Hop til indhold
ThorsHammer

Bee37 fra tubtimwellness, Finsensvej 59 på Frederiksberg..!

Recommended Posts

Bee37 fra thaiklinikken TubtimWellness, Finsensvej 59 på Frederiksberg..!

Bee og hjemmesiden til ovennævnte klinik, hvor hun arbejder

Den kønne thaikvinde Bee, som jeg vurderer til at være o. 37 år, kan for tiden findes på Finsensvej 59 på Frederiksberg – se hjemmesiden her:

http://www.tubtimwellness.dk/

Hun er vist nok ikke i Danmark så længe i denne her omgang....som jeg forstod det et par uger eller 3 endnu, så jeg kan anbefale, man kommer ud af starthullerne relativt hurtigt, hvis man i denne omgang vil opleve hin milde, blide, kønne og dygtige thai-massøse :)
Ganske vist kommer hun igen senere på året, men det er ikke helt sikkert hvornår, og det er så besværligt at skulle holde øje med hjemmesiden eller regelmæssigt ringe til klinikken for at holde sig ajour og måske til stadighed ikke kunne få helt klar besked.

Forhistorien
Da Bananas for nogle måneder siden første gang gjorde opmærksom på Bee med ovennævnte link, kunne man se hendes fotogene ydre på et foto på hjemmesiden, men det kan man af en eller anden grund ikke længere...??!
Eneste personbillede pt. er af klinikkens noget ældre ejerinde eller ”mamasan”, om man vil.

De første mange år af min løbebane som gæst hos glædespiger kom jeg næsten udelukkende hos danske piger på relativt velrenommerede klinikker eller privat, hvis jeg forinden havde set et par gunstige anmeldelser af en sådan amatørpige.
Har altid syntes at priser på o. kr. 2.000 i timen måtte forudsætte et vellykket besøg hos en stensikkert serviceminded og lækker pige – derfor har jeg kun sjældent optrådt som ”pionertypen”, der som den første skulle ud og ”afprøve” helt nye piger fra diverse eksotiske lande for at kunne afrapportere til ”brødrene” på VL og andre fora.

Thaipiger undgik jeg førhen meget konsekvent – dels fordi jeg fandt det relativt umuligt at kommunikere med dem (og det gør jeg sådan set stadig, men i dag betyder det bare mindre!), dels fordi nogen af dem jeg mødte ikke levede helt op til de skønhedsidealer, jeg værdsatte hos de fleste danske glædespiger.
Desuden var den fysiske kropsmassage, som vel er en slags ”thai-speciale”, ikke noget, jeg gik efter i mine yngre år.

Men som en kendt politiker en gang sagde: ”Man har et standpunkt, til man tager et nyt!”.
I dag er min fysiske krop ikke i samme strålende form som i ungdommens vår, og oftere og oftere opstår kedelige muskelinfiltrationer og smerter i ryg, lænd, nakke etc., etc.
Hen ad vejen udviklede sig derfor naturligt en interesse for den del af ”massageverdenen”, og de mange beretninger og inspirerende anmeldelser fra visse skribenter af sådan kropsmassage inkl. erotiske tillægsydelser af forskellig art på thaiklinikkerne, fik omsider mig selv til i højere grad at få øjnene op for disse steder... ;)

Navnlig skribenten Bananas har været en inspiration i kraft af dels nogle saftige anmeldelser på Venuslogen førhen, men også de seneste par år her på Eroguide.
Da jeg dels ikke er så vild med at være pioner og opsøge det helt ukendte, og da Bananas så skrev sin beretning på Eroguide om ”
Bananas' Thaidronninger”:

var det naturligt at søge nogle oplevelser hos netop de 3 thaipiger/thaidronninger, som optrådte øverst på hans liste – i første omgang Nina, Joy og Suzy i den rækkefølge.
Da jeg påpegede, at nr. 2 på listen Joy har siliconebryster, som jeg principielt undgår, fik jeg omgående et link til Bee inkl. følgende beskrivelse fra Bananas:
En meget kærlig pige der kan det hele. Beder du hende om hård massage så får du hvad du tåler....En meget, meget sød kvinde, og alt på hende er blødt og naturligt. Hun hører absolut hjemme blandt gamle Bananas favoritter.”

