Hop til indhold
Arturo

Glejbjerg lig Sydjylland really

Recommended Posts

Havde lige en SMS udveksling med en  der mente at Glejbjerg var en del af Sydjylland....jeg ville jo mene kunderne nok nærmere kommer fra Vestjylland eller midtjylland....men jeg står måske alene med det synspunkt?B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arturo skrev, 1 time siden:

Havde lige en SMS udveksling med en  der mente at Glejbjerg var en del af Sydjylland....jeg ville jo mene kunderne nok nærmere kommer fra Vestjylland eller midtjylland....men jeg står måske alene med det synspunkt?B)

Hvor kunder kommer fra ændrer jo ikke på hvilken region byen hører til. 
Søg evt på kort over danske regioner, dem jeg kan finde står som “muligvus beskyttet af ophavsret”. Så kan ikke dele.

Og ps kunder til Sydjylland kommet fra hele landet. I hvert fald i min “butik”

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arturo skrev, for 15 timer siden:

Squ åbenbart ikke når mand bor i Sønderborg området :mrgreen:

Tror du ikke du skulle sætte dig ind i landsdels begreberne.  Sønderjylland et det der ligger mellem den nuværende grænse og den gamle Kongeå grænse også kaldet Nordslesvig. Sydjylland er hele det sydlige Jylland. Og trækker du en linje fra Nymindegab i vest, over Give  til Vejle har du nogenlunde den nordlige afgrænsning.

Så Glejbjerg ligge i Sydjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...