Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften

Jeg har på det seneste udforsket den store jungle i Horsens, hvad angår thaimassage, og må sige at der er stor forskel på servicen og kvaliteten rundt omkring.

 

Elephant Thai Massage, Borgergade: Okay hård massage. Der bruges dog ikke olie, men diverse andre midler. Der er mulighed for HJ.

Liam Royal Massage, Borgergade: De to madammer her er kun ude på at malke en for penge. Massagen er elendig, og den sex der tilbydes er mindst lige så ringe. Her vil jeg ikke anbefale folk at komme hen.

Loompools Massage, Kattesund: Ganske behagelig massage, og i hvert fald en massør der kan sit kram. Her kan der kun fået HJ som ekstra ydelse, men et fantastisk et af slagsen.

Welcome Thai Massage, Nørregade: Okay massage, men ikke nær så godt som hos ovenstående. Her vil man også kunne tilkøbe sig HJ, hvis man ønsker det.

In Spa Massage, Sønderbrogade: Afhængig af hvem der giver massagen, er der stor forskel i kvaliteten. HJ en mulighed, men ikke mere end det.

Mukda Thai Massage, Sønderbrogade: Hård massage fra en ældre thai, men det kan da bruges. Mulighed for HJ, men man har få før kunne få mere.

Nutthida Massage, Sønderbrogade: Kan være jeg var uheldig, men var ikke imponeret over massagen her. Her tilbydes der B2B, men det er ikke prisen værd.

Aon Wellness, Sønderbrogade: Bedste massage jeg har fået blandt alle stederne. Her tilbydes kun massage, og ikke andet.

Tana Thai Massage, Vitus Berings Plads: Her fik jeg kun massage, og blev ikke tilbudt yderligere. Massage er ok, men ikke prangende.

Lady Spa 2, Kongensgade: Massagen er ikke just den bedste, men går an. Kun muligt at få HJ som ekstra.

 

En dyr omgang, over længere tid, men nu er der i hvert fald opdateret lidt i forhold til Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Amaliegade i Horsens, ned af kældertrappen.

Du har mangler på din Horsens rundfart.

Der ligger 2 thai massage på Kattesundet. 

 

Redigeret af ellap999
manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 13 minutter siden:

Hvad med Amaliegade i Horsens, ned af kældertrappen.

Du har mangler på din Horsens rundfart.

Der ligger 2 thai massage på Kattesundet. 

 

Jeg har ikke haft held med at få en tid hos dem, og har troppet op to gange uden kontakt på forhånd, hvor jeg fik at vide at de ikke havde tid. Så derfor har jeg ikke taget dem med i anmeldelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har ikke haft held med at få en tid hos dem, og har troppet op to gange uden kontakt på forhånd, hvor jeg fik at vide at de ikke havde tid. Så derfor har jeg ikke taget dem med i anmeldelsen 

Det er ellers et sted man bare banker på døren og går ind. 

Ingen tids bestilling.

Både dit manglende på Kattesundet og Amaliegade

Redigeret af ellap999
ekstra tekst tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, for 57 minutter siden:

Rigtig godt “arbejde”. 

Tak for det :biggrin:

Halv godt arbejde. Mangler mindst 2 steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 7 minutter siden:

Det er ellers et sted man bare banker på døren og går ind. 

Ingen tids bestilling.

Både dit manglende på Kattesundet og Amaliegade

Hvis du er så utilfreds, så kan du da selv smutte af sted, og så komme med dine anmeldelser bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du er så utilfreds, så kan du da selv smutte af sted, og så komme med dine anmeldelser bagefter.

Jeg er sandelig ikke utilfreds. 

Syntes bare at din Horsens tur er mangel fuld. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er sandelig ikke utilfreds. 

Syntes bare at din Horsens tur er mangel fuld. 

 

Hold nu op @Fjollerenhar taget en flot tur for holdet gennem de halv og hel grønne klinikker i Horsens

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 2 minutter siden:

Hold nu op @Fjollerenhar taget en flot tur for holdet gennem de halv og hel grønne klinikker i Horsens

tak

Kun det halve Horsens men ja det er flot gået.

Måske får vi den sidste halvdel senere på året. 

  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 19 minutter siden:

Kun det halve Horsens men ja det er flot gået.

Måske får vi den sidste halvdel senere på året. 

Det halve??

Deres Majestæt må sandelig undskylde at jeg ikke har besøgt de resterende to-tre steder der mangler. Desuden, så har det været et spørgsmål om prioritering.

Og igen, hvis du er så fandens utilfreds, hvor er dine anmeldelser så henne?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 2 timer siden:

Det halve??

Deres Majestæt må sandelig undskylde at jeg ikke har besøgt de resterende to-tre steder der mangler. Desuden, så har det været et spørgsmål om prioritering.

Og igen, hvis du er så fandens utilfreds, hvor er dine anmeldelser så henne?? 

Sikken en titel at få. Tak

Er det kun 2 - 3 steder du mangler ?

Jeg er sandelig ikke utilfreds. Og jeg anmelder ikke dine manglende steder da jeg ikke har været der. 

Det ville jo være falsk anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK for turen. Det er lidt det samme jeg har oplevet. Ved Tana har der været forskellige piger, nogle af dem har givet nogle super dejlige oplevelser.

AON besøger jeg tit, for den meget gode massage og KUN massage.

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 10 minutter siden:

Tak for listen...

Over hvor lang tid har du indsamlet din erfarring??