Min To-do liste blandt thaipigerne kom derfor til at se sådan ud:
1. Nina 2. Suzy 3. Bee.

Suzy kunne jeg oprindelig se et foto af på ApexSiams hjemmeside, som fristede, så hun var den første af de 3, jeg valgte at besøge for et par måneder siden.
Må jeg i al beskedenhed minde om min anmeldelse fra dengang:

For et par uger siden var turen så kommet til Bee(udtales: ”Biiiiiiiii” m. langt ”i” lige som det engelske ord for en bi).
Jeg havde nemlig et andet ærinde i hovedstaden den dag, og da det var afviklet, afklarede et telefonopkald til klinikken, at jeg kunne komme til hos Bee med et varsel på ½ time :)

Selve klinikken på Finsensvej 59, st. th.
Klinikken ligger med facade/vindue lige ud mod vejen – så vidt jeg husker på et gadehjørne – og der står med stor skrift ”Thai massage”, så der er intet at tage fejl af.
Man skal ringe på for at blive lukket ind, og der kommer enkelte fodgængere og et antal biler forbi i løbet af de 5-10 sekunder, det tager at blive lukket ind.
Ikke et specielt diskret sted, men heller ikke noget, der generer mig overhovedet: der står jo netop ”thaimassage” og ikke ”erotisk massage” på skiltet/vinduet, og stedet fremstår qua hjemmesiden og den modne, smilende mamasan herfra umiddelbart ret ærbart.
Jeg nåede ikke at registrere ret meget i stuelokalet lige inden for hoveddøren, for jeg blev omgående ført ned ad en trappe til underetagen, hvor der var en passende stor massagebriks i et hyggeligt indrettet rum, hvor sengetøjet så rent og pænt ud, og hvor der også var tilpas varmt til, at det trods frostgrader uden for var ganske lunt og komfortabelt at ligge nøgen og modtage massage.
Nogen af disse thai-massøser lever altså livet farligt...trappen her førte nærmest lodret ned til underetagen, og jeg måtte klamre mig til det gelænder, der heldigvis også var, for ikke at falde på vej ned(!)

Bee's udseende og modtagelse:
Som nævnt er hun skønsmæssigt o. de 37 år (plus/minus 2 år) og har et kønt ansigt m. helt glat og pæn hud, nogle venligt smilende øjne samt en fristende svagt buttet, afrundet krop med nogle bryster jeg vil vurdere til en pæn b/c-skål.
Jeg skønner, at hun er o. 1,62-1,64 meter høj og med en vægt o. 58 kilo – et absolut attraktivt udseende og med en behagelig personlighed.
Hun spurgte, hvilken massage jeg ville ha', og jeg havde hjemmefra besluttet mig for den lidt hårde ”Thaimassage”, som iflg. hjemmesiden kostede 400 kroner, men hun viste mig et menukort, hvor prisen lød på 500 kroner...!
Jeg gad imidlertid ikke brokke mig, fordi det måske kunne have ført til en dårlig stemning og en dårlig personkemi fra start.
Desuden kunne det jo være de 500 kroner var den korrekte pris, og at der var skrevet forkert på hjemmesiden!?
Jeg betalte straks, og Bee bad mig tage tøjet af og lægge mig på briksen, mens hun gik op og hentede mig en varm kop te :)

