Hop til indhold
Dimsen Søren

Advarsel, mulig afpresning pt i gang i slagelwe

Recommended Posts

Hej 

AnneJensen, 25 år https://sugardaters.com/da/profile/n9Z90vMgR5 og EventyrKællingen, 26

Fælles de lokker dig til Slagelse, hurtigt accept lave priser og alt er muligt. De får dig hen til Slagelse station eller Jernbanegade nr6-9. De vil have dig hen til Fætterguf. De beder dig stå ud af bilen - dont do it.

Over på den modsatte side i nummer 16, eller i bilerne ved parkeringen ud fra forsyning sidder de og venter på at få fat på dig. 

Hop ikke i fælden! 

Jeg så dem langt væk, de opdagede ikke mig. De samarbejder med en pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, for 2 timer siden:

Hej 

AnneJensen, 25 år https://sugardaters.com/da/profile/n9Z90vMgR5 og EventyrKællingen, 26

Fælles de lokker dig til Slagelse, hurtigt accept lave priser og alt er muligt. De får dig hen til Slagelse station eller Jernbanegade nr6-9. De vil have dig hen til Fætterguf. De beder dig stå ud af bilen - dont do it.

Over på den modsatte side i nummer 16, eller i bilerne ved parkeringen ud fra forsyning sidder de og venter på at få fat på dig. 

Hop ikke i fælden! 

Jeg så dem langt væk, de opdagede ikke mig. De samarbejder med en pige.

du forstår da også at finde dem, det er 2 gang du er ude i den slags anmeldelser, Meeen du ved det ikke, du så bare nogen som du tror de ! er i ledtog med ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror den er god nok. Har skrevet med begge piger og fået det samme nummer fra begge profiler og begge tilbud 500kr for sex uden kondom uden tid :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Serviceboy skrev, for 2 timer siden:

Tror den er god nok. Har skrevet med begge piger og fået det samme nummer fra begge profiler og begge tilbud 500kr for sex uden kondom uden tid :???:

ok var det god sex ) igen du har en rimelig begrundelse , men ikke en viden, de kan jo dele om en telefon , for at være anomyme ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 6 minutter siden:

ok var det god sex ) igen du har en rimelig begrundelse , men ikke en viden, de kan jo dele om en telefon , for at være anomyme ? 

Sådan som jeg læser Serviceboys indlæg, så tror han, at det er rigtigt nok, at der kan være gang i noget afpresning/røveri.

Jeg ville også synes det hele var mærkeligt hvis man kunne have sex i ubestemt tid for 500 og uden kondom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 9 minutter siden:

Sådan som jeg læser Serviceboys indlæg, så tror han, at det er rigtigt nok, at der kan være gang i noget afpresning/røveri.

Jeg ville også synes det hele var mærkeligt hvis man kunne have sex i ubestemt tid for 500 og uden kondom...

enig der var lidt ironi i det , men han ved det ikke, kan vi ikke få lidt fakta på bordet. Jeg får også tilbudt sex til 500 og har mødt nogle til den pris, det var bare for dårlige piger og sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste som vel giver mening er at de vil overfalde dig og tage din pung  ? virker som et elendigt scam/nummer da der er så meget som kan bide dem i røven over et så småt beløb (går ikke ud fra du går rundt med tusindvis af kroner i din pung)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, den 13.1.2024 at 16:15:

Eneste som vel giver mening er at de vil overfalde dig og tage din pung  ? virker som et elendigt scam/nummer da der er så meget som kan bide dem i røven over et så småt beløb (går ikke ud fra du går rundt med tusindvis af kroner i din pung)

Der har været flere sager hvor folk er blevet afpresset. Jeg er bekendt med en sag, hvor en person blev hevet op i en lejlighed. Der blev taget billeder af ham, hans kørekort, betalingskort og han skulle oplyse navn og adresse på familiemedlemmer. Derefter blev han truet til at overføre penge fra hans bank og senere blev han tvunget til at ringe hans venner op, og bede om et "lån" og dermed også lade dem overføre penge. Han endte med at miste langt over 100.000 kr.

Det var en gruppe af rockertyper, der var fuldstændig iskolde. De sagde, at de var ligeglade med at komme i fængsel, men hvis han gik til politiet, så ville de smadre ham smat opsøge hans familie.

Han snakkede efterfølgende med en bekendt der arbejder i politet. Han fortalte, at de formoder, at det her sker hver eneste uge, men at de nærmest intet kan gøre. Han blev anbefalet kun at anmelde det, hvis han også var villig til at få ny identitet og flytte langt væk. Derfor blev det aldrig anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 6 minutter siden:

Der har været flere sager hvor folk er blevet afpresset. Jeg er bekendt med en sag, hvor en person blev hevet op i en lejlighed. Der blev taget billeder af ham, hans kørekort, betalingskort og han skulle oplyse navn og adresse på familiemedlemmer. Derefter blev han truet til at overføre penge fra hans bank og senere blev han tvunget til at ringe hans venner op, og bede om et "lån" og dermed også lade dem overføre penge. Han endte med at miste langt over 100.000 kr.

Det var en gruppe af rockertyper, der var fuldstændig iskolde. De sagde, at de var ligeglade med at komme i fængsel, men hvis han gik til politiet, så ville de smadre ham smat opsøge hans familie.

Han snakkede efterfølgende med en bekendt der arbejder i politet. Han fortalte, at de formoder, at det her sker hver eneste uge, men at de nærmest intet kan gøre. Han blev anbefalet kun at anmelde det, hvis han også var villig til at få ny identitet og flytte langt væk. Derfor blev det aldrig anmeldt.

wow okay. Hvis jeg kom i den situation så vil jeg sku anmelde det uanset hvad. Hellere have rockere efter sig end at være økonomisk og psykisk presset 24 timer om dagen. Men må være en svær beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slagelse er efterhånden kendt for den nype afpresning og det der er værre. Der har været rigtig mange annoncer og "piger" som annoncerede og lokkede kunderne til motellet på Stop39 ved motorvejen. Kunderne bliver røvet og afpresset af udlændinge når de kommer til moteldøren.

Det er sikkert de samme bagmænd som bare har slået sig på Sugardating annoncer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...