8 dage tror jeg.

'Derfor er der mangler.

Hastværk er lastværk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 1 time siden:

Tak for listen...

Over hvor lang tid har du indsamlet din erfarring??

Startede i november, så 2,5 måned godt og vel. Flere af stederne er besøgt 2-3 gange, for at se om der kunne være forskelle på oplevelserne, afhængig af hvilken massør man kom ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fint arbejde , træls og stå et nyt sted og spørge efter sex og så de står og skælder ud. Helt ok du hopper nogle over tit har de , gæste , massører der så ordner den sjove del.   De to i borgergade kan godt have en god dag , jeg har haft dem begge på en gang for 1500kr  og der var de ok  og sjove    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, den 13/1/2024 at 18:07:

Godaften

Jeg har på det seneste udforsket den store jungle i Horsens, hvad angår thaimassage, og må sige at der er stor forskel på servicen og kvaliteten rundt omkring.

 

Elephant Thai Massage, Borgergade: Okay hård massage. Der bruges dog ikke olie, men diverse andre midler. Der er mulighed for HJ.

Liam Royal Massage, Borgergade: De to madammer her er kun ude på at malke en for penge. Massagen er elendig, og den sex der tilbydes er mindst lige så ringe. Her vil jeg ikke anbefale folk at komme hen.

Loompools Massage, Kattesund: Ganske behagelig massage, og i hvert fald en massør der kan sit kram. Her kan der kun fået HJ som ekstra ydelse, men et fantastisk et af slagsen.

Welcome Thai Massage, Nørregade: Okay massage, men ikke nær så godt som hos ovenstående. Her vil man også kunne tilkøbe sig HJ, hvis man ønsker det.

In Spa Massage, Sønderbrogade: Afhængig af hvem der giver massagen, er der stor forskel i kvaliteten. HJ en mulighed, men ikke mere end det.

Mukda Thai Massage, Sønderbrogade: Hård massage fra en ældre thai, men det kan da bruges. Mulighed for HJ, men man har få før kunne få mere.

Nutthida Massage, Sønderbrogade: Kan være jeg var uheldig, men var ikke imponeret over massagen her. Her tilbydes der B2B, men det er ikke prisen værd.

Aon Wellness, Sønderbrogade: Bedste massage jeg har fået blandt alle stederne. Her tilbydes kun massage, og ikke andet.

Tana Thai Massage, Vitus Berings Plads: Her fik jeg kun massage, og blev ikke tilbudt yderligere. Massage er ok, men ikke prangende.

Lady Spa 2, Kongensgade: Massagen er ikke just den bedste, men går an. Kun muligt at få HJ som ekstra.

 

En dyr omgang, over længere tid, men nu er der i hvert fald opdateret lidt i forhold til Horsens.

Tak for dit store arbejde med at få besøgt alle ovennævnte steder i Horsens "Fjolleren). 

Jeg har besøgt AON i mange år efterhånden, og der er, som du skriver,  udelukkende mulighed for massage, hvilket passer mig aldeles fremragende.

Her kan man slappe af og nyde en aldeles fremragende oliemassage. AON er fantastisk :D

Redigeret af mikkel15

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, den 15.1.2024 at 11:17:

Tak for dit store arbejde med at få besøgt alle ovennævnte steder i Horsens "Fjolleren). 

Jeg har besøgt AON i mange år efterhånden, og der er, som du skriver,  udelukkende mulighed for massage, hvilket passer mig aldeles fremragende.

Her kan man slappe af og nyde en aldeles fremragende oliemassage. AON er fantastisk :D

Jeg har lige besøgt 

Loompools til en time olie.. 

Og velkome var i lokalet.. og jeg fik 4 hånds med hj.

Dejlig massage og et ok hj.

Loompoon var en lidt ældre kraftig dame. Men sød ikke det bedste engelsk 

Velkome var noget slankere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 13.1.2024 at 19:45:

Halv godt arbejde. Mangler mindst 2 steder.

Så synes jeg da du skulle lette røven og supplere med en anmeldelse af de to steder når nu du ikke er tilfreds med Fjollerens indsats.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanhan skrev, den 14.1.2024 at 08:11:

TAK for turen. Det er lidt det samme jeg har oplevet. Ved Tana har der været forskellige piger, nogle af dem har givet nogle super dejlige oplevelser.

AON besøger jeg tit, for den meget gode massage og KUN massage.

God søndag

Kan du uddybe lidt mht. Tana? Hvilke piger har der været og hvilke "oplevelser" har du fået hos de forskellige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, den 15.1.2024 at 11:17:

Tak for dit store arbejde med at få besøgt alle ovennævnte steder i Horsens "Fjolleren). 

Jeg har besøgt AON i mange år efterhånden, og der er, som du skriver,  udelukkende mulighed for massage, hvilket passer mig aldeles fremragende.

Her kan man slappe af og nyde en aldeles fremragende oliemassage. AON er fantastisk :D

Har AON holdt eller flyttet andet sted hen.

Navnet er væk på vinduet, samt der er nipsgenstande i vinduet man kan købe. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 2 timer siden:

Har AON holdt eller flyttet andet sted hen.

Navnet er væk på vinduet, samt der er nipsgenstande i vinduet man kan købe. ??

Hun er blot flyttet lidt længere ned af sønderbrogade, lige ved siden af Princess Pizza i den butik hvor de solgte alt tilbehør til hashrygeren før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...