Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Gib, mint & Thong 

Skrevet
Peter69 skrev, for 55 minutter siden:

Har de billeder noge. Steder

Tror ikke der eksisterer nogen billeder. Det er heller ikke nødvendigt, for de er jo nærmest landskendte for deres trekanter :-)

Mint er den lidt yngre og en lille smule mere med "dansk" krop (gib og thong er nogle petite små piger, som Thaier nu engang er) Gip er 40 år og Thong er nok ikke langt fra. Gip har altid været lidt af en sex-tornado, og man skal være forberedt på, at hun pludselig foreslår 2 piger, hvilket kan være en smule svært at takke nej til, når de står der "in the moment". Man er pludselig fanget i en rus af friskfyrs agtig "det -kan-jeg-sagtens" atitude, men husk det koster lidt ekstra. Men det skal da prøves inden man ligger 16 alen under jorden.

• 2 months later...
Skrevet
Napoleon69 skrev, den 11.1.2024 at 18:42:

Tror ikke der eksisterer nogen billeder. Det er heller ikke nødvendigt, for de er jo nærmest landskendte for deres trekanter :-)

Mint er den lidt yngre og en lille smule mere med "dansk" krop (gib og thong er nogle petite små piger, som Thaier nu engang er) Gip er 40 år og Thong er nok ikke langt fra. Gip har altid været lidt af en sex-tornado, og man skal være forberedt på, at hun pludselig foreslår 2 piger, hvilket kan være en smule svært at takke nej til, når de står der "in the moment". Man er pludselig fanget i en rus af friskfyrs agtig "det -kan-jeg-sagtens" atitude, men husk det koster lidt ekstra. Men det skal da prøves inden man ligger 16 alen under jorden.

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Skrevet
Fekser skrev, for 11 timer siden:

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Der figurerer ingen faste priser på trekanter hos PP, så har jo lov til at "byde ind", hvis PP, Thong eller Mint pludselig foreslår dette. Jeg ville nok mene, at 2500 kunne gøre det hvis jeg havde de lyster en dag.

Skrevet

Jeg har fået det til 2000 for nogle år tilbage.

Skrevet

I Vejle og omegn kan det laves til 2000

Skrevet
Danishman skrev, for 9 timer siden:

Hvem skal man vælge til en trekant hos PP? 

Tag derind, tag en lille kort og frisk snak med dem og få løsnet lidt op og mærk efter hvem der tænder dig i nuet. In the moment....Thong er hende den korthåret, Gib den kække og Mint den lidt yngre men ikke typisk thai "look". Derefter snupper du lige en kort tur ud under bruseren mens du bestemmer dig for to af pigerne.

Skrevet

Pludselig er jeg usikker! Var der Gip, jeg havde min session med, eller var det muligvis Thong? Var taknemmelig for beskrivelse af, hvordan man adskiller damerne.

Skrevet
Prada skrev, for 22 timer siden:

I Vejle og omegn kan det laves til 2000

Lyder sjovt. Hvem kan du anbefale?

Skrevet
rockett skrev, den 26.3.2024 at 10:05:

Pludselig er jeg usikker! Var der Gip, jeg havde min session med, eller var det muligvis Thong? Var taknemmelig for beskrivelse af, hvordan man adskiller damerne.

Thong er den korthårede. Gib er 40 år og Thong er noget ligende. Mint er lidt yngre, lidt mere "fyldig" og ikke det typiske "petite-Thai-look", som de to andre.

Skrevet
Trol skrev, den 26.3.2024 at 12:29:

Lyder sjovt. Hvem kan du anbefale?

Jeg syntes det er svært at anbefale nogen lige pt. I Vejle. Syntes der er stor udskiftning hele tiden. Men prøv at spørge om der er 2 på job når du tager kontakt. 
Som sagt er prisen omkring de 2000 for 1 time. 

Det er noget andet med PP i Aarhus det er de samme som er på hver dag. 

Rigtig god fornøjelse 

Skrevet
Napoleon69 skrev, for 10 timer siden:

Thong er den korthårede. Gib er 40 år og Thong er noget ligende. Mint er lidt yngre, lidt mere "fyldig" og ikke det typiske "petite-Thai-look", som de to andre.

Tak! Hvilken hårfarve (og hårlængde) har Gip?

Skrevet
rockett skrev, for 27 minutter siden:

rockett skrev, for 28 minutter siden:

Gib har længere hår, men også sort, som de fleste.

Skrevet

Tak, så må det have været Thong, der tog sig af mig så godt. Lidt kortere hår, der ikke var sort, men beige. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg kedede mig lørdag og var alene hjemme. Bestilte tid hos Mint. Det gik nemt og jeg blev modtaget af en dejlig frisk Mint der med det samme tilbød 2 piger. Det prøvede jeg sidst og fik der, lysten til Mint alene, så selvom hun lokkede mig, holdt jeg fast og så kunne vi begynde.
Hende først på gulvet med min pik i munden, suttede og legede – mens mine fingre fandt vej til hendes fisse og siden hen til hul nr. 2. Det kunne hun lide… Efter lidt tid der, stillede hun sig henover briksen hvor jeg fik lov at slikke hende bagfra – og da min tunge fandt bagerste hul samtidig med en finger i fissen var hun tændt og jeg fik efter lidt tid kondom på og beordret – fuck my ass.. Javel – så det gjorde jeg og kom lækkert i kondomet i hende smukke røv. Så tid til en massage med lækker pirring og fræk snak undervejs og da kalorius var klar igen, hoppede hun op i en 69 så jeg kunne slikke den lækre fisse mens hun suttede min pik som en besat. Selvfølgelig en tunge i stjernen af og til. Så hende i reverse cowgirl, senere vendte hun om og klaskelydende tog til. Doggy doggy – bad hun – så sådan endte det og endnu en gang kom jeg i kondomet. Fuck hvor nice. Her var jeg egentlig færdig… troede jeg. Mint ville have mere og prøvede at blæse liv i pikken igen. Uden held dog – jeg var vildt følsom på pikhovedet. Så i det obligatoriske bad hvor hun gik med og sæbede mig ind og fik her gjort mig stiv med hånd og mund – hun faldt på knæ og bad mig komme ud over hendes mund – og det arbejdede jeg på – hårdt, men kunne simpelthen ikke. Så vi nøjedes med lidt kram, aftørring og så afsked.
Hun er fantastisk – og bliver fremover min go-to-thai-girl. Wauw!
Skrevet
dfreak skrev, for 8 timer siden:

Nogen der ved om gib er kommet tilbage fra ferie?

D. 21/5 fik jeg lige at vide i dag ;-)

• 3 months later...
Skrevet

Måtte lige have klaret min torsdags-liderlighed forleden hos Mint. Næsten et besøg magen til det jeg skrev om d. 5. Maj. Mint er fantastisk. Men Gib var også meget insisterende på at være med og bød sig til. Men jeg modstod fristelsen og nød en stund med Mint alene. 
Mit første besøg var dog bedre, pga det dyriske og alt var nyt - den her gang var det mere forventeligt og derfor knap så overvældende som første gang. Skal måske tage imod tilbuddet om de 2 sammen, selvom jeg tvivler jeg kan styre dem:twisted:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.