Hop til indhold
hunk

Thailand rejse, danske mødesteder

Recommended Posts

I Pattaya er adskillige "danske" restauranter m.m., hvor man kan møde andre danskere.

Ved nogen herinde om der er lignende steder i Bankkok?

Jeg er naturligvis ikke i Thailand for at købe tøj, og tænker at det kunne være hyggelig at møde gutter, nogle "brødre", der også her i landet for at hygge sig med kvinder.

På forhånd tak.
Hunk.

Redigeret af hunk

Del dette indlæg


Link til indlæg
hunk skrev, for 34 minutter siden:

I Pattaya er adskillige "danske" restauranter m.m., hvor man kan møde andre danskere.

Ved nogen herinde om der er lignende steder i Bankkok?

Jeg er naturligvis ikke i Thailand for at købe tøj, og tænker at det kunne være hyggelig at møde gutter, nogle "brødre", der også her i landet for at hygge sig med kvinder.

På forhånd tak.
Hunk.

https://letmegooglethat.com/?q=danish+restaurants+in+bangkok

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hunk skrev, for 4 timer siden:

Ved nogen herinde om der er lignende steder i Bankkok?

Jeg vil mene du får mest ud af at læse de mange tråde under Udland, hvor tråden burde ligge såfremt du forventer svar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de store fordele ved at tage til udlandet er at slippe for andre danskere.

Jeg kan godt forstå hvis man savner dansk mad, musik osv ind imellem... .men ligefrem andre danskere?

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 12 timer siden:

En af de store fordele ved at tage til udlandet er at slippe for andre danskere.

Jeg kan godt forstå hvis man savner dansk mad, musik osv ind imellem... .men ligefrem andre danskere?

Ja sådan har jeg det også , når jeg er vild efter dansk mad er der kæmpe scandinavisk buffet på stable lodge hver weekend med alt hvad man kan ønske sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man fristes jo til at tro, at det er hyggesnakken med andre mænd, der er målet i sig selv. (host-host dette forum).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...