Greys1981 2 Skrevet 12. Januar, 2024 Som altid så lige før aftalen falder på plads så forlanger hun forudbetaling og så spørger jeg som altid hvorfor de ikke skriver det i annoncen og så bliver man svinet til. https://annoncelight.dk/showad/393768 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 12. Januar, 2024 Du havde vel heller ikke regnet med at en tyrkisk pige ville bruges på dén måde for penge? Snakkede du i telefon med hende eller foregik det på sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2454 Skrevet 12. Januar, 2024 hrolandj skrev, for 6 minutter siden: Du havde vel heller ikke regnet med at en tyrkisk pige ville bruges på dén måde for penge? Mon ikke man kan finde piger af alle nationaliteter som ville bruges på den måde for penge… 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 12. Januar, 2024 Det da også en annonce der er utiltalende og klam. Når jeg læser den tænker jeg fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrFlint Skrevet 12. Januar, 2024 Hvem er den misbrugte pige? Eller er det en tøs, der har misbrugt en Tyrker? Under alle omstændighed så findes der personer med en hvilken som helst nationalitet, der har dårlige intentioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 651 Skrevet 12. Januar, 2024 Det er mig en gåde, at man ikke kan se at den er annonce er falsk. En 18-årig jomfru, der vil misbruges og pisses på. Come on. At "hun" er tyrker, er jo blot fordi at svindlerne bag ved at dette er noget, der er efterspørgsel efter i den danske købesex-verden. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 12. Januar, 2024 Greys1981 skrev, for 2 timer siden: Som altid så lige før aftalen falder på plads så forlanger hun forudbetaling og så spørger jeg som altid hvorfor de ikke skriver det i annoncen og så bliver man svinet til. https://annoncelight.dk/showad/393768 Så havde det måske været en god ide at anmelde annoncen, du har jo beviser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 13. Januar, 2024 ErnstOle skrev, for 21 timer siden: Det er mig en gåde, at man ikke kan se at den er annonce er falsk. En 18-årig jomfru, der vil misbruges og pisses på. Come on. At "hun" er tyrker, er jo blot fordi at svindlerne bag ved at dette er noget, der er efterspørgsel efter i den danske købesex-verden. 1000% enig. Annoncen skriger langt væk af en eller anden stodder som tager pis på folk..........La´nu være med at svare på sådan nogle "ulækre" og idiotiske annoncer..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 13. Januar, 2024 Greys1981 skrev, den 12.1.2024 at 13:43: Som altid så lige før aftalen falder på plads så forlanger hun forudbetaling og så spørger jeg som altid hvorfor de ikke skriver det i annoncen og så bliver man svinet til. https://annoncelight.dk/showad/393768 Altid noget du ikke gav møgsvinet dine penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 269 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) Kan se der også er indrapporteret advarsel på 180 app. Redigeret 13. Januar, 2024 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 14. Januar, 2024 Hvordan man overhovedet kan reagere på sådan en annonce er dels uforståeligt og dels nærmest underholdende Lidt kritisk sans har aldrig skadet nogen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 22. Februar, 2024 Prøver-igen skrev, den 13.1.2024 at 20:14: Kan se der også er indrapporteret advarsel på 180 app. Hvad er det for en app og hvor kan man få den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 269 Skrevet 22. Februar, 2024 (edited) Du kan hente den i Appstore, hvis du har iPhone, Eller Playstore, hvis du har Android. Skriv blot 180. Den ser sådan ud: Redigeret 22. Februar, 2024 af Prøver-igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 29. Februar, 2024 mikkel15 skrev, den 13.1.2024 at 12:20: 1000% enig. Annoncen skriger langt væk af en eller anden stodder som tager pis på folk..........La´nu være med at svare på sådan nogle "ulækre" og idiotiske annoncer..... Bare til orientering og advarsel, så er "hun" i Horsens nu. Med nyt telf. nummer og lige 3 år ældre. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg