Hop til indhold
peterbrusebad

oplevelser med "kendte" online ?

Recommended Posts

yrghh skrev, for 10 minutter siden:

Yup. Jeg havde et par gode IRL møder med Fie inden hun blev helt mærkelig

IRL ? så kendte du hende måske i forvejen. For hvis man bare bruger ordet "mødes" eller "IRL" på dkkwebcam så er man banned 2 minutter efter . Jeg blev endda bannet engang fordi jeg skrev i hyggechatten hvor man bare snakkede med pigen at jeg var nødt til at løbe da jeg sku til min svigersøsters fødselsdag. Bom, jeg brugte ordet søster, farvel. blev tilgivet efter noget tid haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 20 minutter siden:

Jeg blev endda bannet engang fordi jeg skrev i hyggechatten hvor man bare snakkede med pigen at jeg var nødt til at løbe da jeg sku til min svigersøsters fødselsdag. Bom, jeg brugte ordet søster, farvel

Det var nok stavekontrollen der banned dig, du kunne jo bare have sagt svigerinde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Det var nok stavekontrollen der banned dig, du kunne jo bare have sagt svigerinde.....

du har fuldstændig ret. Også derfor jeg blev godkendt til at komme tilbage :)  Synes dog de er strikse, men der er vel også mange som har ønsker derinde som ikke er tilladte. Så bære skam ikke nag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 1 time siden:

IRL ? så kendte du hende måske i forvejen. For hvis man bare bruger ordet "mødes" eller "IRL" på dkkwebcam så er man banned 2 minutter efter . Jeg blev endda bannet engang fordi jeg skrev i hyggechatten hvor man bare snakkede med pigen at jeg var nødt til at løbe da jeg sku til min svigersøsters fødselsdag. Bom, jeg brugte ordet søster, farvel. blev tilgivet efter noget tid haha

Jeg mødte hende som sugardater dengang hun stod frem i medierne og sagde at hun aldrig nogensinde ville sugardate. Jeg kendte hende faktisk ikke. Det var først midt i andet møde, jeg fandt ud af, at hun var kendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 12 minutter siden:

Jeg mødte hende som sugardater dengang hun stod frem i medierne og sagde at hun aldrig nogensinde ville sugardate. Jeg kendte hende faktisk ikke. Det var først midt i andet møde, jeg fandt ud af, at hun var kendt.

spændende. Må da have været en god oplevelse. Da jeg så hende sidst "på billeder" var hun nok blevet lidt for tung til at være min type men flot det var hun!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11.1.2024 at 08:48:

Saunaklubben havde en del kendisser på gæstelisten..

Ejeren af saunaklubben (CT) var i en del år en af vores største kunder... Men havde ikke sex med ham. :) (Er lidt i tvivl om det var ham eller konen som stod som ejer...)

-

Var kæreste med pige hvis mor var redaktør på et ugeblad og forfatter. Men det tæller vist ikke...

Ellers er det kun i fantasien der er sket ting og sager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mest kendte jeg har haft cam sex med er nok

Diamond Jackson

Devon (hende den blonde der blandt andet var med i Pirates) 

Dani Jensen

Little Lupe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...