Hop til indhold

Recommended Posts

Længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men efter dagens besøg bliver jeg nødt til at dele hende her med jer, da det er den absolut bedste massage jeg har fået i mange år. Hun yder en helt igennem en god hård massage, og når hun så finde et spot med infiltrationer så er det nærmest også en tilfredsstillelse for hende, og hun griner også selv lidt af det. Jeg havde købt 1 time B2B for 1000 kr. hvor de første 45 min var den fantastiske massage, og de sidste 15 en lige så fantastisk B2B med en håndtrold.

Pigen er sød, og billedet passer.  Hun har en flot sexet krop og nogle dejlige bryster. Hun tilbyder også FP med som hun skriver i SMS, så er det ikke noget man får ved 1. møde da hun gerne vil se om kemien også er det.

Mine varmeste 5 stjernet anbefalinger

Link til pigen her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan næsten nikke genkendende til din anmeldelse. Pigen er rigtig sød, indlevende og ikke mindst flirtende.
Massagen syntes jeg ikke var prangende, men det var derimod hendes b2b, bj og da hun satte sig ovenpå min pik og førte den ind i hendes sjaskvåde fisse. Hold nu kæft :rolleyes:
Jeg kommer igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
Mikeyy skrev, for 15 timer siden:

Længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men efter dagens besøg bliver jeg nødt til at dele hende her med jer, da det er den absolut bedste massage jeg har fået i mange år. Hun yder en helt igennem en god hård massage, og når hun så finde et spot med infiltrationer så er det nærmest også en tilfredsstillelse for hende, og hun griner også selv lidt af det. Jeg havde købt 1 time B2B for 1000 kr. hvor de første 45 min var den fantastiske massage, og de sidste 15 en lige så fantastisk B2B med en håndtrold.

Pigen er sød, og billedet passer.  Hun har en flot sexet krop og nogle dejlige bryster. Hun tilbyder også FP med som hun skriver i SMS, så er det ikke noget man får ved 1. møde da hun gerne vil se om kemien også er det.

Mine varmeste 5 stjernet anbefalinger

Link til pigen her

 

Hmm :(  d. 14/1-23 skrev "Milner" på Euroguide, at hun var taget til Tyskland. Så hun er tilbage igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 16 minutter siden:

Hmm :(  d. 14/1-23 skrev "Milner" på Euroguide, at hun var taget til Tyskland. Så hun er tilbage igen ?

Ikke mig, men en eller anden skrev det i min efterlysnings tråd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, 1 time siden:

Hmm :(  d. 14/1-23 skrev "Milner" på Euroguide, at hun var taget til Tyskland. Så hun er tilbage igen ?

Jeps, hun kom tilbage i går 17 januar. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fifty+ skrev, for 4 timer siden:

Jeps, hun kom tilbage i går 17 januar. ;)

Det er ikke korrekt. Jeg kneppede hende allerede i sidste uge og hendes annonce har været aktiv siden den 8. jan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wanderlust skrev, 1 time siden:

Er der nogen som kan fortælle en nærmere lokation? Er det tilgængeligt med offentligt transport?

 

/W

Uden at blive for specifik. Området omkring Gersagerparken, Greve.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaguar skrev, den 18.1.2024 at 14:04:

Det er ikke korrekt. Jeg kneppede hende allerede i sidste uge og hendes annonce har været aktiv siden den 8. jan.

Hvordan var den oplevelse? 

Hår på karamellen, stram, indlevelsesevne osv? 

Mvh P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 17 timer siden:

Hvordan var den oplevelse? 

Hår på karamellen, stram, indlevelsesevne osv? 

Mvh P 

Hun var meget indlevende og fræk, og man kunne mærke at hun havde lyst til at være sammen med en.
Selvom hun er oppe i 30'verne, har hun nogle særdeles velformede bløde bryster og en god røv.
Så vidt jeg husker, var der hår på banditten. Men lige hvor stram hun var, er svært at sige eftersom jeg havde kondom på.
Men det var dejligt at være oppe i hende og jeg skulle holde igen for ikke at komme for hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikeyy skrev, den 17.1.2024 at 17:13:

Jeg havde købt 1 time B2B for 1000 kr. hvor de første 45 min var den fantastiske massage, og de sidste 15 en lige så fantastisk B2B med en håndtrold.

