Hop til indhold
Bollemanden

Gamle dage hvad hed stederne

Recommended Posts

Moden slikken M skrev, for 4 timer siden:

Tænker du på Ny Adelgade, som ganske vist er en sidegade til Kgs Nytorv ? Helt oppe ved Grønnegade

Nej desværre ikke. Det her sted lå nede i en sidegade mod kanalrundfarten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, den 17.1.2024 at 17:41:

Hvor lå Pussy club i Eskildsgade? Lå det tæt på Halmtorvet?

Når du kom gående fra Hovedbanen ned ad Istedgade, så lå den til venstre, nede i en kælder.

Glemmer aldrig Sussi som var dernede, damm hun var fræk, ung, slank, flot........

Bordelfatter tog imod og man betalte til ham, blev placeret i venterummet sammen med de andre ventende kunder. Ind i mellem blev en kunde placeret ophængt i en krog eller i et bur, som man så kunne se på mens man ventede.

Men ud over Sussi var der flere flotte piger på stedet.

Wayback Machine (archive.org)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sussi var en lækker tøs, piv-fræk men også sød, og så havde Pussy Club åbent til mindst 06.00 i weekenden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesperh6 skrev, den 10.1.2024 at 07:02:

Guldpigerne på Søborg Hovedgade. Uhm….Jeanne!

 

Guldpigerne, med den svenske pige Melanie. Store bryster, mørkt hår, mega god sex. Mindes at sengen knirkede, så der var lyd fra tre i værelset  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roskildevej omkring nr 140. Kan ikke huske hendes navn, men hun gav nuru gel massage, noget fedtet stads men lækker massage. Og så lavede hun billeder nøgen foran gobelinerne på Christiansborg. Hun var fra Fyn :)

Hun var en rigtig godte, og stedet var vel det mest gennemførte luksussted jeg til dato har set. Marmorbadeværelse, stor rund seng midt i et stort lokale. Og priserne ikke højere end andre steder.

Ikke de tarvelige steder som en del, specielt udenlandske GP'er lader sig spise af med, formentlig til eksorbitante huslejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pussy Club i Eskildsgade på Vesterbro er legendarisk. Er med i filmen Mord I Mørket med Michael Falch. Da jeg boede i Abel Cathrinesgade med min eks yndede vi at gå forbi når vi var på vej hjem fra byen midt om natten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 23.1.2024 at 21:43:

Roskildevej omkring nr 140. Kan ikke huske hendes navn, men hun gav nuru gel massage, noget fedtet stads men lækker massage. Og så lavede hun billeder nøgen foran gobelinerne på Christiansborg. Hun var fra Fyn :)

Hun var en rigtig godte, og stedet var vel det mest gennemførte luksussted jeg til dato har set. Marmorbadeværelse, stor rund seng midt i et stort lokale. Og priserne ikke højere end andre steder.

Ikke de tarvelige steder som en del, specielt udenlandske GP'er lader sig spise af med, formentlig til eksorbitante huslejer.

Ja hun kaldte sig Legelysten (det rigtige navn synes jeg ikke jeg skal skrive). Hun var virkelig dejlig (men det fedtede nurustads har jeg ikke prøvet). Hendes fine lokaler med den store runde seng blev en overgang også benyttet af Rebecca (nu hos June i Ahornsgade) og Marie (tidligere i Ahornsgade men vistnok stoppet nu). Nu er der vist en almindelig lejlighed. Gad vide om beboerne ved, hvad der er foregået der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange fine steder nævnt!

Husker også Fancybabes på Jagtvej ved siden af Ungdomshuset.

Her huserede bl.a. Engleprinsessen Maria hjemmevant - hun var sgu et godt knald!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vigerslevej 138 med dejlige Line. Der var også Linette og andre gudinder på samme adresse. 
 

HC Ørstedvej 5 også et hus med blandede bolsjer. 
 

