Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Trol, jeg var der i sidste uge og det var sådan 50/50. Li Lin er en lille pige med en stor mave og pæne bryster. Umiddelbart ville jeg gå igen, da jeg ikke rigtig tænder på andet end slanke kvinder, men hun virkede sød, så jeg gik ind og tog 1/2 time og det fortrød jeg egentlig ikke. Hun kyssede dejligt og gav et godt blow. Så kravlede hun op og lod fissen køre op og ned på pikken og lod ligesom forstå at jeg bare kunne stikke den indenfor hvis jeg havde lyst. Men jeg insisterede på et kondom og tog hende i forskellige stillinger indtil jeg trak mig ud, smed kondomet og sprøjtede på mave og bryster. Hun var fræk, dejligt stram og naturligt våd, så jeg tog derfra med et smil, men kommer nok ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar Badly. Så det med de 150 cm og 43 kg passer ikke helt. Det er måske 150 cm og 53 kg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 2 timer siden:

Tak for hurtigt svar Badly. Så det med de 150 cm og 43 kg passer ikke helt. Det er måske 150 cm og 53 kg?

Det kan jeg ikke sige. Men fordelingen er ikke som jeg helst vil ha’ den:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, for 4 timer siden:

Det lyder super godt, Hende må jeg hellere få besøgt 

Vil gerne høre din anmeldelse også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende nogle gange i Nykøbing for et par måneder siden.

Egentlig en ret sød pige, men så begyndte hun at kontakte mig uopfordret. Det var jeg ikke helt okay med, men det stoppede heldigvis da hun rejste videre til Ravnstrup.

Jeg har ikke haft kontakt med hende siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...