Hop til indhold

Gamle dage hvad hed stederne

Featured Replies

• 3 months later...
  • Svar 79
  • Visninger 12.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• På ringeklokken stod der "Tipsklubben"  og de havde morgen-åbent. Der var VIRKELIG tryk på morgenvagten (som var ultra kort så vidt jeg husker eller også fik jeg særbehandling af mutter?) med qui

• Mener det var SMS-Planet, der lå på hjørnet af Lyngbyvej og Borthigsgade med den alt andet end diskrete indgang. (Nu ligger der et Asian mini-market). Agruppen med de lækre modeller lå på Sankt K

• Må jeg komme med?   Har arbejdet sporadisk på de fleste steder du nævner og/eller hentet og/eller bragt kolleger når de skulle til/fra vagt.  Jeg skal forsøge at lægge hovedet i blød. Mange af ste

Skrevet
ekek skrev, den 9.2.2024 at 22:58:

Jeg tror, at man stadig kan møde Line men nu under navnet Lærke:  https://blomstrende.dk/ 

Desværre er hun flyttet lidt langt væk.

Line har jeg savnet i mange mange år. Mener du hun stadig er aktiv 

Skrevet
Bluepills skrev, den 25.5.2024 at 22:44:

Line har jeg savnet i mange mange år. Mener du hun stadig er aktiv 

Tjah... Det er faktisk ikke ret længe siden, at hun annoncerede på sin hjemmeside blomstrende.dk , men den ser ud til at være død nu, så måske har hun virkelig lagt op nu. På det seneste har hun vist også mest været i Ugerløse eller et sted på Fyn, og da jeg bor i Kbh, har det ikke været relevant for mig. Hun har også i nyere tid haft enkelte vagter hos Valbypigerne, men det er dog lidt længere siden.

Prøv dog at se https://annoncelight.dk/showad/392327

Men ja - hun er savnet.

Redigeret af ekek

Skrevet
ekek skrev, den 28.5.2024 at 23:07:

Tjah... Det er faktisk ikke ret længe siden, at hun annoncerede på sin hjemmeside blomstrende.dk , men den ser ud til at være død nu, så måske har hun virkelig lagt op nu. På det seneste har hun vist også mest været i Ugerløse eller et sted på Fyn, og da jeg bor i Kbh, har det ikke været relevant for mig. Hun har også i nyere tid haft enkelte vagter hos Valbypigerne, men det er dog lidt længere siden.

Prøv dog at se https://annoncelight.dk/showad/392327

Men ja - hun er savnet.

Har haft kontakt til Lærke/Line, desværre ikke den Line fra Vigerslevvej 138. Den Line du henviser til havde klinik i nr 39. Håber “min” Line har et godt liv.

Skrevet
Bluepills skrev, for 10 timer siden:

Har haft kontakt til Lærke/Line, desværre ikke den Line fra Vigerslevvej 138. Den Line du henviser til havde klinik i nr 39. Håber “min” Line har et godt liv.

Tak for det. Vidste ikke, at der havde været flere Liner på Vigerslevvej. Klinikken i nr. 39 “Valbypigerne” er vist stadig aktiv, men Line selv har jeg faktisk kun mødt i Vanløse og i Buddinge. I nr. 39 på Vigerslevvej har jeg haft fornøjelsen af Christina (med de store skamlæber), men hun er vist nu rykket til Glostrup eller Hvidovre. Det er lidt forvirrende som de flytter rundt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.