Selve massagen af min krop
Som så ofte før på et thaisted startede også Bee med at massere ryggen og hele bagsiden af kroppen inkl. lægge, lår og balder. Der blev brugt olie eller creme til husbehov, og hovedvægten blev lagt på den grundige, systematiske, hårde massage af samtlige muskelgrupper. Hun var hele tiden opmærksom på mine reaktioner og mine lyde, og selv om jeg nogen gange var ved at stønne højt, når hun masserede en muskel, så bed jeg det i mig, og vi kom igennem den vel nok mest grundige kropsmassage, jeg nogensinde har prøvet – bagsiden af kroppen tog vel o. 30 til 40 minutter og hen mod slutningen var der måske nogle diskrete strejf af de ædlere dele!?
Da jeg blev bedt om at vende mig på ryggen og ligge med kroppens forside opad, var det i hvert fald svært at skjule ”flagstangens” begejstring :D
Hun foreslog dog
ikke ”ekstra”, men fortsatte uanfægtet med den grundige massage fortil på kroppen, og så gjorde hun noget, som jeg ikke har prøvet andre steder: hun satte sig op på massagebriksen og bøjede mit højre ben således, at læg og lår dannede en 90 graders vinkel, og så holdt hun med hænderne fast om anklen, mens hun pressede fodballerne hårdt og systematisk mod lårmusklerne, alt imens lår og læg blev fastholdt i en 90 graders vinkel....svært at forklare mere præcist, men det var en helt fantastisk fornemmelse, og selv om det gjorde en smule ondt, mens det stod på, føltes det super godt bagefter.
Bagefter fik også venstre ben en tilsvarende behandling.
Det store ur på væggen afslørede, at kroppens forside fik massage i ca. 20 minutter, men selv om hun var sød og smilende under hele forløbet, foreslog hun ikke noget ”ekstra”.
Jeg gætter på, at mamasan på stedet
ikke vil have, pigerne tilbyder erotiske ydelser – og måske ikke engang en uskyldig ”håndtrold”...!?
Bee virker umiddelbart en smule genert, men på den charmerende måde...hun smiler meget og altid helt naturligt. Ind imellem ler hun lidt genert – fx hvis man siger et eller andet, hun ikke forstår.
”meget, meget sød” og dertil en blid personlighed og en kraftfuld, velgørende massage teknik!

Bedømmelsen af min oplevelse m. karakterer fra 13-skalaen:
Stedet: 8
Bee's ansigt: 10
Bee's krop: 10 (det jeg kunne se af kroppen, idet hun havde lårkort nederdel på og bluse)

Kropsmassage: 11 med pil opad (ikke en gang hos Surin er det bedre).
Samlet bedømmelse: 10

Altså, jeg er yderst tilfreds med min oplevelse og kan godt leve med, at Bee ikke af sig selv tilbyder håndtrold eller sex.

Nogle vil måske spørge, hvem af de 2 thaipiger, Suzy32 og Bee37, jeg har anmeldt på Eroguide, som jeg fremover helst vil besøge, og dertil kan jeg kun sige: ”begge to!”.

Bee er den meget blide, stille, lidt generte men også søde, varme, smilende pige, der ikke af sig selv siger så meget, men lader hænderne tale! Hun er nok den af de to, der giver den meste hårde massage, lige som hun er lidt bedre til engelsk.
Suzy er også meget sød, meget naturlig med en flot krop – måske lidt mere ”fit” og med lidt større bryster end Bee, og så er hun lidt mere direkte og udadvendt af natur. Har man besøgt hende et par gange, kan hun godt finde på at joke og pjatte lidt med en (jeg har besøgt Suzy 2 gange nu).
Desuden holder Suzy sig ikke tilbage for at tilbyde en håndtrold og måske mere, hvis hun føler situationen kræver det.. :cool:

Begge piger er særdeles anbefalelsesværdige til gentlemanden, der ellers har alt ;)
Tak til Bananas for tip.

Hvis nogen af Eroguides mere kendte skribenter har spørgsmål af lidt mere subtil art, er man velkommen til at sende mig en PM.
Jeg svarer fortrinsvis de skribenter, jeg tidligere har kommunikeret med pr. PM.

Thaipigen Nina, som står øverst på Bananas' Top3, har jeg endnu ikke besøgt.
Det kommer jo nok, selv om Peter Pedals opfattelse og beskrivelse af samme Nina som en ”sur ged” eller noget i den retning fik mig til forsigtigt at flytte hende fra 1. pladsen ned til 3. pladsen på min personlige liste(!)
Men som sagt både Suzy og Bee er efter min smag mild og blid sødmefyldt topkvalitet, som jeg gerne besøger igen og igen, når tiden tillader et besøg til hovedstaden.

Vh./ThorsHammer :-P

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det glæder mig at du har haft glæde af mit skriv, Mr Hammer. Og din karaktærsbeskrivelse af de dejlige kvinderne passer meget godt med min opfattelse.
Hvad NIna og Pedalen vedrør, så skal det jo tilføjes i dette sammenhæng att Pedalen de facto aldrig fået nogen behandling af Nina. Han syntes ikke om imødegåelsen når han kom til det sted hun den gang var. Og uden at gøre mig klog på hvad som sagdes og gjordes, så ved vi jo alle at der skal to til tango - gerne også før selve dansen. :wink:

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...