Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nat i Gentofte forleden, og havde en super oplevelse.

Nat har tidligere været på Hardorffsvej på Frederiksberg under et andet navn.

Nat er der sammen med Daisy, som er anmeldt separat. Men der er nye billeder af Daisy i annoncen. De nye billeder er ikke helt nye :D Bryststørrelse passer meget godt, men hun har fået lidt mere sul på kroppen.

Nat er mest til det frække. Hun kan godt massere, men vil helst undgå det ... er mit indtryk. Det frække er til gengæld helt vildt energisk. Specielt hendes sprøjt er fantastiske, og det koster ikke ekstra. Nat er på billede 2-4. Og på alle billeder i den anden annonce. Brysterne er hjulpne og/men pæne, forholdsvis bløde og berøringsvenlige. Nat er slank, sprød og helt glat. Standard priser. Har jeg glemt noget ?

Redigeret af unip
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 51 minutter siden:

Jeg besøgte Nat i Gentofte forleden, og havde en super oplevelse.

Nat har tidligere været på Hardorffsvej på Frederiksberg under et andet navn.

Nat er der sammen med Daisy, som er anmeldt separat. Men der er nye billeder af Daisy i annoncen. De nye billeder er ikke helt nye :D Bryststørrelse passer meget godt, men hun har fået lidt mere sul på kroppen.

Nat er mest til det frække. Hun kan godt massere, men vil helst undgå det ... er mit indtryk. Det frække er til gengæld helt vildt energisk. Specielt hendes sprøjt er fantastiske, og det koster ikke ekstra. Nat er på billede 2-4. Og på alle billeder i den anden annonce. Brysterne er hjulpne og/men pæne, forholdsvis bløde og berøringsvenlige. Nat er slank, sprød og helt glat. Standard priser. Har jeg glemt noget ?

Nat er vist lige med YaYa! Hun ser dejlig ud sprøjter hun når du slikker hende?

BH Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg er vildt imponeret over de billeder Nat og Daisy har fået taget. Især billede 2 af Nat. Det er teknisk set af en kvalitet, der ligger langt over det meste andet man ser.

Man kan diskutere de to billeder af Daisys ansigt (dem hvor man kun ser ansigtet). De er super flotte, men befinder sig nok en hel del i fantasiens verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 1 time siden:

Jeg er vildt imponeret over de billeder Nat og Daisy har fået taget. Især billede 2 af Nat. Det er teknisk set af en kvalitet, der ligger langt over det meste andet man ser.

Det har du faktisk ret i. Godt spottet. 
Virkelig proff kvalitet. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder de anal?

Du kan overtale Daisy men du skal have den store pengepung frem. Ved ikke om Nat tilbyder bagindgangen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det både lyder, og ser fantastisk ud ^_^. Tak gor anmeldelse.

Der skrives privat/diskret i deres annonce. Er det korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, 1 time siden:

du skal hen til den rigtige dør … der er en anden thaimassage lige ved siden af :S

Sådan ca hvor i Gentofte…?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 6 timer siden:

Hvad hedder nabo butikken ? 

Hvis du fik det at vide, var der vist ikke meget privat/diskret over det, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, den 20.1.2024 at 16:24:

Jeg besøgte Nat i Gentofte forleden, og havde en super oplevelse.

Nat har tidligere været på Hardorffsvej på Frederiksberg under et andet navn.

Nat er der sammen med Daisy, som er anmeldt separat. Men der er nye billeder af Daisy i annoncen. De nye billeder er ikke helt nye :D Bryststørrelse passer meget godt, men hun har fået lidt mere sul på kroppen.

Nat er mest til det frække. Hun kan godt massere, men vil helst undgå det ... er mit indtryk. Det frække er til gengæld helt vildt energisk. Specielt hendes sprøjt er fantastiske, og det koster ikke ekstra. Nat er på billede 2-4. Og på alle billeder i den anden annonce. Brysterne er hjulpne og/men pæne, forholdsvis bløde og berøringsvenlige. Nat er slank, sprød og helt glat. Standard priser. Har jeg glemt noget ?

Hej Unip,

Nat forsvandt hurtigt fra Gentofte , ved du om det er muligt at besøge hende :) et andet sted ?

Redigeret af En gang til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der rykkes godt nok rundt. Mele var i Farum for et øjeblik siden. Nat hed Maya på Hardorffsgade, og nogen skriver i tråden at hun er Yaya. Nogle af billederne er stadig Nat's. Det er forvirrende. Ring evt. og spørg, hvor Nat blev af. Måske er Nat nu Mele ???

Jeg ved ikke, hvor Nat er nu, men siger til, hvis jeg finder ud af noget.

Redigeret af unip
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke, hvor Nat er nu, men siger til, hvis jeg finder ud af noget.

For få dage siden stod der i annoncen at Nat havde ferie. Det kunne jo godt være rigtigt. Så hun kommer vel tilbage efter ferien. Håber det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, den 20.1.2024 at 20:53:

Du kan overtale Daisy men du skal have den store pengepung frem. Ved ikke om Nat tilbyder bagindgangen. 

Hvem af dem er Daisy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 20 timer siden:

Der rykkes godt nok rundt. Mele var i Farum for et øjeblik siden. Nat hed Maya på Hardorffsgade, og nogen skriver i tråden at hun er Yaya. Nogle af billederne er stadig Nat's. Det er forvirrende. Ring evt. og spørg, hvor Nat blev af. Måske er Nat nu Mele ???

Jeg ved ikke, hvor Nat er nu, men siger til, hvis jeg finder ud af noget.

har spurgt - men men de glider af - og tilbyder besøg hos en af de tilstede værende (forståeligt:))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...