Hop til indhold

Recommended Posts

Peter69 skrev, for 55 minutter siden:

Har de billeder noge. Steder

Tror ikke der eksisterer nogen billeder. Det er heller ikke nødvendigt, for de er jo nærmest landskendte for deres trekanter :-)

Mint er den lidt yngre og en lille smule mere med "dansk" krop (gib og thong er nogle petite små piger, som Thaier nu engang er) Gip er 40 år og Thong er nok ikke langt fra. Gip har altid været lidt af en sex-tornado, og man skal være forberedt på, at hun pludselig foreslår 2 piger, hvilket kan være en smule svært at takke nej til, når de står der "in the moment". Man er pludselig fanget i en rus af friskfyrs agtig "det -kan-jeg-sagtens" atitude, men husk det koster lidt ekstra. Men det skal da prøves inden man ligger 16 alen under jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 11.1.2024 at 18:42:

Tror ikke der eksisterer nogen billeder. Det er heller ikke nødvendigt, for de er jo nærmest landskendte for deres trekanter :-)

Mint er den lidt yngre og en lille smule mere med "dansk" krop (gib og thong er nogle petite små piger, som Thaier nu engang er) Gip er 40 år og Thong er nok ikke langt fra. Gip har altid været lidt af en sex-tornado, og man skal være forberedt på, at hun pludselig foreslår 2 piger, hvilket kan være en smule svært at takke nej til, når de står der "in the moment". Man er pludselig fanget i en rus af friskfyrs agtig "det -kan-jeg-sagtens" atitude, men husk det koster lidt ekstra. Men det skal da prøves inden man ligger 16 alen under jorden.

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, for 11 timer siden:

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Der figurerer ingen faste priser på trekanter hos PP, så har jo lov til at "byde ind", hvis PP, Thong eller Mint pludselig foreslår dette. Jeg ville nok mene, at 2500 kunne gøre det hvis jeg havde de lyster en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 9 timer siden:

Hvem skal man vælge til en trekant hos PP? 

Tag derind, tag en lille kort og frisk snak med dem og få løsnet lidt op og mærk efter hvem der tænder dig i nuet. In the moment....Thong er hende den korthåret, Gib den kække og Mint den lidt yngre men ikke typisk thai "look". Derefter snupper du lige en kort tur ud under bruseren mens du bestemmer dig for to af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pludselig er jeg usikker! Var der Gip, jeg havde min session med, eller var det muligvis Thong? Var taknemmelig for beskrivelse af, hvordan man adskiller damerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 22 timer siden:

I Vejle og omegn kan det laves til 2000

Lyder sjovt. Hvem kan du anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, den 26.3.2024 at 10:05:

Pludselig er jeg usikker! Var der Gip, jeg havde min session med, eller var det muligvis Thong? Var taknemmelig for beskrivelse af, hvordan man adskiller damerne.

Thong er den korthårede. Gib er 40 år og Thong er noget ligende. Mint er lidt yngre, lidt mere "fyldig" og ikke det typiske "petite-Thai-look", som de to andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, den 26.3.2024 at 12:29:

Lyder sjovt. Hvem kan du anbefale?

Jeg syntes det er svært at anbefale nogen lige pt. I Vejle. Syntes der er stor udskiftning hele tiden. Men prøv at spørge om der er 2 på job når du tager kontakt. 
Som sagt er prisen omkring de 2000 for 1 time. 

Det er noget andet med PP i Aarhus det er de samme som er på hver dag. 


Rigtig god fornøjelse 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 10 timer siden:

Thong er den korthårede. Gib er 40 år og Thong er noget ligende. Mint er lidt yngre, lidt mere "fyldig" og ikke det typiske "petite-Thai-look", som de to andre.

Tak! Hvilken hårfarve (og hårlængde) har Gip?

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, for 27 minutter siden:

Tak! Hvilken hårfarve (og hårlængde) har Gip?

 

rockett skrev, for 28 minutter siden:

Tak! Hvilken hårfarve (og hårlængde) har Gip?

Gib har længere hår, men også sort, som de fleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, så må det have været Thong, der tog sig af mig så godt. Lidt kortere hår, der ikke var sort, men beige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...