Hop til indhold

Recommended Posts

Ekstremt overrasket over at blive banned fra en tråd, fordi jeg gør skriveren opmærksom på, at han muligvis flirter med en selvinkriminering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 minutter siden:

Ekstremt overrasket over at blive banned fra en tråd, fordi jeg gør skriveren opmærksom på, at han muligvis flirter med en selvinkriminering. 

Det var ikke dén del af det du blev banned for... det var "og det tænder du på" som Jeg tror @Bryan Mills har misforstået lidt sådan som Jeg ser på det. Jeg tror, at han tog det som en personlig fornærmelse rettet mod TS, men som Jeg ser det var det vel bare en uddybning... Jeg kan tage fejl, men synes nu nok Moderator har overreageret lidt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 2 minutter siden:

men synes nu nok Moderator har overreageret lidt...

Det jeg så enig i, og tak for din besked .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 21 minutter siden:

selvinkriminering. 

Hvis det jeg skrev er kriminelt, så må du sgu kalde mig for Mads :lol:

 

hrolandj skrev, for 15 minutter siden:

personlig fornærmelse rettet mod TS

Sådan blev det ikke opfattet :) Blot som en ligegyldig kommentar….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 46 minutter siden:

Ekstremt overrasket over at blive banned fra en tråd, fordi jeg gør skriveren opmærksom på, at han muligvis flirter med en selvinkriminering. 

Hvis du skriver til admin skal du nok ikke regne med et svar, jeg blev det for 1 måned siden og da jeg spurgte hvorfor fik jeg ikke noget svar og venter stadigvæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke kriminelt skrevet, men er enig i, at kropssammenligningen med et mindreårig barns er malplaceret på et forum for købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR

Så godt Gammel Rotte´s kommentar og synes egentlig ikke den gik over stregen.

Gammel Rotte er kendt som en seriøs og nøgtern kommentator som jeg ikke kan huske nogen sinde er kommet med personlige kommentarer og jeg synes ikke han skulle have haft denne banning.

Men kan det evt have noget at gøre med at Gammel Rotte havde to kommentarer i samme tråd, efter at TS havde svaret på kommentar nr. 1? Som jeg stadig ikke mener hver især var over stregen.

Svaret flyver i vinden og besvares nok ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, du gik langt over stregen. At blande sig i hvad andre tænder på er da hamrende for meget på EG.

Så længe der ikke foregår noget ulovligt, kan folk vel for hulen da gøre hvad de har lyst til, medmindre du lige synes noget andet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...