være. Nogle har forsøgt samme trick med 500 kr i mønter - det bliver noget rod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, den 24.1.2024 at 14:41:

Hej og velkommen til.
Hvis det blot er pirring der skal indgå i massagen, er Tui Thaimassage og Lek Lee Thaimassage et bud.

Jeg tror, at Lek Lee har ændret sig siden, at du var der sidst ;) . Jeg var fornyligt forbi og skulle forhandle ned fra FP, B2B, mv. fra starten. Dog var især fodmassagen betydeligt mere kompetent, end jeg havde forventet med den begyndelse.

Til gengæld har jeg aldrig oplevet andet end god massage uden antydning af andet hos Tui – man er dog nøgen under massagen.

Redigeret af tornskade
glemte en ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg
m64m skrev, den 21.1.2024 at 19:19:

Hej. Efter en fysisk hård skitur trænger lårene til en god omgang hård massage. Hvilket sted i Aarhus kan I anbefale, hvor der i løbet af massagen også er dejlig  med pirring?

Jeg kan anbefale Meedee Thaimassage. 

Der får du nok det, du efterspørger (god massage og pirring; dog kun ledende til HJ). 

https://meedee-thaimassage.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...