Ålekistevej 230 Saunaklubben

Metalbuen Ballerup og Årslevvej Rødovre med ungarske piger. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Fabers Gade 42 i de meeget gamle dage, fik mit første indblik i hvordan en GP giver fransk uden med udløsning der ikke endte i hendes mund, Det var frækt, jeg har siden brugt teknikken med stor succes. Og lærte mig noget om de erogene zoner på min pik.

Der var en del udskiftning af kvinderne jeg kan ikke huske navne.

Meeget gamle dage er i slut 70'erne start  80'erne. Hele Nørrebro vrimlede jo med steder ofte nogen man kun kom en gang i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bollemanden skrev, den 10.1.2024 at 19:10:

Frederiksborgvej Amorpigerne

Amager hed noget så simpelt som amagerpigerne 

På Frederiksborgvej har der også været noget der hed Venusbabes. Samme adresse.
Og Amagerpigerne har både haft et website, som hed amagerpigerne.dk og et der hed amagerbabes.dk. Eller også var det to forskellige ejere, men samme adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner virkelig de massageklinikker. 
I dag er det meste privatadresser med udenlandske piger. Øv!

Det var bedre i gamle dage, og det er ikke ment som en kliché. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg er enig med dig Heels, men dem jeg møder i dag er ligeså dejlige som dem jeg mødte dengang. Og jeg holder mig fra de udenlandske undtaget Thaier smf.

Måske svensk og norske kan gå an også, og til nød tyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, den 15.1.2024 at 20:48:

De var først i en lejlighed på Erik Menvedsvej før i kælderen på Rosenørnsalle

Det var samme sted.  Man gik ind fra Rosenørns alle og når man have fået det man kom efter var udgangen til Erik Menvedsvej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bollemanden skrev, den 9.1.2024 at 19:46:

Hej alle og godt nytår 

For 20 år siden var jeg meget aktivt som kunde diverse steder i København. Dengang i starten af nullerne var der mange gode steder med danske piger. 
Har kunne finde de fleste steder så som Agruppen, Cassiopeiasars og cluberotica, Romantica, Retortgirls, men der er også steder hvor jeg ikke kan huske stedet hed men husker stadig tydeligt adresserne.  Er der nogen som kan hjælpe med at opklare følgende. Har valgt ikke at skrive adresser idet jeg ikke ved om dette er tilladt ?

Bordel på Roskildevej tæt på quickpot

Rosenørns alle tæt ved Forum. Kælderlejlighed hvor man gik ind i et stort rum før man kom til døren hvorpå der kunne ringes på.

Frederiksborgvej i en lejlighed tæt på Nørrebrogade oppe i en lejlighed på 2 sal med dobbelt døre.

Amager i en sidegade til Amagerbrogade. Inde i en lejlighed hvor man gik over gården for at komme til en ståltrappe. Øverste etage var bordellet

På Lyngbyvejen flyttede et bordel ud og lå på hjørnet mellem lyngbymotorvejen og Jagtvej.  Nok Danmarks mindst diskrete indgang ud til en af de mest trafikerede gader. 
 

Albertslund på vejen ned til politigården i et almindelig parcelhus nede i kælderen 

Håber nogle af jer han huske stederne og hvad bordellet hed.  Min plan er at tage en tur ned af Memory Lane hvor jeg kører forbi alle stederne og ser hvordan der ser ud nu her efter mange år

 

 

 

 

Liste med gamle steder 

https://web.archive.org/web/20080208235344/http://www.massagelisten.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener også at der var nogle pæne piger i...Sturlasgade. Kan  dog ikke huske navnet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banjomussen skrev, den 31.1.2024 at 19:52:

Vigerslevej 138 med dejlige Line. Der var også Linette og andre gudinder på samme adresse. 
...

 

Jeg tror, at man stadig kan møde Line men nu under navnet Lærke:  https://blomstrende.dk/ 

Desværre er hun flyttet lidt langt væk.

Redigeret af ekek

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7.2.2024 at 23:05:

Dét sted savner jeg personligt rigtig meget-_-.. 

Os meget lækkert koncept kom der i primo 90 erne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...