Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.voksenlisten.dk/kizzer

 

Havde kig på et par andre, men de tog ikke telefonen og så valgte jeg hende her

Besøgte hende lige efter nytår i Viborg.

Stedet er faldfærdigt. Det virker beskidt og uhumsk

Hun snakker og snakker om alt muligt ligegyldigt.

Hun suttede uden og det var ikke noget at råbe hurra for, hun virkede i hvertfald ikke som om det interesserede hende synderligt.

Da jeg kneppede hende begyndte hun lige pludseligt at snakke om at der ingen kunder havde været dagen før, så hun var godt stram..... nej Kizzer det var du ikke!

Det endte med at jeg selv måtte spille den af ud over hende og så gik det ellers stærkt med at komme i tøjet og væk.

 

Hun virker som en der har været i branchen for længe. Hun skulle videre til et andet sted senere på dagen og det snakkede hun bl a en del om osv. Ligegyldig oplevelse og 800 kr ud af vinduet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Undskyld hr Knepper ALT..men hvis du er lige så grov og vulkær over for

pigen som du er i dine indlæg, så er det nok stor chance for at resultatet vil

blive som du beskriver det...de kloge siger "behandl og tal til andre som man selv ønsker at blive behandlet".....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:ugeek:  hmm grov og VULGÆR syntes jeg da ikke han er han beskriver sin oplevelse hos kizzer og det er vel det forum skal bruges til

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver knaldehunden ret, er glad for han bruger de ord. Så er man ikke i tvivl om hvilken oplevelse der højest sandsynligt venter hvis man vil prøve pigen. Ud fra hans beskrivelse fortjener hun heller ikke anden omtale..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Har også været der og haft præcist samme oplevelse.

 

Hun snakker og virker enormt uintelligent, og er totalt uengageret.

 

Måtte også selv afslutte med en spiller på hendes bryster.

Aldrig mere - spild af tid og penge!!!

 

/Pedro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Århus i dag, og jeg ærger mig over at jeg ikke læste denne anmeldelse før jeg tog afsted.

Stedet var lidt rodet, men ellers nogenlunde, men hold da op det var ikke et kønt syn der mødte mig i døren. Hun havde sorte rander under øjnene, rynker, og rygerhoste.

Jeg burde have gået min vej efter jeg så hende, men jeg var godt liderlig fast besluttet på at få en udløsning denne dag. Jeg blev endnu mere skuffet da hun tog tøjet af. Hun er relativt overvægtig og ligner generelt ikke en kvinde der nogensinde har passet på sig selv. Hun var da flink nok, men så heller ikke mere.

Jeg havde bestilt 30 min med græsk, men hun måtte opgive efter et forgæves forsøg på grund af en "gammel arbejdsskade". Hun sagde senere til mig at hun decideret havde en rift i ringmusklen, men jeg forstår ikke hvorfor man så skriver græsk på sit menukort. Bare tanken om "skaden" giver mig kvalme. Bagefter blev jeg blev afsluttet med hånden. Det gjorde hun vel fint nok, men det var ikke noget jeg ville have betalt 1000 kroner for. 

 

Jeg har efterhånden været i seng med en del kvinder med meget forskellig alder og krops bygning, og jeg har da aldrig set mig selv som kræsen, men dette var første gang jeg lukkede øjnene fordi jeg ikke havde lyst til at se på kvinden jeg var i seng med. 

Jeg har aldrig haft det dårligt over et knald før, men så har jeg da prøvet det. Så må jeg lære at tænke mig om en anden gang.

 

1 ud af 5 stjerner

 

http://www.voksenlisten.dk/kizz

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var der jo så ikke meget knald i hos knaldperlen.

Det er uendelig trist læsning specielt når den besøgende bliver behandlet på den måde.

Jeg må desværre konstatere efter at have læst anmeldelserne herinde, at  det virker som om der er piger der sætter en ære i ikke at give den service som vi betaler for.

 

M/tus

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.voksenlisten.dk/kizzer

 

Havde kig på et par andre, men de tog ikke telefonen og så valgte jeg hende her

Besøgte hende lige efter nytår i Viborg.

Stedet er faldfærdigt. Det virker beskidt og uhumsk

Hun snakker og snakker om alt muligt ligegyldigt.

Hun suttede uden og det var ikke noget at råbe hurra for, hun virkede i hvertfald ikke som om det interesserede hende synderligt.

Da jeg kneppede hende begyndte hun lige pludseligt at snakke om at der ingen kunder havde været dagen før, så hun var godt stram..... nej Kizzer det var du ikke!

Det endte med at jeg selv måtte spille den af ud over hende og så gik det ellers stærkt med at komme i tøjet og væk.

 

Hun virker som en der har været i branchen for længe. Hun skulle videre til et andet sted senere på dagen og det snakkede hun bl a en del om osv. Ligegyldig oplevelse og 800 kr ud af vinduet

Uh sikken en trist oplevelse. Nu er jeg selv glædespige ,( desværre med samme navn som ovenstående du påpeger ) men håber inderligt at vedkommende læser din anmeldelse for her er der virkelig stof til eftertanke , der er jo en grund til man hedder glædespige .

Håber at du er kommet dig over den triste oplevelse og har fundet en skøn glædespige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uh sikken en trist oplevelse. Nu er jeg selv glædespige ,( desværre med samme navn som ovenstående du påpeger ) men håber inderligt at vedkommende læser din anmeldelse for her er der virkelig stof til eftertanke , der er jo en grund til man hedder glædespige .

Håber at du er kommet dig over den triste oplevelse og har fundet en skøn glædespige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hr Knepper ALT..men hvis du er lige så grov og vulkær over for

pigen som du er i dine indlæg, så er det nok stor chance for at resultatet vil

blive som du beskriver det...de kloge siger "behandl og tal til andre som man selv ønsker at blive behandlet".....

 

Nu er det så kun gisninger og formodninger fra din side, du siger HVIS, og det kan vi ikke kan bruge til en skid, og det er du sikkert godt klar over.

 

....det hedder "behandl og tal til andre som du selv bliver behandlet og talt til."

 

Det er jo bare det han gør, ikke.

 

Venligst landsbytossen - uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Nu er det så kun gisninger og formodninger fra din side, du siger HVIS, og det kan vi ikke kan bruge til en skid, og det er du sikkert godt klar over.

 

....det hedder "behandl og tal til andre som du selv bliver behandlet og talt til."

 

Det er jo bare det han gør, ikke.

 

Venligst landsbytossen - uden smart phone

 

..ikke lige, men

 

"Behandl andre, som du selv vil behandles"

 

Og lad frem for alt være med at gøre noget mod andre, som du ikke ønsker, de skal gøre mod dig. Det er en god, gammel, gylden regel - og den holder.

Hold din samvittighed ren. Husk at sige undskyld, hvis du har dummet dig.

Vis andre respekt. Vær venlig. Hvis du opfører dig med omtanke, vil andre respektere dig.

 

God Kr-Himmelfartsdag ;)

 

Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...