Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

RANDERS NEW ERICA - Annoncelight

Jeg har netop oprettet mig som bruger, for at kunne berette om en dårlig oplevelse jeg havde hos Erica i Randers.

Havde bestilt 30 minutters gfe.

Prisen var i den billige ende 700 kr. men hvis jeg ønskede kys kostede det 200 kr ekstra.

Det var ikke pigen på billedet, men hun så sød ud, omend noget stille, så jeg besluttede at "vove pelsen".

Hun fortalte hun var tysk, Talte dårligt engelsk, men vi kunne dog kommunikere.

Jeg betalte de to hundrede ekstra for kys samt yderligere 100 kr i håb om at få lidt ekstra imødekommenhed.

Det var givet rigtig dårligt ud.

Selvom hun havde taget imod ekstra betaling for kys, var hun bestemt ikke indstillet på at yde denne service. Vendte konstant hovedet væk, selvom min hygiejne er helt i top, og ved berøringer lå hun helt stille. Benene kunne jeg ikke få fra hinanden. Heller ikke da jeg forsøgte at slikke hende. Kun med besvær fik jeg adgang til de nedre regioner og ikke om jeg kunne fremtvinge nogen reaktion. Hun lå helt stille. Selv en oppustelig dukke ville have været mere levende.

Besluttede mig derfor for, at hun måtte gøre resten. Lagde mig derfor på ryggen, hvorefter hun præsterede et middelgodt blow og middelgod sex, men nogen god  helhedsoplevelse var det bestemt ikke

.

Skrevet
[email protected] skrev, for 8 timer siden:

dårlig oplevelse

Hvis det er huset på hjørnet i Tøjhushavekvarteret, så ved pigerne ikke, hvad der er aftalt. Det samme flere andre steder i byen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.