Hop til indhold

Recommended Posts

Umiddelbart tror Jeg det er fordi hun ikke have at du stoppede med at skrive til hende. Nu skriver du jo ikke så meget om, hvad I har snakket om og hvordan du startede samtalen med hende, men sådan som Jeg forstår hendes profil - især teksten - så er hun ikke til "hurtige møder for penge", men derimod en ægte sugarbabe, der søger en fast relation.

Det er problemet med sådan en side - de fleste mænd og hovedparten af pigerne tror at Sugardating er hurtige møder for hurtige penge, og når nogen så rent faktisk har forstået det oprindelige koncept i sugardating og forsøger at bruge siden til at finde dét så kan der hurtigt opstå sådanne situationer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 3 timer siden:

Umiddelbart tror Jeg det er fordi hun ikke have at du stoppede med at skrive til hende. Nu skriver du jo ikke så meget om, hvad I har snakket om og hvordan du startede samtalen med hende, men sådan som Jeg forstår hendes profil - især teksten - så er hun ikke til "hurtige møder for penge", men derimod en ægte sugarbabe, der søger en fast relation.

Det er problemet med sådan en side - de fleste mænd og hovedparten af pigerne tror at Sugardating er hurtige møder for hurtige penge, og når nogen så rent faktisk har forstået det oprindelige koncept i sugardating og forsøger at bruge siden til at finde dét så kan der hurtigt opstå sådanne situationer.

 

Du tager helt fejl der , min henvendelse var ikke sådan. : men hun synes hun var en højstandart gudinde og meget fin,. Kunne i øvrigt ikke skrive korrekt dansk ??
Tror mere hun var ligeglad,  bare pengene var der, med hvem og hvad hun havde sex med ` 

Redigeret af kan ikke hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, 1 time siden:

Du tager helt fejl der , min henvendelse var ikke sådan. : men hun synes hun var en højstandart gudinde og meget fin,. Kunne i øvrigt ikke skrive korrekt dansk ?? skriver , elsker middags turer ?? f eks
Tror mere hun var ligeglad,  bare pengene var der, med hvem og hvad hun havde sex med ` 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...