Hop til indhold
Lust4life

GANBANG Søndag d. 14/01 i Hobro

Recommended Posts

KJ735 skrev, for 14 minutter siden:

Hun er meget større end billederne viser, just saying!

Der er der jo også nogen, der tænder på - bare hun er sød og naturlig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 3 timer siden:

Hun er meget større end billederne viser, just saying!

ah ok det var nok en ret vigtig information. Der er nok nogen der IKKE tænder på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 7 timer siden:

Hun er meget større end billederne viser, just saying!

Der er intet redigeret på billederne.  Dine andre negative kommentarer her på forumet fortæller vidst alt om dig.

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende og hun er sød og lige til og billederne er ægte så bare kom af sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 2 timer siden:

Der er intet redigeret på billederne.  Dine andre negative kommentarer her på forumet fortæller vidst alt om dig.

Er helt enig med at billederne stemmer overens med virkeligheden.

Hun er super fræk, og har 100% styr på hvad hun laver. Nem at snakke med, super sød, og så har jeg aldrig mødt en der kan komme i nærheden af hendes niveau når det handler om at tage imod en masse pik. 

Hvis hun bare var lidt tættere på min lokation var jeg med hver eneste gang hun afholdte noget.

Kan helt klart anbefale at tage med hvis man har muligheden for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
sprøjteren skrev, for 2 timer siden:

Er helt enig med at billederne stemmer overens med virkeligheden.

Hun er super fræk, og har 100% styr på hvad hun laver. Nem at snakke med, super sød, og så har jeg aldrig mødt en der kan komme i nærheden af hendes niveau når det handler om at tage imod en masse pik. 

Hvis hun bare var lidt tættere på min lokation var jeg med hver eneste gang hun afholdte noget.

Kan helt klart anbefale at tage med hvis man har muligheden for det

Billeder kan snyde. Jeg er enig i at hun er sød og dygtig. Jeg syntes bare det er svært at se på billederne hvor kraftig hun reelt er. Og det bør folk vide i min verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 4 timer siden:

Der er intet redigeret på billederne.  Dine andre negative kommentarer her på forumet fortæller vidst alt om dig.

Jeg har vist ikke påstået at billederne er redigerede. Derimod er de gamle og billeder kan snyde. Fakta er at hun er en ret stor og kraftig pige. At hun så er alle pengene værd hvis man er til store piger er jo en anden sag. Og ja hun er en fræk pige der nyder det.

Din kommentar siger mere om dig end om mig! Og afslører at du sikkert er hendes kæreste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 18 timer siden:

Jeg har vist ikke påstået at billederne er redigerede. Derimod er de gamle og billeder kan snyde. Fakta er at hun er en ret stor og kraftig pige. At hun så er alle pengene værd hvis man er til store piger er jo en anden sag. Og ja hun er en fræk pige der nyder det.

Din kommentar siger mere om dig end om mig! Og afslører at du sikkert er hendes kæreste!

Alle billeder under 12 måneder gamle. Nej jeg er ikke hendes kæreste. Billederne er 100% retvisende, men hvis du er til små anoreksi piger, ja så er hun stor, men iforhold til den gennemsnitlige danske kvinde så er hun ikke stor.

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 7 timer siden:

Alle billeder under 12 måneder gamle. Nej jeg er ikke hendes kæreste. Billederne er 100% retvisende, men hvis du er til små anoreksi piger, ja så er hun stor, men iforhold til den gennemsnitlige danske kvinde så er hun ikke stor.

Hvis du ikke er hendes kæreste hvem er du så siden du har så stor indsigt i hendes billeder? Og kæmper en kamp til hendes forsvar. Det er sgu da så afslørende at det er pinligt. Og nu er du så tilmed nedladende overfor piger med normal vægt og tynde piger.  Startede du ikke med at være fortørnet over jeg skrev din kæreste er kraftig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 16 timer siden:

Hvis du ikke er hendes kæreste hvem er du så siden du har så stor indsigt i hendes billeder? Og kæmper en kamp til hendes forsvar. Det er sgu da så afslørende at det er pinligt. Og nu er du så tilmed nedladende overfor piger med normal vægt og tynde piger.  Startede du ikke med at være fortørnet over jeg skrev din kæreste er kraftig? 

Jeg forsvarer ingen, fortæller blot at du taler usandt. Vi lukker den her, din IQ er så lav at det gør helt ondt.

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 2 timer siden:

Jeg forsvarer ingen, fortæller blot at du taler usandt. Vi lukker den her, din IQ er så lav at det gør helt ondt.

Fortæller usandt ??  Det er da dig der er fuld af løgn og har et forvrænget billede af bmi og vægt! Jeg har været sammen med hende adskillige gange og taler i den grad sandt. Og sidst jeg var hos hende i boligblokken fortalte hun at hun vejede omkring 90 kg! Og jeg tør til enhver tid få målt min IQ op mod din. Jeg tør endda vædde på at den er dobbelt så høj! Mærkeligt indslag bare fordi du ikke kan tåle sandheden om din kæreste. 

Redigeret af KJ735

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, kan vi stoppe diskussion her? jeg er glad for konstruktiv kritik, ris/ros, feedback, anbefalinger og andet relevant for mit opslag, og tusind tak for dét <3 Men de andre mere eller mindre negativt ladet kommentarer, som ikke har noget med sagen at gøre, vil jeg egentlig gerne se mig fri fra, da der ikke kommer noget som helst godt ud af det. 

..og for en god ordens skyld, så har min kæreste ikke bruger her inde, og kan derfor ikke kommentere på opslaget. 

Håber på jeres forståelse, og ønsker jer en god weekend alle sammen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...