Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg glemte at skrive om min oplevelse her i sommeren 2023, men idet at jeg skal på forretningsrejse til Japan om en uge har jeg genfundet lysten til at dele min oplevelse. Grunden den lange periode, undlader jeg detaljer såsom steder, navne, osv, da jeg ikke kan huske det med 100% garanti.

Jeg kommer ind på 3 punkter af prostitution i Japan i form af: Love hotel (bordel), bath house (spa bordel?) og værtindeklubber.

Grunden til jeg skriver dette er at jeg ikke føler Japan får så meget kærlighed, og hvis én person kan drage nytte af dette, er jeg tilfreds. 

Jeg besøgte en gammel ven i en uge i Tokyo, men følte også at jeg burde opdage Japan selv. Jeg sørgede for 2 ugers alene tid med Japan (hovedsageligt Tokyo) og se hvilke problemer jeg kunne volde mig selv ud i. 

Værtindeklubber

Min ven sørgede for at finde en klub som tillod udlændinge, og som havde minimum én engelsktalende på arbejde den dag. For jer som ikke helt er bekendt med dette koncept så kommer en lille forklaring.

En vært/værtindeklub er en bar hvor man som individ, ligegyldigt kønnet, kan komme ind og snakke og hygge sig med attraktive mennesker. Værtender og værtindernes job er at få dig til at bruge så mange penge som muligt gennem mad og alkohol. De får så en procentdel af din totale regning. Som hovedregel må man ikke røre uanstændigt (bryst, ansigt, bagdel, og nogle vil ikke have en hånd på låret) dette går begge veje. Ingen seksuelle ydelser bliver tilbudt. Det er bare en bar hvor man kommer, snakker med nogle personer (i min situation kvinder) og betaler overpris på hver genstand/flaske.

Nu når forklaringen er ude af verdenen, så vil jeg fortsætte min historie.

Vi ankommer til stedet, betaler for at komme ind, bliver anvist til et bord og her begynder vi at vælge hvilke kvinder der må komme hos os. Mit Japansk dengang var meget basal, så jeg kunne kun have en person som jeg vil kalde "Mina". Min ven var i dejlig festhumor da jeg endelig var i byen igen, og valgte dermed 3 utrolig flotte kvinder. Vi bestiller en flaske champagne og begynder at snakke med vores udvalgte værtinder. 

Jeg begynder med det basale, "hej, hvor gammel er du, hvad laver du ellers, hvordan er du blevet så god til engelsk, osv". Mina svarer høfligt på alle mine spørgsmål, og spørger selvfølgeligt ind til mig. Vi fortsætter denne høflige samtale, indtil min ven og hans værtinder bliver lidt for højlydige og animerede. Han bestiller 2 flasker til, og tilladelsen, til at slå på gongen. Det får alle værtinderne i baren til at rejse sig op, flokke hen til vores bord, og begynde at synge i cirka 45 sekunder til 1 minut, mens han får serveret shots af hans ynglings værtinde. Derefter vender de sig tilbage til deres respektable borde, og fortsætter det de gjorde. 

Mina sætter sig igen, og at virker irriteret over hvad der lige skete. Undrende spørger jeg ind til hvad der går på hende, og svaret rystede mig en smule, vi snakkede en del over det og fik det ud af verdenen. Efter en af de værste "isbrydere" jeg nogensinde har været ude for, begynder vores tid sammen at føle mere som en date  end noget andet. Vi udveksler sjove historier, billeder på telefoner, hvad vi godt kan lide og hvad vi ikke kan lide. Fandt hurtigt ud af at vi havde en masse tilfældes, og delte mange hobbyer. Griner lidt af min ven som begynder at synge karaoke med hans tøser, mens vi sidder ved siden af og prøver at undgå dem. Vi prøver at hugge noget alkohol som min ven konstant bestiller, inden der kommer tilfældige værtinder og "stjæler" det. Min aften udvikler sig for det bedre for hver minut der går. 

Lige før lukketid gjorde hun mig mundlam bare ved at spørge et simpelt spørgsmål. "If you wanted me to try one thing, what would it be, and why?" Jeg kunne simpelthen ikke komme med svar og sagde ærligt at jeg ikke kunne komme på noget med værdig. Hun ville ikke godtage mit manglende svar og skrev sit nummer ind på min telefon, og sagde jeg skulle ringe når jeg kommer på noget.

 

Love hotel

Noget meget fascinerende koncept de har i Japan er love hotels, som man booker per time. Nogle af de her Lh's har kvinder på arbejde, mens andre ikke har. Jeg valgte selvfølgelig den som havde. 

Kommer ind til en receptionist som taler engelsk, spørger ind til hvilke værelser jeg gerne booke og i hvor lang tid. bliver henvist til mit værelse, og bliver informeret om hvordan det fungerer. I værelset er der et katalog, hvor der er dejlige billeder af kvinder, hvad de tilbyder til hvilken pris, osv. Valget stod imellem 2 kvinder, og valgte at bestille den ene først.

