Hop til indhold

cookiebabe 22 kbh

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart tror Jeg det er fordi hun ikke have at du stoppede med at skrive til hende. Nu skriver du jo ikke så meget om, hvad I har snakket om og hvordan du startede samtalen med hende, men sådan som Jeg forstår hendes profil - især teksten - så er hun ikke til "hurtige møder for penge", men derimod en ægte sugarbabe, der søger en fast relation.

Det er problemet med sådan en side - de fleste mænd og hovedparten af pigerne tror at Sugardating er hurtige møder for hurtige penge, og når nogen så rent faktisk har forstået det oprindelige koncept i sugardating og forsøger at bruge siden til at finde dét så kan der hurtigt opstå sådanne situationer.

Skrevet
  • Author
hrolandj skrev, for 3 timer siden:

Umiddelbart tror Jeg det er fordi hun ikke have at du stoppede med at skrive til hende. Nu skriver du jo ikke så meget om, hvad I har snakket om og hvordan du startede samtalen med hende, men sådan som Jeg forstår hendes profil - især teksten - så er hun ikke til "hurtige møder for penge", men derimod en ægte sugarbabe, der søger en fast relation.

Det er problemet med sådan en side - de fleste mænd og hovedparten af pigerne tror at Sugardating er hurtige møder for hurtige penge, og når nogen så rent faktisk har forstået det oprindelige koncept i sugardating og forsøger at bruge siden til at finde dét så kan der hurtigt opstå sådanne situationer.

Du tager helt fejl der , min henvendelse var ikke sådan. : men hun synes hun var en højstandart gudinde og meget fin,. Kunne i øvrigt ikke skrive korrekt dansk ??
Tror mere hun var ligeglad,  bare pengene var der, med hvem og hvad hun havde sex med ` 

Redigeret af kan ikke hele tiden

Skrevet
  • Author
kan ikke hele tiden skrev, 1 time siden:

Du tager helt fejl der , min henvendelse var ikke sådan. : men hun synes hun var en højstandart gudinde og meget fin,. Kunne i øvrigt ikke skrive korrekt dansk ?? skriver , elsker middags turer ?? f eks
Tror mere hun var ligeglad,  bare pengene var der, med hvem og hvad hun havde sex med ` 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.