Hop til indhold

Recommended Posts

lille_peter skrev, for 1 time siden:

@grum nu har du været på EG siden 2014, har du ikki bemærket at der er en søgefunktion ;)

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=287831&search_and_or=or

 

@lille_peter nu har du været på EG i 2 år mere end @grum og hvis du læser hvad han efterspørger “fornyeligt” det vil sige opdaterede informationer, da vi jo alle ved at ting/services ændrer sig over tid, og man derfor ikke kan forlade sig på alle gamle andmeldelser, i dét lys synes jeg at spørgsmålet er ganske relevant og dit svar er en kende nedladende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været forbi fornylig og som vil fortælle om hun er til fuld pakke som for nogle år siden?

Hun var fræk en gang, men det er desværre gået ned af bakke for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det er vel et par år siden jeg var hos Balida/Sirinya sidst og da var niveauet begyndt at falde. Absolut intet blowjob og i modsætning til tidligere fuldstændig uengageret i sexdelen på trods af en, for Vejle, høj pris. Havde besøgt Sirinya utallige gange inden, hvor alt virkeligt spillede og hun klart var min foretrukne og smukke go to gp i Vejle, men har ikke været der siden - desværre:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, for 21 minutter siden:

Hej, det er vel et par år siden jeg var hos Balida/Sirinya sidst og da var niveauet begyndt at falde. Absolut intet blowjob og i modsætning til tidligere fuldstændig uengageret i sexdelen på trods af en, for Vejle, høj pris. Havde besøgt Sirinya utallige gange inden, hvor alt virkeligt spillede og hun klart var min foretrukne og smukke go to gp i Vejle, men har ikke været der siden - desværre:(

Jeg har heller ikke været der et par år af samme årsag. Har fuldstændig den samme oplevelse som dig. Hun var super fræk en gang, men der er ingen energi eller frækhed hos hende mere. Hun er sgu nok kørt træt i det og fair nok for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...