 

kvinde nr 1.

Har glemt hvad hun hedder så vi kalder hende for Lily. Lily er hverken spinkel, eller buttet, men har de rigtige former.

Lilly ankom med sine dejlige former, kommunikation var manglende, min blev henvist til badeværelses hvor vi tog et bad sammen. Det blev både pillet og kysset under hele badets varighed. Ankom til sengen, og hun begyndte at masserer sensuelt. Hendes vidunderlige bryster langs min krop, op og ned, langsomt. Jeg mere og mere ophidset, indtil Lily begyndte showet. 

Efter vores time var færdig, følte jeg at hun ikke gav sig selv 100%, og det måske kunne være pga. jeg er udlænding at hun var genert. Under hele seancen virkede hun kold eller mekanisk. Alt der blev gjort føltes mere som en afkrydsning af et skema, end noget der opstod spontant. Da jeg stadig havde tid tilbage, valgte jeg at gøre godt med ende den anden jeg også havde et godt øje for, og hun blev kaldt op i stedet til en time.

Kvinde nr 2. hedder idag Ana

Ana er en dejlig spinkel kvinde,  gudeskøn symmetrisk krop, med et dejligt smil. 

Samme procedure med fælles bad med lidt kærtegn. Op på sengen, massage indtil jeg er godt opstemt. Ana er noget vildere end Lily, men stadig ikke hvad man er vant til hjemmefra. Alt i alt var det tilfredsstillende, men kom ikke op og ringe. Følte også hun var tilbageholden overfor mig, men service og ydelserne kunne man ikke klage over.

 

Bath House

Bath house er bare et spa, hvor man også kan have kvindelig samvær. I det Bh jeg var i, havde man et stort badekar, og seng. 

Her valgte man i person, hvilken kvinde man godt ville være sammen med. Jeg valgte en sprød ung (hun så ung ud) kvinde, så jeg vil kalde Misa. Misa så køn ud, med en dejlig lille numse, og søde små bryster, men ingen babe faktor over hende. 

Kommer ind til vores rum, vi tager vores tøj af, og bevæger os hende til badekaret. Misa tilsætter noget duftende olie/gel i karret, så det begynder at boble. Hun smører dernæst hele min krop med showergel, og begynder at nusse og skrubbe mig. Vi hopper i badekarret, og Misa skyller min krop. Hun henviser at jeg skal længere ned med min krop i karet, så hun kan fokusere på mit hår. Misa propper sit frontparti i hovedhøjde med mig, og glider langsomt op og ned, mens hun giver mig en hovedbundsmassage. Herefter presser hun mit hoved ned, mens hun stille og roligt begynder at stå, så min mund (og tunge) hilser på hendes dejlige mis, gang på gang, om og om igen.

Når hun bestemmer at mit hår er fri fra  shampoo, signalere hun at jeg skal sidde normalt i badekaret. Hendes hånd sniger sig langsomt hen til mit lem, og bevæger sig ganske roligt frem og tilbage under vandet. vi begynder at have en intens øjenkontakt, og her begynder hun at bevæge sig tættere mod mig. Hun tager fat i mit øre med sin mund, og begynder at stønne lige så stille. Først mit højre øre, så mit venstre. Hendes tunge går på opdagelse! Hendes hånd slipper mit lem, og sætter sig ovenpå mig. Hun begynder at holde mig, og går op og ned, så jeg mit lem kan få en forsmag på hvad der kommer. Hun etablerer øjenkontakt igen, og hendes mund bevæger sig mod min. Jeg kan ikke holde ud længere! Jeg sagde at jeg ville have hende nu! Jeg skulle have hende. Vi rejste os, og gik mod sengen, Jeg var varm våd, og benhård, og nu var det hendes tur.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var i Tokyo gik jeg fuld rundt i Shinjuku sent om natten. Jeg aner ikke hvor jeg var eller hvordan, jeg var kommet dertil, men på et tidspunkt stod jeg foran en dør, hvor der var masser af polaroider af unge, skønne kvinder og en lang kø, så jeg fik overbevist mig selv om, at jeg skulle se, hvad det var.

Ved døren blev jeg opkrævet 10.000 yen hvilket dengang svarede til 500 kr. Jeg blev ført ind i bygningen, hvor der var lange gange med 100-vis af små rum adskilt af gardiner. Jeg blev vist ind i et lille indelukke på ca 2 x 1 meter - igen kun adskilt af tæpper eller gardiner fra naborummene. På gulvet var der en madras og på madrassen lå en ung kvinde med kjolen trukket op og med spredte ben. Jeg fik at vide at jeg havde 10 minutter.

Hele situationen var så forkvaklet, at jeg strøg direkte ud til dørmanden og krævede mine penge tilbage. Efter noget argumentation på engelsk og japansk fik jeg pengene tilbage og kunne gå derfra med en lille smule værdighed i behold. 

Værste bollefabrik jeg nogensinde har oplevet!

