Hop til indhold

Recommended Posts

Billederne er ikke af hende. Men hun er en smuk mørk slank pige med små bryster. Hun er sød og rar, men med hensyn til sex'en er der lidt søstjerne over hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft besøg af hende.

Som nævnt er det ikke hende på profilbillede, det offentlige billede hvor hun har ansigtet dækket af telefonen er hende. Hun er dog en ganske køn og sød ung pige, dog synes jeg er at sex’en var lidt kedelig. Hendes blow var ikke særlig godt, det virket lidt som om hun ikke kunne lide at give sådanne et. Men ellers en sød, rar og køn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 4 timer siden:

Billederne er ikke af hende. Men hun er en smuk mørk slank pige med små bryster. Hun er sød og rar, men med hensyn til sex'en er der lidt søstjerne over hende.

 

 

Papkasse skrev, for 2 timer siden:

Jeg har haft besøg af hende.

Som nævnt er det ikke hende på profilbillede, det offentlige billede hvor hun har ansigtet dækket af telefonen er hende. Hun er dog en ganske køn og sød ung pige, dog synes jeg er at sex’en var lidt kedelig. Hendes blow var ikke særlig godt, det virket lidt som om hun ikke kunne lide at give sådanne et. Men ellers en sød, rar og køn pige.

spændende det offentlige foto med mobilen har hun virkelig flotte store bryster på . den anden siger hun har små bryster 
så en af jer lyver, jeg ved godt hvem jeg tror er fuld af p..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 26 minutter siden:

 

spændende det offentlige foto med mobilen har hun virkelig flotte store bryster på . den anden siger hun har små bryster 
så en af jer lyver, jeg ved godt hvem jeg tror er fuld af p..  

Jeg har ikke sagt noget om hendes bryster. Men hvis du er i tvivl, kan du jo altid selv besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Papkasse skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke sagt noget om hendes bryster. Men hvis du er i tvivl, kan du jo altid selv besøge hende. 

Det er så præcist det du her, når du skriver at det foto med mobilen er hende. for der har hun virkelig store bryster. er du ved at bakke ud i en løgn nu ? du vil åbenbart ikke sige om de er store eller små længere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 53 minutter siden:

Det er så præcist det du her, når du skriver at det foto med mobilen er hende. for der har hun virkelig store bryster. er du ved at bakke ud i en løgn nu ? du vil åbenbart ikke sige om de er store eller små længere ?

Som jeg skrev, er du i tvivl kan du jo selv besøge hende i stedet for at begynde at skabe dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...