Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have set på Minnas billeder på Nympho igennem længere tid, tog jeg mig endelig sammen og lavede en aftale med hende for et par uger siden. Det var en rigtig god beslutning 
Selve aftaledelen forløb ubesværet og aftale om et besøg hos mig kom i stand. 
Jeg mødte hende ude på gaden og blev meget overrumplet over hendes udseende og fremtoning. Hold nu op hvor er hun smuk, lækker og likeable. 
Besøget var på 2 timer. Vi startede med at bestille noget mad og brugte ventetiden i mit soveværelse, hvor jeg fik lov at nyde den helt ekstremt smukke og sexede krop og hendes bedårende ansigt. 
Derefter mad og så retur til soveværelset. 
Selve sexdelen bliver mellem Ninna og jeg, men jeg nød i den grad starten på den, hvor jeg slikkede hende, hvilket hun kvitterede for ved at blive våd og komme med små frække støn. Vi snakkede undervejs og hun er en spændende og reflekteret pige, som giver meget igen, hvis man behandler hende med respekt. 
Ta’ ikke fejl af denne smukke og forførende blondine. Der er også smukke sider på den indvendige scene. 
Det er bestemt ikke sidste gang, jeg mødes med denne søde og smukke pige.  
Minna får mine varmeste anbefalinger. Minnas profil findes, som nævnt i starten af tråden, på Nympho

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev i min anmeldelse, så vil jeg faktisk helst holde seddelen for mig selv. Jeg må have et nyt møde snart, og så er jeg måske klar til et svar til dig. Men som nævnt i mit skriv: Hun er lækker og medlevende

Del dette indlæg


Link til indlæg
DMI skrev, for 9 timer siden:

Som jeg skrev i min anmeldelse, så vil jeg faktisk helst holde seddelen for mig selv. Jeg må have et nyt møde snart, og så er jeg måske klar til et svar til dig. Men som nævnt i mit skriv: Hun er lækker og medlevende

Nu er det jo netop “sexdelen” de fleste af os på dette forum finder relevant 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lsman
DMI skrev, den 18.1.2024 at 01:57:

smukke og sexede krop

Kan du bekræfte at det er ægte bryster der pryder hendes smukke og sexede krop?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er 100% naturlige bryster. Ingen hjælp her. Jeg er lidt en babsoman, og tænder ret meget på ægte smukke velsiddende bryster. Og det har Minna. Og ligeledes resten af kroppen - fornemt skabt fra naturens side. Den oplyste højde er også rigtig. Hun har den der perfekte højde, ikke for lav, ikke for høj. Og det skønne ved hende er, at omend hun er vildt smuk, så har det ikke givet hende storhedsvanvid, som man ind imellem ser det hos andre ekstremt smukke piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh den er altid lidt svær. Men 23 år, som opgivet i profilen, er i underkanten. En 3-4 år ældre end det er mit bedste bud. Ikke mere. Hun står knivskarpt, så i min optik, giver det kun mere sexappeal

Del dette indlæg


Link til indlæg
DMI skrev, den 19.1.2024 at 21:52:

Åh den er altid lidt svær. Men 23 år, som opgivet i profilen, er i underkanten. En 3-4 år ældre end det er mit bedste bud. Ikke mere. Hun står knivskarpt, så i min optik, giver det kun mere sexappeal

Jeg vil skyde på 24-26 år. 

Men ja, mega smuk og sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende idag

Alder: passer meget fint, Hun er under 25 år.

Udseende: køn, klassisk dansk blondine 

Krop: tynd, ægte bryster.

Blowjob var godt og hun er meget lyttende.

Personlighed: nede på jorden, sød pige meget lyttende.

Kemi: hun er en ung pige, mangler stadigvæk den der erfaring med at håndterer meget meget introverte mennesker, og jeg er som person en meget hård nød at knække, har tit oplevet i at folk både i arbejdslivet og privatlivet sige at de ikke ved om der sker noget i mit hoved når de taler til mig, så jeg må nok skåne hende næste gang og finde en kvinde der er 10 år ældre og har mødt flere af mine typer. Desværre er Jasmin stoppet, hun kunne håndtere mig XD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...