Men jeg havde også gode oplevelser i Japan - både fra værtindebarer og blowjobbarer i Tokyo :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 39 minutter siden:

En vært/værtindeklub er en bar hvor man som individ, ligegyldigt kønnet, kan komme ind og snakke og hygge sig med attraktive mennesker. Værtender og værtindernes job er at få dig til at bruge så mange penge som muligt gennem mad og alkohol. De får så en procentdel af din totale regning. Som hovedregel må man ikke røre uanstændigt (bryst, ansigt, bagdel, og nogle vil ikke have en hånd på låret) dette går begge veje. Ingen seksuelle ydelser bliver tilbudt. Det er bare en bar hvor man kommer, snakker med nogle personer (i min situation kvinder) og betaler overpris på hver genstand/flaske.

Nogle kvinder kan blive så afhængige at de må tilbyde sig selv for at skaffe penge til deres "elsker".:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være Japans svar på ST :wub: Hold da op :D

Så skal man også være klar og med kondom på og fuld erektion :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 54 minutter siden:

Det må være Japans svar på ST :wub: Hold da op :D

Så skal man også være klar og med kondom på og fuld erektion :P

Betyder ikke så meget - japanere er kendt for at have en kort lunte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og man kan jo altid tage et bad resten af tiden

Godt skriv og sjovt at høre noget fra den ende af

verden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

men tak til operalover for denne beskrivelse fra Tokyo :)

så behøves der ikke mange dage i byen, for at ha opnået ens kvote :P

Butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er komisk at mine seksuelle eskapader kan opsummeres med de fire kvinder:D

I forhold til hvad @yrghh sagde så findes der steder hvor ens mavefornemmelse sender et signal. Man bør ikke glemme at man befinder sig i et fremmed land, og hvem der styrer størstedelen af det "sjove marked" i Japan. Det var en udfordring at finde steder hvor kvaliteten var i top, og de tillod udlændinge. Jeg ved ikke om jeg kommer til at besøge nogle af de steder igen, men det fik mig til at tænke over  gp kultur forskellene mellem Danmark og Japan.

@Jernsvinet Der findes politiske problematikker ved disse værtsklubber, og der er desværre mennesker der udnytter dem. Men fik fortalt at 80% af industrien foundes selv. Værtinderne besøger selv værter i deres fritid, og omvendt. Fik fortalt at de fleste personer når de er i opmærksomheds ubalance selv prøver at finde ligevægt gennem diverse metoder.

Følte bare at Japan også skulle have lidt kærlighed. Der bliver startet tråde omkring Thailand i overdådighed. Kan godt forstå at prispunktet kan være et følsomt emne, men kvalitet af service og kvinder kan ikke slås af Japan (min personlige mening).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt dette skulle jeg have vist inden jeg var i Tokyo i sommers. Så har jeg noget at se frem til næste gang. Tak for input

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Swarley Dette var første gang jeg prøvede prostitution i Japan. Har enten været sammen med kæresten, eller samlet tøser op fra klubben. 

Som sagt ville jeg have skrevet en anmeldelse Ca. I slut august start september, men har haft rigeligt at se til med nyt job, samt flytte til ny lejlighed.

Jeg ved ikke hvor meget jeg bruger det igen da jeg har fået en "rejsekæreste" i Tokyo, men kan godt følge op hvis noget sker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 22 timer siden:

jeg har fået en "rejsekæreste" i Tokyo

Er det ‘Mina’ ? Eller så du hende igen ?

Tak for din anmeldelse ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 5 timer siden:

Er det ‘Mina’ ? Eller så du hende igen ?

Det er hende. Valgte at tilbringe tid med hende fremfor at udforske Japans sexmarked mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super spændende beskrivelse @Operaelskeren

Ved ikke om det er bevidst at du ikke deler, men vi er jo nogen herinde der også er meget interesserede i detaljer. :D

Hvilke ydelser kunne du vælge imellem (forestiller mig at det kunne adskille sig fra fx Europa og Thailand) og hvilke fik ydelser fik du på hhv love hotel og bath house?

Hvad betalte du for oplevelserne?

Hvordan fandt du steder der kunne håndtere engelsktalende gæster?

Tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 21 timer siden:

Hvilke ydelser kunne du vælge imellem (forestiller mig at det kunne adskille sig fra fx Europa og Thailand) og hvilke fik ydelser fik du på hhv love hotel og bath house?

 

Det er selvfølgelig de enkelte gp'er som selv bestemmer ydelserne, men så tendens for at man grupperede gp'er med samme fetish ydelser  (anal, cim,DT,osv) under samme tag. Jeg fik ind hvor de tilbød "standard pakken" GFE. Sådan som hjeg har forstået det så betaler man for nærhed i Japan, ikke seksuelle ydelser, det hører bare med.

xo-nix skrev, for 21 timer siden:

Hvad betalte du for oplevelserne?

Jeg tror det løb op på 60.000 yen på Bh , og 75.000 yen for hver gp (10.000 udlændingeskat) og 8.000 yen per time for værelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...