Hop til indhold
peterbrusebad

kontakter piger jer hvis i laver annonce ?

Recommended Posts

8620 skrev, for 1 time siden:

For en del år siden annoncerede jeg efter et blowjob, og blev i den forbindelse kontaktet af en ung pige fra Harlev ved Aarhus.

Vi skrev lidt frem og tilbage og hun sendte et par billeder.

Vi mødtes i et lokalt solcenter, hvor jeg fik et dejligt blowjob, hvor jeg afslutte i munden af hende, alt imens jeg pillede ved hendes bryster. 

Vi var enige om at gentage succesen, men kalenderen passede ikke efterfølgende, eller hun havde måske fået kolde fødder :)

lyder vanvittigt fedt/heldigt :D !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Jeg har sommetider fået kunder den vej, men har også oplevet mange fusere, der nærmest ville ha det gratis eller kun ville ha en der ikke er prof. 

Ja okay, altså jeg tænker at den der opretter annoncen fortæller hvor meget han vil give ellers er det useriøst fra hans side. Og for min side er jeg fuldstændig ligeglad om det er en GP eller ikke som tager kontakt, men det er bare en fantasi at en "ikke" prof vil prøve det af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manden46 skrev, for 2 timer siden:

jeg har haft utallige annoncer på annonceligt ud af nok 100 svar var en ægte. efterlysninger herinde kun “fakes” desværre.

det er egentlig ærgerligt for det er jo en god måde.

og forsøgene på at snyde med betalinger og udgifter har været så dumme at hvorfor forsøge. de spilder tid på lange e-mail samtaler for så at komme med pengekrav eller trusler hvilket preller af på mig.

Ja utroligt hvor desperate scammere og svindlere er. Hvad kan de true med, ja hvis du er gift og har børn eller er kendt og du bruger dit privatnummer, ellers er folk da pisse ligeglade om man går til GP nu om dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 27 minutter siden:

Og for min side er jeg fuldstændig ligeglad om det er en GP eller ikke som tager kontakt, men det er bare en fantasi at en "ikke" prof vil prøve det af. 

Jeg tror ikke der er særlig mange 'ikke proffer' som læser med på hjemmesider der handler om købe sex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har annonceret efter par der ville have tilskuer på og måske mere hardcore cuckold leg med mig som cuckolden.

Fik nogle henvendelser alle fra 'amatører' men det lykkedes aldrig at få møder i stand. Kunne være jeg skulle prøve igen, når jeg nu kan lade det være her hos mig. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke der er særlig mange 'ikke proffer' som læser med på hjemmesider der handler om købe sex

nej, tror også det forbliver en fantasi :D hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med "nysgerrige amatørpiger" i en eller anden forstand er en af de huller i markedet jeg har spottet i årtier.
Jeg har efterhånden gennem årene haft en del bekendtinder og veninder der har haft lyst til at prøve det af under trygge rammer hvor jeg har været en slags bindeled, "sikkerhedsvagt" eller lign. i setup'et første eller de første par gange.
Da sugardaters.dk så slog dørene op, tænkte jeg egentlig at de ville dække den del af det potentielle kontakt-marked, og det gjorde de måske også i en vis grad de første par år. 
Og så blev det sådan set mest bare en kødbørs - groft sagt - senere hen. 

Dette er en af de ting jeg ville glædes over at vi i @Sexy Event Club (SEC) regi og med deres rammer ville kunne tilbyde både købere og sælgere. En slags forsigtig og mere tryg opstart der kan tiltrække både kvinder der bare har en fantasi om at prøve det lidt af, og i det hele taget også en slags kontakt-platform eller fællesskab på en eller anden måde. 
Nu er det jo så i sin allerspædeste start, men det kunne da være super fedt at netop dét lille skib (af flere) der er sat i søen stak lidt af og fik sit eget liv. 
Jeg tror nemlig at det der gør det svært at finde hinanden er at man skal pløje igennem en hel græsplæne fyldt med ukrudt for at lede efter en firkløver - fra begges sider. 
Der er nok brug for en lidt nemmere måde at kemi-date på for både købere og sælgere, tænker jeg. 

Lige nu er der vel kun scor.dk og sugardaters.dk som vel ligger lidt for langt i hver sin ende af skalaen til at det gyldne snit er til at få øje på, er min opfattelse. 

Her er en tråd fra 2022 hvor nogle også har noget at sige om i nærheden af det samme - eller noget :P

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...