Hop til indhold
Jens39

Sweettiedk , uden tvivl mine bedste oplevelser nogensinde 

Recommended Posts

 
Jeg har haft fornøjelsen af at besøge sweettiedk flere gange, senest her i 2024.
Så nu er det tiden, til at dele mine gode oplevelser.
 
 
 
Hun er en smuk kvinde, som hurtigt får en til at slappe af, og skaber en god intim stemning, hvor man føler man har kendt hinanden længe, allerede ved første besøg.
 
Vi starter med at kysse intens og længe, og udforske og mærke hinandens kroppe.
Jeg troede jeg havde fået verdens bedste blowjob, inden jeg besøgte sweettiedk.
Men hun gør det på en måde som overgår alt jeg har prøvet.
Man føler sig rigtig værdsat og forkælet, og hun tager den både dybt i hendes varme mund, og lader hendes varme våde tunge glide rundt,  den måde hun gør det på, Det skal simpelthen opleves.
Det er det mest intense blow jeg nogensinde har fået:rolleyes:
 
Hun smager fantastisk,  så hvis man kan lide at bruge tungen,  nyder hun det og tungen bliver belønnet med hendes skønne smag.:rolleyes:
 
Jeg tager "Guldpakken" så det er både "Grækenland" og "Danmark" hvilket jeg nyder meget.
 
Jeg kører fra Fyn, og det er hele køreturen værd.
 
Det er nogle absolut yderst rimelig priser, til den høje service og kvalitet man får.
Redigeret af Jens39

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du en gratis omgang for den anmeldelse?  Og hvis ja, hos hvem?

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas6700 skrev, for 6 minutter siden:

Eller er du lidt misundelig John41? ;)

Det er jeg da :)

Nej, har forsøgt.. Jeg skal passe på hvad jeg siger (siger vores standhaftige moderator) Så vil ikke sige at kg på billeder er lidt flere kg end billder viser.  Det gik op for mig i feb 23..  Vi skal alle huske på at vi alle har forskellige smag og preferencer :D  Og det skal vi alle være glade for.  Jeg kan bestem godt lide en frodig krop. Hvis den er velplaceret og ikke pga usund livsstil :D :wub:

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 8 minutter siden:

Så vil ikke sige at kg på billeder er lidt flere kg end billder viser. 

Tak for at komme med en påstand som er så nem at modbevise. 
Så ved folk da hvem som lyver. Underligt du ikke delte din oplevelse dengang hvis den var så forfærdelig. Men først langer ud nu. 
Ps hvis billed bevis ikke ef nok, står jeg gerne på vægten ved ankomst. 

IMG_3287.png

IMG_3286.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

Fik du en gratis omgang for den anmeldelse?  Og hvis ja, hos hvem?

Hvis du ikke var så frastødende,  kunne det være du også fik rigtige gode oplevelser,  som den anmeldelse jeg har lavet;)

Jeg kan udemærket betale for alle mine besøg, jeg er ikke en fattigrøv;)

Kender du nogen fattigrøve?:P

Misundelse er en grim ting

Redigeret af Jens39

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 48 minutter siden:

Nej, har forsøgt.. Jeg skal passe på hvad jeg siger (siger vores standhaftige moderator) Så vil ikke sige at kg på billeder er lidt flere kg end billder viser.  Det gik op for mig i feb 23..  Vi skal alle huske på at vi alle har forskellige smag og preferencer :D  Og det skal vi alle være glade for.  Jeg kan bestem godt lide en frodig krop. Hvis den er velplaceret og ikke pga usund livsstil :D :wub:

Det kan være du skal gå til øjenlæge :shock:

Jeg har været sammen med hende så sent som i fredags,  hvor hun var helt nøgen. Billederne passer godt med virkeligheden ;)

Men virkeligheden er bare bedre, for der kan man se hendes smukke ansigt, og mærke hendes dejlige varme krop:wub:

 

Redigeret af Jens39

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 23 minutter siden:

Tak for at komme med en påstand som er så nem at modbevise. 
Så ved folk da hvem som lyver. Underligt du ikke delte din oplevelse dengang hvis den var så forfærdelig. Men først langer ud nu. 
Ps hvis billed bevis ikke ef nok, står jeg gerne på vægten ved ankomst. 

IMG_3287.png

IMG_3286.jpeg

Kære SweettieDK dog?

0.3 kg over kampvægten? 

Normalt ville jeg sige du skulle ignorere folk som J... og deres kommentarer, da det altid er nemt at komme med påstande om andres udseende når man selv gemmer sig blandt hemmelige profiler og billeder som ingenting viser om sig selv. 

