Hop til indhold
KlunkeKaj

Fisse som dufter

Recommended Posts

KlunkeKaj skrev, for 3 timer siden:

Hej derude

Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig.

Nogen som kan anbefale piger her i Jylland?

Nu ved jeg ikke hvad du mener med fornylig... I min optik skal en fisse ikke lugte af sæbe, men jeg ser nu gerne at man kan tale om duft... Og ikke lugt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 9 minutter siden:

Skal man ha’ fisse - så må det sgu lugte og smage lidt af fisse:P

Der er så åbenbart delte meninger om hvad det betyder:D - har i øvrigt altid undret mig over hvor forskellig duft og smag er fra pige til pige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vild med den naturlige smag og duft fra fissen, og er enig i at alle kvinder smager forskelligt. Den "fiskeagtige" lugt der kan forekomme skyldes mest hvis pigen har vasket sig for meget med en for skrap sæbe og dermed givet candida gær betingelser for at vokse. Jeg tænker ikke at det er den lugt du er tiltrukket af.

Og nej, jeg ved ikke lige hvem du skal besøge i forhold til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 7 timer siden:

Skal man ha’ fisse - så må det sgu lugte og smage lidt af fisse:P

Husk forskellen mellem, at drikke hof og slikke fisse er, at Hofen bliver ved med, at smage af piss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerede for mange år siden læste jeg i en bog om seksualvejledning, at den naturlige duft af en våd kusse er et afrodisiakum for mænd. Naturlig duft forudsætter at der ikke er brugt for meget sæbe for tit.

Jeg kan personlig kun bekræfte hvor uendeligt ophidsende det er at indsnuse duften fra kussen af en dejlig kvinde man har brugt tid på at slikke og nusse over det hele, kort sagt: varmet godt og grundigt op. Specielt når hun ligger på ryggen med benene spredt, kussen vidt åben og bare venter på at jeg trænger ind.

Redigeret af Dristige
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
KlunkeKaj skrev, den 18.1.2024 at 11:52:

Hej derude

Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig.

Melissa også kendt som den Tyrkiske Prinsesse i Skødstrup har det du søger og lidt til :P

Redigeret af Helboen
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
KlunkeKaj skrev, den 18.1.2024 at 11:52:

Hej derude

Fandt du det du søgte? Ellers kan jeg anbefale Minnimullle :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...