Hop til indhold

Recommended Posts

RANDERS NEW ERICA - Annoncelight

Jeg har netop oprettet mig som bruger, for at kunne berette om en dårlig oplevelse jeg havde hos Erica i Randers.

Havde bestilt 30 minutters gfe.

Prisen var i den billige ende 700 kr. men hvis jeg ønskede kys kostede det 200 kr ekstra.

Det var ikke pigen på billedet, men hun så sød ud, omend noget stille, så jeg besluttede at "vove pelsen".

Hun fortalte hun var tysk, Talte dårligt engelsk, men vi kunne dog kommunikere.

Jeg betalte de to hundrede ekstra for kys samt yderligere 100 kr i håb om at få lidt ekstra imødekommenhed.

Det var givet rigtig dårligt ud.

Selvom hun havde taget imod ekstra betaling for kys, var hun bestemt ikke indstillet på at yde denne service. Vendte konstant hovedet væk, selvom min hygiejne er helt i top, og ved berøringer lå hun helt stille. Benene kunne jeg ikke få fra hinanden. Heller ikke da jeg forsøgte at slikke hende. Kun med besvær fik jeg adgang til de nedre regioner og ikke om jeg kunne fremtvinge nogen reaktion. Hun lå helt stille. Selv en oppustelig dukke ville have været mere levende.

Besluttede mig derfor for, at hun måtte gøre resten. Lagde mig derfor på ryggen, hvorefter hun præsterede et middelgodt blow og middelgod sex, men nogen god  helhedsoplevelse var det bestemt ikke

.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...