Men i denne sag er det jo et angreb imod dit levebrød så giv den gerne hele armen :D

Jeg hepper på dig :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 7 minutter siden:

Normalt ville jeg sige du skulle ignorere folk som J

Ville jeg også normalt gøre. Men han er min egen lille internet hater. Ikke første gang han påtaler mit udseende negativt. Men første gang han påstår at have besøgt mig.  Og som sagt var det så misvisende eller forfærdeligt, burde han jo ha advaret jer andre dengang. Han er da rigeligt aktiv herinde. Men ja vil altid forsvare mit levebrød mod løgne. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 10 minutter siden:

Ville jeg også normalt gøre. Men han er min egen lille internet hater.

Dem har jeg desværre fået et par stykker af herinde også.  De elsker at trykke mislike på  hvad jeg skriver.

Men han er min egen lille internet hater. Ikke første gang han påtaler mit udseende negativt

Som sagt før så er det så ufatteligt let, samt pinagtigt, at gemme sig bag hemmelige profiler og skrive ubehagelige beskeder på et tastatur. 

Men de er der desværre.

SweettieDK skrev, for 10 minutter siden:

Men ja vil altid forsvare mit levebrød mod løgne.

 

Go Sweettie go... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 1 time siden:

Fik du en gratis omgang for den anmeldelse?  Og hvis ja, hos hvem?

Brugeren her ser i ikke mere til i tråden, han har også modtaget hilsen fra ledelsen. 
 

Mener man, at der er urent trav, så lav en rapport. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også besøgt sweettie et par gange, og nyder hver en gang. Jeg bor også langvejs væk men jeg kører hellere end gerne turen, for hun er hver en krone værd. Hver gang med denne vidunderlige kvinde føler man kemi, og hun forstår virkelig at få en til at føle sig værdsat. Personligt elsker jeg når man får lov til at dykke ned mellem benene på hende og nyde hende og se hvor meget hun også virker til at nyde det.

Sweettie er en kvinde for sig der leverer på højt plan til hver en tid, og ja hun har lidt på siden men det gør hende jo bare smukkere. Personligt ville jeg helst ikke anbefale hende for jeg ville helst have hende for mig selv, men det er jo ikke fair for jer andre. 
godt nytår derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 17 timer siden:

Fik du en gratis omgang for den anmeldelse?  Og hvis ja, hos hvem?

du er sgu da en idiot...alt  hvad han skriver - er vi mange der kan bifalde...

har du selv været der - eller er du bare en gammel sur mand der får for lidt fordi du er en fattigrøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
brass23 skrev, for 3 timer siden:

Jesus Christ...Hvordan kan man bruge penge på det her

Tænker egentlig det er meget simpelt hvorfor man gør:huh: 

du betaler penge for og mødes med en kvinde som du finder attraktiv og får lov at gøre næsten lige som du vil med hende. det vil sige en god oplevelse:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 5 timer siden:

du er sgu da en idiot...

... og biker fik sig lige en uges skrivepause for den kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
brass23 skrev, for 14 timer siden:

Jesus Christ...Hvordan kan man bruge penge på det her

Så fik vi også en rapport på denne.

Det er absolut uacceptabelt at nogle på den måde nedgør en brugers præferencer og i den grad nedgør GP.. Derfor er brugerens ferie på en uge blevet forlænget til en måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 7/1/2024 at 23:44:

Ja det har jeg, men ikke mere end oplyst. Og tak for de pæne ord. 

Ja præcist. 

Her får man hvad man ser. Og hvad man aftaler. Og dette at det er reelt og ærligt,  det kan ikke købes for penge. Det er MEGET værd! 

For det oplever man jo langt fra alle steder.

Og kan man ikke lidt ærlighed og det man ser,  er det jo nemt at blive væk

Min største anbefaling af  Sweetie.DK.

Jeg bor langt væk - men jeg kommer der MEGET gerne igen, når det bliver muligt.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu holder i altså med, at skrive mere om Switteetie , hunner bare alt hvad jeg søger, og holder i ikke op med. At minde mig, om at der er en drømmepige over 200 km ender det jeg , bliver nødt til og starte bilen og køre til Vojens eller hvor hun nu er 

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da også give mit besyv med, har besøgt SweettieDK, flere gange også før hun skiftede navn, og er altid blevet behandlet godt og fået hvad jeg kom for, hun er et fantastisk menneske som man også kan tale med.

Hun yder godt,og nyder gerne en tunge, smager dejligt og sutter fantastisk.

plejer at komme et par gange på den aftalte tid ( kommer desværre meget hurtigt første gang ) men det tager hun også fint.

Efter at have læser denne tråd, får jeg helt lyst til at bestille tid igen, men min jobsituation har desværre bragt mig 125 km væk fra Vejen

Hvis du ser denne SweettieDK så F… dem der skriver dårligt, du er for dejlig, håber du vil nyde dit stampublikum.

knus Sjovleg1 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte dig at hun er en fantastisk pige 

Så snart man kommer ind falder roen over en, og hun gør man slapper helt af.

Og det er ikke noget med hun kigger på klokken når man først er i gang  ;-)

Og hvis man har nogle ønsker opfylder hun dem gerne  )

Har nok besøgt hende 25 til 30 gange)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...