 

Link til pigen her

 

Hey

Beholdt hun også trusserne på under sin B2B med dig ?

 

Jeg synes at flere efterhånden beholder deres trusser på under B2B, så er det kun mig der har oplevet det  eller er det blevet mere udbredt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 35 minutter siden:

Jeg synes at flere efterhånden beholder deres trusser på under B2B, så er det kun mig der har oplevet det  eller er det blevet mere udbredt ?

Jeg har modtaget rigtigt mange B2B´s, dog primært hos thaier, men også hos andre piger, dog har jeg aldrig fået B2B hvor pigen beholdte sine trusser på!

Så om du har været uheldig, det ved jeg ikke, men ellers så spørg om hun kan overtales til at smide dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikeyy skrev, den 17.1.2024 at 17:13:

og når hun så finde et spot med infiltrationer så er det nærmest også en tilfredsstillelse for hende, og hun griner også selv lidt af det. Jeg havde købt 1 time B2B for 1000 kr. hvor de første 45 min var den fantastiske massage, og de sidste 15 en lige så fantastisk B2B med en håndtrold.

Hvad mener du med et spot for  infiltrationer? :biggrin:

Var det 1 times normal massage og derefter B2B med HJ? Og må man også røre hende?:wub:

Er beliggenheden diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, den 25.1.2024 at 12:29:

Hey

Beholdt hun også trusserne på under sin B2B med dig ?

 

Jeg synes at flere efterhånden beholder deres trusser på under B2B, så er det kun mig der har oplevet det  eller er det blevet mere udbredt ?

Jeg har oplevet B2B, hvor pigen havde bukserne på. Hun havde menstruation og tilbød kun sin overkrop. Hun olierede mig ind og lod hendes bryster glide rundt om overkroppen og over pikken. En anden gang (i Tyskland) var der en ung pige, der tilbød en meget avanceret B2B -olie -massage med trusser på. Slutningen var, at hun masserede min pik bag ryggen, da hun kysste mig, og jeg masserede hendes bryster. Jeg sprayede over hendes ryg. Så i nødstilfælde går det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
31Adam skrev, den 25.1.2024 at 22:32:

@Mikeyy

Hvad mener du med et spot for  infiltrationer? :biggrin:

Var det 1 times normal massage og derefter B2B med HJ? Og må man også røre hende?:wub:

Er beliggenheden diskret?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er total ny i dette univers og med fare for dumme spørgsmål, spørger jeg alligevel
B2B er begge som regl nøgne, det svare I næste på herover.
Gnider hun missen mon ja lemmet, og ja er der så gummi på eller ?  :) 
Og er alt som regl med .... ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sto skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er total ny i dette univers og med fare for dumme spørgsmål, spørger jeg alligevel
B2B er begge som regl nøgne, det svare I næste på herover.
Gnider hun missen mon ja lemmet, og ja er der så gummi på eller ?  :) 
Og er alt som regl med .... ? 

Det afhænger af stedet og kvinden, men generelt er pussy slide ("Gnider hun missen mon ja lemmet") ikke med og selv i det er det ikke sikkert at alle gnider på lemmet også.

Desuden kan man kun regne med at toppen er nøgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde en god oplevelse med hende

rigtig god massage, herefter BtoB og en god håndtrold

jeg ville også gerne have hende rigtigt, så det er næste tur.

selv om hun ikke skriver det i annoncen, så er det tilsyneladende en øvelse hun deltager i :D

hun kan klart anbefales

Hitmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 50 minutter siden:

Der er to piger i annoncen; Ann og Cindy. Hvem anmeldes i tråden her? 

Det er Ann som bliver anmeldt. Hun har tidligere været hos Alice i Virum. 

Ann er pt på ferie. Cindy passer butikken imens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxus Drengen skrev, for 15 timer siden:

Ann er pt på ferie. Cindy passer butikken imens. 

Har nogen været hos Cindy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...