Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Kærtegn til GPen

Hvad er din holdning til, at manden kæler for GPen i forbindelse med købesex  

110 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvordan har du det med kærtegn fra mand til GP?

    • Jeg er mand, og jeg synes det er malplaceret med kærtegn til GPen
      3
    • Jeg er mand, og jeg synes, at lidt kæleri er ok, men ikke for meget
      6
    • Jeg er mand, og jeg elsker at give kærtegn
      92
    • Jeg er GP, og jeg synes, at det er malplaceret med kærtegn fra manden
      1
    • Jeg er GP, og jeg synes, at lidt kæleri er ok, men ikke for meget
      0
    • Jeg er GP, og jeg elsker at modtage kærtegn
      8


Recommended Posts

Godt nytår til alle. Så er 2024 skudt i gang, og det bliver en gammel kending også, nemlig søndagsafstemningerne. Vi starter blidt og kærligt ud, nemlig med kærtegn. For det er jo dejligt at kæle for hinanden. Eller er det nu også det, når det foregår i forbindelse med købesex?

Det er alene kæleri fra manden til GPen, afstemningen handler om. Ikke den anden vej, hvor GPen kæler for manden.

Der er ikke nogen større bagtanke med hverken denne eller andre afstemninger, andet end nysgerrighed over for en række emner, så se det som et lille bidrag til lidt gratis underholdning, som måske, måske ikke, kan gøre os lidt klogere på, hvordan vi som gruppe fordeler os i forhold til forskellige spørgsmål.

Som vanligt er afstemningen anonym, og man er som altid velkommen til at kommentere på emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker at kærtegne, syntes dog  ikke GP'erne virker særligt interesseret i at sætte tid af til at nyde det :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig pjattet med GFE, kys, kærtegn, pillowtalk og give komplimenter. Synes også boyfriend-massage til pigen føles helt enormt lækkert. Jeg kan se at os der er til at give kærtegn allerede er i stort overtal, og det er da muligt at det rammer plet i forhold til hvad det er de fleste af os virkelig trænger til når vi tager på frækt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 37 minutter siden:

Elsker at kærtegne, syntes dog  ikke GP'erne virker særligt interesseret i at sætte tid af til at nyde det :huh:

Det har jeg også oplevet hos nogle piger. Måske skyldes det, at de pågældende piger kan være bange for, at manden bruger for meget tid på at kæle, så han ikke har tid nok til at få gennemført øvrige seksuelle ydelser inden for den købte tid. Og måske forventer han tilmed ekstra tid, når nu han har forkælet hende undervejs.

Det er nok hverken din eller min forventning, @Milner, men det kan pigen jo ikke vide, hvis ikke det er blevet sagt direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Det har jeg også oplevet hos nogle piger. Måske skyldes det, at de pågældende piger kan være bange for, at manden bruger for meget tid på at kæle, så han ikke har tid nok til at få gennemført øvrige seksuelle ydelser inden for den købte tid. Og måske forventer han tilmed ekstra tid, når nu han har forkælet hende undervejs.

Det er nok hverken din eller min forventning, @Milner, men det kan pigen jo ikke vide, hvis ikke det er blevet sagt direkte.

Nok nærmere at det bliver for intimt at lægge at kigge hinanden i øjne og kæle og kramme. 
de fleste synes nok også det er mærkeligt at lægge der og lade en fremmede mand kæle for hendes krop. Når det en hun lige har åbnet døren. For   
det er nemmere bare give rå sex. 
De fleste gør det jo stadigvæk udelukkende for pengenes skyld. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker at give GPen kærtegn og starte stille og roligt op med at nusse og kæle det er en rar start og jo bedre jeg kender GP jo mere af den slags nyder jeg hele vejen igennem besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med undtagelse af erotisk massage synes jeg slet ikke, at det giver mening, hvis der ikke kan kæles - det er, for mig, en vigtig del af mødet med de skønne piger.

Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 2 timer siden:

Elsker at kærtegne, syntes dog  ikke GP'erne virker særligt interesseret i at sætte tid af til at nyde det :huh:

Der har jeg så oplevet at der er forskel på om man tager 30 eller 45 minutter. 

Ved 45 minutter tager de piger jeg har besøgt sig ofte bedre tid til netop dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker nusning og kærtegn:wub:.. Meeen det kræver at gæsten virkelig er vedholdende med at det er okay at man som “udbyder” bare slapper af fordi den seksuelle del ikke er vigtig for gæsten.. Ellers så er min “arbejdsmoral” altså for høj til bare at ligge og tage imod:P.. Det kræver ikke meget mere end et diskret hint - måske endda uden man ville hinte - før jeg vil begynde at starte den erotiske del for ikke “at spilde tiden” yderligere.. Sådan i mangel af bedre ord:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg er mand, og jeg elsker at give kærtegn" kun hvis det er god kemi -og hun er/bliver med på det -ellers kan det godt blive noget akavet -jeg kan nemt finde på det bare for at fremprovokere en reaktion... -Nogen gp er jo "iskolde" og skal bare havde det overstået -så endten bliver de liderlig eller pisse sure -og begge ting kan være ret underholdende;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vender den lige lidt... 

Det jeg mangler i mit liv, og som øjensynligt ikke fåes hos GPer, er kvinden der gør sig til for at blive forført, - ikke ned på knæ i samme øjeblik man træder ind af døren, men spillet om at hun vil forføres af dig, og ikke lige på og hårdt. 

Det er der kæleriet kommer rigtigt til sin ret.. 

(jeg må ud og forføre mig en kæreste ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en mand og jeg elsker at kærtegne en kvinde., om hun er GP er for mig ligegyldigt  i den henseende. I den time vi er sammen vil jeg kærtegne og nyde hende på alle måder og jeg håber hun vil give sig hen og nyde mine kærtegn. Hvis hun ikke er til den slags, er hun ikke en GP for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æææælsker kærtegn :D

Når der kommer til kærtegn med en GP, så afhænger det meget af lysten på dagen og hvad der er aftalt. Er det GFE, PSE, 15 min eller 1 time, så vil det betyde noget ift. kærtegn. Og så endelig også kemi’en. 

Så der skal være tid og lyst - også fra GP’en til at modtage. Ellers så er det ligemeget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg elsker nusning og kærtegn:wub:.. Meeen det kræver at gæsten virkelig er vedholdende med at det er okay at man som “udbyder” bare slapper af fordi den seksuelle del ikke er vigtig for gæsten.. Ellers så er min “arbejdsmoral” altså for høj til bare at ligge og tage imod:P.. Det kræver ikke meget mere end et diskret hint - måske endda uden man ville hinte - før jeg vil begynde at starte den erotiske del for ikke “at spilde tiden” yderligere.. Sådan i mangel af bedre ord:lol:.. 

Tusinde procent enig med dig <3 

Hvis manden gerne vil gå på opdagelse og beder mig lægge mig og bare slappe af. Wait what? Jamen hvad skal JEG så lave? Jeg kan da ikke bare ligge her og lave ingenting? :lol:. Skal vi ikke også knalde da? :lol:

Nus og kærtegn vil jeg rigtig rigtig gerne, men det føles først "lovligt" at give mig hen til, når vi er færdige med det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

men det føles først "lovligt" at give mig hen til, når vi er færdige med det andet.

Deri er vi SLET ikke enig, som mand er det jo ret vigtigt at nus og kærtegne pigen for at opnå den bedste sex, det er vel de færreste mænd som slikker kvinden efter sexdelen, såfremt slik går ind under nus og kærtegn, det er vel ret vigtigt at man som mand får tændt kvinden inden sex, eller er det noget jeg har misforstået i dit skriv? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg elsker nusning og kærtegn:wub:.. Meeen det kræver at gæsten virkelig er vedholdende med at det er okay at man som “udbyder” bare slapper af fordi den seksuelle del ikke er vigtig for gæsten

Hvorfor skal vi være vedholdende, hvorfor ikke bare tage imod hvis det er det vi som gæst ønsker. Jeg ville være ked af at skulle blive ved at bede om dette, men håbe at du bare ville acceptere og nyde hvis det er det jeg ønsker:wub:. Håber at hvis din vagt plan kan passe med min kalender, jeg ikke skal bruge vedholdelse :)

 

Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan da ikke bare ligge her og lave ingenting?

At ligge og nyde er vil også at lave noget:P

Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Nus og kærtegn vil jeg rigtig rigtig gerne, men det føles først "lovligt" at give mig hen til, når vi er færdige med det andet.

Hvorfor først lovligt der, jeg går ud fra at dette nus og kærtegn er en del af det andet.

ærgerligt du kun husere på fyn, ellers ville jeg  vise dig at det er fuldt lovligt:wub:

Måske du en dag forbarmer dig over os på Sjælland og kommer forbi;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 1 time siden:

Deri er vi SLET ikke enig, som mand er det jo ret vigtigt at nus og kærtegne pigen for at opnå den bedste sex, det er vel de færreste mænd som slikker kvinden efter sexdelen, såfremt slik går ind under nus og kærtegn, det er vel ret vigtigt at man som mand får tændt kvinden inden sex, eller er det noget jeg har misforstået i dit skriv? :rolleyes:

Slik går under petting og ikke nus og kærtegn :)

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor skal vi være vedholdende, hvorfor ikke bare tage imod hvis det er det vi som gæst ønsker. Jeg ville være ked af at skulle blive ved at bede om dette, men håbe at du bare ville acceptere og nyde hvis det er det jeg ønsker:wub:. Håber at hvis din vagt plan kan passe med min kalender, jeg ikke skal bruge vedholdelse :)

Jeg ser det som en stor del af mit arbejde at være serviceminded og forkæle på måderne jeg kender bedst:P.. Disse indebærer ikke "at bare tage imod".. Her tænker jeg selvfølgelig ikke på oralsex eller lignende til mig men bare rent nusning og kælning uden nogen former for seksuel aktivitet.. 

Jamen skulle det lykkes så prøver de fleste af os piger jo forhåbentlig altid at opfylde vores gæsters ønsker så jeg kan love at jeg gør mit bedste:P<3..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 timer siden:

(…)

Det er alene kæleri fra manden til GPen, afstemningen handler om. Ikke den anden vej, hvor GPen kæler for manden.

Der er ikke nogen større bagtanke med hverken denne eller andre afstemninger, andet end nysgerrighed over for en række emner, så se det som et lille bidrag til lidt gratis underholdning, som måske, måske ikke, kan gøre os lidt klogere på, hvordan vi som gruppe fordeler os i forhold til forskellige spørgsmål.

Som vanligt er afstemningen anonym, og man er som altid velkommen til at kommentere på emnet.

Tak for dit indlæg. Jeg tror, at det jeg måske umiddelbart lige tænker er, at det nok selvom du spørger om det modsatte er mere normalt, at en GP gør det end en mand/fyr der er klient. Når jeg hører et ord som “kærtegn” kommer jeg automatisk nok til at tænke på måske noget med nærvær. Og så kommer jeg også til at tænke tungekys etc. Derfor tror jeg måske også, vi ender over i noget GFE, når snakken falder på det, da “kærtegn” kan være noget ret intimt. Måske ville man i GP-sammenhænge mere tale om berøring.

Som sagt jeg ved ikke det store om en klient/mand, der skulle kærtegne en GP – jeg ville tro, at det var noget, at man skulle være påpasselig med, da det nok ikke er alle piger der ville være glade for det. De kunne synes det var for meget, for intimt etc. Igen jeg tror måske også lidt at noget problemet her opstår i det med at holde et GP-besøg adskilt fra det private og f.eks. almindelig dating/kæreste/kone. Så kærtegn kan måske finde sted – især ved GFE, dog nok typisk fra pigen – men omvendt tror jeg, at det er noget det gælder om at holde tungen lige i munden med.

 

Jeg ville derfor måske også sige, at der var lidt en indbygget bias i dit spørgeskema, da det ikke også inkluderer berøring fra pigen, men jeg kan forstå du ikke ønskede at tage det med. Uanset hvad er det nok ikke noget, at jeg selv ville gøre det i spørgeskemaer med – et emne som kærtegn – men det er helt sikkert fint at bringe op som emne – jeg ved dog ikke om man måske mere ville forbinde det med noget som pigen mere gør.

Jeg ved heller ikke lige, hvad jeg skal sige, når nogen siger, der ikke er nogen bagtanker med noget – det gør mig altid lidt bekymret. Og ja, man kan godt kommentere og her også stemme. Det er jo det der meningen her på EG, men selvfølgelig god service at nævne det. Om vi er en gruppe herinde ved jeg heller ikke helt – i hvert fald en samling af individer der nok deler den samme interesse.


 

Pianistinden skrev, for 17 timer siden:

(…)

Hvis manden gerne vil gå på opdagelse og beder mig lægge mig og bare slappe af. Wait what? Jamen hvad skal JEG så lave? Jeg kan da ikke bare ligge her og lave ingenting? :lol:. Skal vi ikke også knalde da? :lol:

Nus og kærtegn vil jeg rigtig rigtig gerne, men det føles først "lovligt" at give mig hen til, når vi er færdige med det andet.

Godt også lige at høre fra en GP. Igen tænker jeg vel det kommer an på ydelsen. Er det GFE, er det ikke? Tænker man at der skal noget forspil ind i det – gør man ikke? For mig er det at besøge en GP netop først og fremmest en ydelse – noget professionelt. Det tror jeg netop også er afgørende at tænke ind i det, når du skriver at du først tænker det efter knaldet. Men igen det afhænger så netop af om det er GFE eller ej, eller om der skal være forspil eller ej. Det bliver måske en større diskussion om det skal foregå inden eller efter sex? Jeg ville uanset hvad måske tro, at der netop også være nogle GP’er, der slet ikke brød sig om det – måske som @Møffe skriver. Jeg ved dog ikke om det er fordi de er iskolde – mere nok fordi nogen ikke kan lide det eller finder det for intimt :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 53 minutter siden:

jeg ville tro, at det var noget, at man skulle være påpasselig med, da det nok ikke er alle piger der ville være glade for det. De kunne synes det var for meget, for intimt etc.

Afstemningen viser i skrivende stund bl.a., at 7 af 8 GPer er glade for at modtage kærtegn fra deres gæster. Så kan du selv vælge, om afstemningsresultatet passer med det, du tror (fordi det “kun” er 7 ud af 8, og dermed ikke “alle piger”, som du selv formulerer det), eller det ikke gør (fordi langt de fleste piger gerne vil modtage kærtegn).

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Tænker man at der skal noget forspil ind i det – gør man ikke? For mig er det at besøge en GP netop først og fremmest en ydelse – noget professionelt. Det tror jeg netop også er afgørende at tænke ind i det, når du skriver at du først tænker det efter knaldet. Men igen det afhænger så netop af om det er GFE eller ej, eller om der skal være forspil eller ej. Det bliver måske en større diskussion om det skal foregå inden eller efter sex? Jeg ville uanset hvad måske tro, at der netop også være nogle GP’er, der slet ikke brød sig om det – måske som @Møffe skriver. Jeg ved dog ikke om det er fordi de er iskolde – mere nok fordi nogen ikke kan lide det eller finder det for intimt :)

Hvis man skal knalde med en man ikke må røre -eller først efter man har knaldet dem -så bliver det sgu for akavet/underligt for mig. Hvis nogen gp synes det er for intimt eller ikke kan lide det -så vil jeg da gerne vide det, når jeg træde ind af døren -så jeg kan vende om på stedet... Hænger nok også samme med min holdning/følelse til f.eks. tantra massage -jeg kan ikke bare ligge og tag i mod, hvis det ikke er noget gensidigt, vil jeg helle undvære. Når jeg får alm. massage er det noget andet -men hvis de pirre bare det mindste -vil jeg søge det gensidige... 

En gp der sælger sex -men ikke må røres -er da for mærkeligt... Jeg kan godt forstå dem som ikke vil kysse for meget eller ikke tilbyde gfe -men dem der stivner, hvis man røre deres bryster eller, hvis man nusser dem lidt, eller siger "NEJ" x mange -burde måske lave noget andet;-) (jeg er slet ikke til hård sex, eller det skal gøre ondt på nogen måde -hverken på hende eller mig)

Men hvad en afstemning herinde viser ved jeg heller ikke, hvad vi kan brug -jeg tvivler på det gør nogen forskel for nogen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mennesker er forskellige så der er aldrig med det her som med meget andet en one size fits all universel sandhed der gælder. 

 

Min teori er at der er to store faktorer der spiller ind om man er eller ikke er til kæl og nus som GP. 

Den første GPens motivation og grund til at være i branchen er man drevet af lysten og måske et ønske om at gøre en lille forskel for andre eller af tvang eller basis behov dækning.

