Hop til indhold
kasperbo

Trekant med skønne Alesia

Recommended Posts

Kære brødre

For nylig fik jeg besøgt søde og smukke Alesia. Det var ikke mit første besøg. Men dette besøg var alligevel markant anderledes, end de forrige. Og det er kun positivt.

Jeg har længe haft lysten til, og ikke bare flirtet, men ledt efter muligheden for en trekant, med den skønne pige. I en efterhånden god periode har min makker og jeg skrevet frem og tilbage om hvem der kunne være relevant og hvordan det skulle foregå. Jeg blev ved med at vende tilbage til Alesia, og langt om længe fik jeg taget initiativ og sat et møde op. Vi havde begge mødt Alesia før, hvilket jeg kunne mærke Alesia vist foretrak. 

Vi havde aftalt at mødes udenfor, for at gå ind til Alesia sammen. Jeg ankom først og selvom jeg kun ventede et par minutter, nåede jeg at blive sindssyg nervøs. ‘Hvad nu hvis..’. Men det gik fint. Min makker, som er lidt ældre end mig, dukkede op, og han viste sig at være super cool omkring det.

Vi havde booket 30 minutter. Vi fik afregnet og så var det ellers i gang. Min makker startede med at kigge lidt afventende mens Alesia og jeg gik i gang. Men kort efter tog hun imod os begge, og der blev suttet til den store guldmedalje. Tempoet og intensiteten steg hurtigt, og Alesia virkede virkelig på, og som hun nød det. Min makker tog temperaturen og bemærkede at hun var godt våd. Klar til at jeg startede med at knalde hende bagfra, mens hun fortsatte blow til ham. Efter lidt tid skiftede vi. Vi skiftede lidt forskellige stillinger og det hele virkede meget naturligt - og ikke akavet eller kejtet som jeg ellers havde frygtet. Jeg forsøgte løbende at se efter signaler på om Alesia virkede okay og cool med det, og spurgte et par gange. Det virkede til at være tilfældet :wub:

Da vi var færdige smalltalkede vi lidt og takkede Alesia for en fantastisk oplevelse. Og hun fortalte os det også var hendes første oplevelse med en trekant. Håber og tror også Alesia havde en god oplevelse.

Oplevelsen var virkelig en fornøjelse og min makker og jeg snakkede allerede om at det skal prøves igen selvom den bliver svær at slå. Som han siger, den svære 2’er :D

Hvis andre går med samme fantasi der skal udleves, vil jeg anbefale at finde en makker, som man kan snakke lidt med inden, for at være sikker på man er på samme side i forhold til hvordan det skal foregå. Og naturligvis også sikre man har samme type pige i tankerne. Og ikke bare arrangere et spontant møde på 5 minutter. Det har jeg fundet ud af, fungerer bedst for mig, og har helt sikkert været med til at skabe en god oplevelse. 

En anmeldelse fra min side er naturligvis okay med både Alesia og min makker.

I er velkommen til at stille spørgsmål her eller via PM, hvis I er nysgerrige og vil vide mere :)

Redigeret af kasperbo

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 48 minutter siden:

Kunne hun holde fingrene fra mobilen imens?

Ja det var ingen problem. Der blev lige kigget efter tiden en enkelt gang. Det har faktisk aldrig været et problem for mig når jeg har aflagt besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har undret mig hvordan servicen er blevet siden hun har efterhånden været her et stykke tid nu.

dengang var det vist lidt grimme tænder, en ikke alt for duftende mis samt masser af mobil under seance

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 2 timer siden:

Har undret mig hvordan servicen er blevet siden hun har efterhånden været her et stykke tid nu.

dengang var det vist lidt grimme tænder, en ikke alt for duftende mis samt masser af mobil under seance

Jeg har ingen klager. Den med tænderne har jeg ikke ‘bidt’ mærke i. Den med missen har jeg oplevet en enkelt gang. Og som nævnt har jeg ikke oplevet mobilbrug.

Dog har jeg oplevet lidt forskel i indlevelse. Men det har kun været ved en quickie.. Der synes jeg til gengæld heller ikke man kan forvente sig det store. Ved længere besøg går det bedre :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...