Highweed 56 Skrevet 14. Januar, 2024 Jeg besøgte Maria i går. På trods af advarsler og dårlige anmeldelser tog jeg chancen da jeg virkelig tænder på hendes udseende. Det kom jeg i den grad til at fortryde. Hun er virkelig en lækker kvinde dog trækker det ned at hendes silicone bryster er ekstrem hårde. Jeg blev lukket ind og betalte for 30 min. Vi havde aftalt på sms at jeg måtte kysse på hendes krop og slikke hende. Da vi skulle i gang ville hun dog helst ikke have jeg slikkede hende pga jeg har skæg, det accepteret jeg selvfølgelig. Hun gav mig så et kondom på selv om jeg var helt slap og gik i gang med blowjob da jeg var kampklar ville jeg have hun skulle starte med at være øverst, derefter skiftede vi til doggy, efter vi havde været i gang i max 10 min bad hun mig om at lægge mig på sengen og det gjorde jeg. Så tog hun kondom af og begyndte at give mig en spiller, jeg kunne hurtig fornemme hun ville have til at komme hurtigt så jeg sagde til hende at jeg ville afslutte inde i hende bagfra, så kom der et dybt suk og hun gav mig så et nyt kondom på og jeg gik i gang med at tage hende bagfra, og lige da jeg begyndte at komme skubbede hun mig væk så jeg røg ud af hende og fik en virkelig flad og dårlig afslutning. Jeg sagde til hende at ikke synes det var fair og at jeg godt kunne forstå hvorfor hun fik så dårlige anmeldelser. Jeg ved godt at nogen få personer har haft en god oplevelse med hende og det er jeg da glad for på deres vegne. Men jeg vil tilslutte mig dem som fraråder at bruge pengene hos hende. Stedet: 5/10 Kvinden: 8/10 (Havde brysterne ikke været lavet af jern var det 10/10) Sex delen: 3/10 Jeg kommer helt sikkert aldrig igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 268 Skrevet 14. Januar, 2024 Øv det lyder ærgerligt for jer begge to. En smule off topic: 10 minutter doggystyle uden at komme? Er det et spørgsmål om en særlig teknik? Tror min rekord i den stilling er 1-2 minutter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 14. Januar, 2024 Easterneuropeplease skrev, for 21 minutter siden: Øv det lyder ærgerligt for jer begge to. En smule off topic: 10 minutter doggystyle uden at komme? Er det et spørgsmål om en særlig teknik? Tror min rekord i den stilling er 1-2 minutter Bare tænk på PH lamper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highweed 56 Skrevet 14. Januar, 2024 Haha jeg kan godt se det kan misforstås De 10 min er med blow, ridetur og så doggy. Og så blev man nok også lidt forstyrret af der ikke var dør ind til et andet rum hvor der blev snakket, der hang et tynd lagen/tæppe som dør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 799 Skrevet 14. Januar, 2024 Havde lidt den samme oplevelse med hende for nogle år siden. Tydeligt ikke en der elsker sit job, men det får man desværre ikke rabat af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2455 Skrevet 14. Januar, 2024 Enig - jeg havde også en dårlig oplevelse og ja brysterne er meget hårde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg