Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i dag fået en aftale med @Babseparadisbestående af Trine og @Eva Nadine Jeg havde bestilt en halv time med dem begge, da det lød vildt frækt og jeg aldrig have prøvet at være i centrum af 2 skønne kvinder.

Da jeg er blevet lukket ind, bliver jeg mødt af 2 dejlige i mødekommende kvinder, som inden jeg har fået tøjet af, begynder at gramse på mig:wub:. Allerede her kan jeg ikke vente med at opleve hvad de mere kan finde på. Så efter  lige at have fået en skyller, går vi ind til sengen hvor herlighederne begynder.
Jeg vil ikke gå i detaljer, det bliver mellem os 3, men det var helt fantastisk og vådt og de var ikke nærig med dejlige kys<3. Man kunne godt mærke de har kendt hinanden i mange år, og supplerede hinanden fantastisk.

De vi var færdig , var der lige tid til en kop kaffe og lidt snak og lidt mere af de lækre kys inden jeg skulle videre.

Som deres navn siger kan hele oplevelsen beskrives som en Bryan Adams sang:Thought I’d Died and Gone to Heaven

Kommer jeg igen, som det var i dag, 110%
kommer jeg igen hos dem separat, 110%

Min varmeste anbefaling til at lave aftale med dem. ( Bare i ikke tager al tiden:D)


Det eneste negative var, at i deres fantastiske selskab fløj tiden af sted, ja så gik der lige 30min:(

Jeg linker lige til deres annoncer: https://www.babseparadis.dk/

 https://www.babseparadis.dk/evanadine/

https://www.trinebigboobs.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig oplevelse. Jeg skal prøve en dag, men belært af dine erfaringer bliver det ikke 30 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Swarley 
Selv taaak! :wub: 

Trine og jeg talte faktisk om hvorvidt vi skulle stryge det med halve timer, for selvom jeg altid måler det ud som i "30 minutters sex og flirt og pillowtalk" og ikke tænker at 5 minutters kaffeslabberas og badetid bør være inkluderet i den tid man betaler for, så oplevede vi altså (som Trine egentlig havde forudset :D ) at der blev lidt for kort tid imellem bookingerne SELVOM jeg havde ønsket at der var en halv time fra den enes tid var gået til den næstes tid startede. Ups.... jeg har simpelthen glemt lidt hvordan det er når man leger bordel med mange aftaler på kort tid af forskellig varighed. 

Så jeg tror vi kommer til at gøre det sådan at det bliver 45 min. eller hele timer næste gang som bliver øh... tror det var torsdag 11. april vi kom frem til var første dag vi begge kan afsætte en hel dag til det. 
Ja det var det! ;) 

Da du ikke nævner at vi har optrådt med enten "Har du aldrig set mig nøgen?"-sangen/dansen eller en af de andre gakkelak-sange vi elsker når vi er sammen, ja så bliver jeg da helt i tvivl om hvorvidt vi fik gjort dét?
Ja for et plejer vi da... det er jo en helt elementær og meget vigtig del af Babseparadis :P

Du skal være SÅ velkommen igen <3

Kærligst, Eva 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine Dejlig hvis tiden bliver længere så jeg for mere tid i jeres dejlige selvskab:wub: men ud af set hvor lang tid jeg er sammen med jer, vil jeg altid syntes af tiden vil flyve afsted.:(

Dato for næste @Babseparadiser lagt i kalenderen, ser frem til tilmelding. Så jeg kommer igen<3

Eva Nadine skrev, for 11 timer siden:

Da du ikke nævner at vi har optrådt med enten "Har du aldrig set mig nøgen?"-sangen/dansen eller en af de andre gakkelak-sange vi elsker når vi er sammen, ja så bliver jeg da helt i tvivl om hvorvidt vi fik gjort dét?
Ja for et plejer vi da... det er jo en helt elementær og meget vigtig del af Babseparadis :P

Selvfølgelig indgik dette:D beklager jeg ikke lige fik det med i anmeldelsen:( men der Max udfordringer for mine sanse indtryk og multitaske evner:rolleyes: så det var lige med at huske det hele.Glemmer det ikke næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...