Hop til indhold

Post op .. Måske/ måske ikke

Featured Replies

Skrevet
Da jeg siden sommerferien har været en del i Sydeuropa og i den grad nydt godt af de sydlandske piger, er det kun blevet til et begrænset antal besøg herhjemme.

Jeg har dog været lidt nysgerrig på "post op" begrebet, og derfor primært søgt efter oplevelser hvor der på Eroguide har været en livlig debat på baggrund af en anmeldelse. For nuværende er det blevet til følgende  som kan bruges til inspiration hvis nogen lyster

Kiku 9/10
Sød, charmerende og serviceminded med et højt serviceniveau og endda meget rimelige priser som frekventerer københavn et par gange om året, typisk med en varighed på en uges tid

PattyThai 8/10
Ligeledes sød og serviceminded med et højt serviceniveau til standardpriser som igennem længere perioder ofte kan besøges i København eller Århus 

SexySandy 6/10
Total smuksak der flirter en del ved ankomst men falder lidt af på serviceniveauet undervejs, som  normalt holder til i det sønderjyske men for nuværende er på gæstevisit i København

Tan ?????/10
Hmm svær at anmelde da min aftale på baggrund af annoncen viste sig at være med an anden så det må andre følge op på

Jeg har med vilje ikke medtaget link da de hver især har en del anmeldelser på Eroguide.

OG blot til info er jeg ikke ekspert og kan derfor hverken be- eller afkræfte om de enkelte har skiftet køn men blot konstatere at ingen af dem er udstyret med et 'vedhæng"
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.