 

GPer drevet af lyst & måske det at gøre en lille forskel for andre: 

Blandt de GPer finder man nok mange af dem der tilbyder GFE , dem der selv har meget lyst til sex og intimitet og dem der tilbyder feks længerevarende aftaler i den gruppe tror jeg helt klart der er et overtal / flertal der er meget til kæl og nus fra kunden til dem og som elsker den del. 

GPer drevet af tvang, nød eller behov for at dække basis behov (Misbrug, trafficking, pengebehov hvor man afhænger af indtægten):

Blandt de GPer er der større risiko for at man ikke styrer antal kunder selv eller tager flere kunder ind per dag end hvad godt er eller selv vælger at køre bollefabrik for hurtige penge indtjening og i den gruppe er der nok et overtal for hvem kæl og nus fra kunden ikke er velkomment og ikke tages godt imod. 

(blandt dem der afhænger af indtægten kan godt være nogen fuldtids GPer der også er drevet af lyst og som begrænser aftalerne per dag igen der er altid undtagelser ingen kasser passer 100% til alle). 

 

Den anden store faktore efter min teori er alder og erfaring år i branchen: 

 

Dem med højere alder eller flere år i branchen:

Iblandt de GPer er en erfaring med forskellige kunder og forskellige kunders behov og hvordan man pleaser dem, mange styrer egen kalender og aftaler eller har en telefon pige der gør med fokus på hvor mange aftaler man ønsker for at kunne være intime og give en god oplevelse og man hviler mere i sig selv og egen seksualitet og lyst og behov for nærhed og intimitet så i den gruppe af GPer er der et flertal der nyder både længere aftaler mere og kæl og nus fra kunden. 

 

De yngre GPer eller GPer med mindre erfaring de nye i branchen:

Her er der nok flere der ikke har fundet egne ben i branchen endnu, måske ikke er 100% afklaret med hvor meget de vil give af sig selv i aftalerne eller hvilke ydelser de er okay med. Der er en gruppe der vil starte op langsomt med deres luder fantasi og måske kun tilbyder meget få bestemte ydelser og korte intense aftaler. Måske er der en kæreste partner og det er en kink ting så der er hensyn til og regler sat sammen med partneren og man er ved at finde grænserne og sine behov men måske ikke fuldt afklaret endnu. Her er også en gruppe af de meget unge der er drevet af de hurtige lette penge men uden at kunderne skal komme alt for tæt på det er jo ikke en kæreste eller noget der bare minder om. I den gruppe af GPer er min teori at der er et overtal / flertal der ikke er så modtagelige overfor nus og kæl fra kunde til GP. 

 

Igen inden for grupperne sat op ovenover er altid undtagelser og nogen det ikke kan placeres så godt i de kasser. 

 

Og der er selvfølgelig en masse andre faktorer også der spiller ind som feks. @JenniferRomantica og @Pianistinden hvor deres pleaser behov ikke har det naturligt med kæl og nus som forspil eller midt i en aftale det er dog ikke det samme som at de er afvisende eller imod nus og kæl fra os kunder det er mere timingen som jeg læser deres indlæg. 

Der er sikkert også hos enkelte faktorer ingen har nævnt eller tænkt på, det kunne være nogen var ekstremt kilden eller noget helt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Hænger nok også samme med min holdning/følelse til f.eks. tantra massage -jeg kan ikke bare ligge og tag i mod, hvis det ikke er noget gensidigt, vil jeg helle undvære. Når jeg får alm. massage er det noget andet -men hvis de pirre bare det mindste -vil jeg søge det gensidige...

Det egentlig meget lig det jeg prøvede at forklarer med mit indlæg:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget til kærtegn - kæle - kramme - (krops)kysse.
For mig er det i sig selv erotisk, seksuelt - jeg tænder på det, på flere planer.
Derfor er det også tit lidt fra kæle-kysse til sex og seksuelt kæleri, og sex, tilbage igen.
Jeg synes ikke der er noget skarpt skel.

Jeg har det helt på samme måde som @Møffe omkring f. eks. tantra.
Det er derfor jeg i sin tid begyndte at besøge piger, tantra er for 'envejs' ... 
Men på den anden side, har jeg for svært ved at 'tage imod' ... 
Måske kan jeg aftale med en pige, at øve mig i mere 'vekselvirkning' .. ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...