Hop til indhold

Recommended Posts

Ajar fra Angkort Wellness

Jeg er lige kommet hjem til det kolde Danmark fra varmen i Spanien - så jeg tænkte, at det måtte være på tide at tage en tur ind og få varmen. Så jeg tog en tur forbi Ajar hos Angkor Wellness, hvilket var langt over mine forventninger! Da jeg havde afklædt mig, så kom hun ind i rummet og nøj, hvor er hun smuk og dejlig! En lille petite kvinde, som var meget smilende - når man kiggede på hende, så er det én, man gerne vil bruge en hel dag på. Vi fik dog aftalt en 1 times massage med hj, men kemien mellem os var god og hyggelig, så det blev til meget længere end det. Detaljerne vil jeg ikke komme nærmere på, men det endte med, at jeg også gav hende massage, hvilket hun var meget glad for. Der var ingen stress og hun tog sig god tid med alt det, vi begav os ud på. Tilmed var massagen også virkelig god, hvis man er til en hård én af slagsen.

Uden at overdrive, så var det alle pengene værd og det var 100% den bedste oplevelse, jeg har haft. Kommer snart igen! 

Massage:

Sted:

Ajar:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan fuldt ud tilslutte mig ovenstående anmeldelse af Ajar (eller Arja som hun også kaldes  -  tror det er Mamasan, der bytter om på bogstaverne i annoncen). Besøgte hende i onsdags og fik en fuld time, 60 minutter, med hj til standardpris. Både massage og hj var dog absolut over standard.  Faktisk virkelig godt. Arja er smuk, sød og imødekommende. Fuld anbefaling herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

FP har altid været på menuen hos Angkor - så mon ikke man stadig kan få dette :) Tænker at bikini massage foregår ved at pigen "kun" har bikini på :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 2 timer siden:

kan hun også finde ud af at massere?

Det hævdes der fra TS

vitlux skrev, for 16 timer siden:

Tilmed var massagen også virkelig god, hvis man er til en hård én af slagsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 10 timer siden:

Er der også fuld pakke på programmet ?

Når det ikke står i annoncen, er det min opfattelse, at mange thaipiger gerne selv vil bestemme, hvad de tilbyder. Til hvem og hvornår. Så mød op og snak med pigen. Evt. vent og se under massagen, hvad det udvikler sig til. Derved finder man ud af, om det er noget, pigen har lyst til og ikke føler sig forpligtet til. Min personlig holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:
Mr_Swingking skrev, for 5 timer siden:

kan hun også finde ud af at massere?

 

Hun er virkelig god til massagedelen også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er så smuk og sød. Thai gudinde. Snakker rigtig godt dansk. Virkelig guld værd. Var der noget der ikke var godt ved besøget? Nej bestemt ikke.

Det bliver dyrt i længden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...