Hop til indhold
Amanduh

Vac-U-lock strap-on

Recommended Posts

Kære alle, men især glædespiger

Nogen der har erfaring med Vac-U-lock-strap-on'en?

Den ser mere solid ud end de gængse strap-ons, men det virker noget omstændeligt at skifte diller. Er det noget der er rimelig hurtigt klaret eller står man og roder med det i flere minutter?

Hvordan er den at holde ren? Er den nem at rengøre?

Jeg planlægger en snarlig tur til Hamborg for at få opdateret udstyret, og jeg vil gerne investere i det system hvis det er godt :)

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret omstændigt at skifte. De sidder virkelig godt fast. Har fået ødelagt en enkelt sugekop fordi den sad så godt fast. Og hvis du køber premium versionen (har ikke prøvet den 'almindelige') så sidder selve pladen også virkelig godt fast når man spænder den ind. 

Synes ikke rengøring har været et problem, men har mindre erfaring med selve strap-on'en end vac-u-lock fæstningen (som er den samme på alt, derfor det er lidt smart vil jeg sige).

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowWhiteDK skrev, for 12 minutter siden:

Det er ret omstændigt at skifte. De sidder virkelig godt fast. Har fået ødelagt en enkelt sugekop fordi den sad så godt fast. Og hvis du køber premium versionen (har ikke prøvet den 'almindelige') så sidder selve pladen også virkelig godt fast når man spænder den ind. 

Synes ikke rengøring har været et problem, men har mindre erfaring med selve strap-on'en end vac-u-lock fæstningen (som er den samme på alt, derfor det er lidt smart vil jeg sige).

Jeg tænkte det nok. Nogle gange er man jo oppe på at skifte pikkemand 4-5-6 gange i løbet af en enkelt session. Det er virkelig meget man skal stå og bøvle med det så, og det kan slukke selv den hedeste gnist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanduh skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tænkte det nok. Nogle gange er man jo oppe på at skifte pikkemand 4-5-6 gange i løbet af en enkelt session. Det er virkelig meget man skal stå og bøvle med det så, og det kan slukke selv den hedeste gnist.

Især hvis det er en pit af mænd der skifter det lidt ligesom ved hjulskift i Formel 1 ;) :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Vac-U-lock rimeligt godt, dog ikke som strapon, men på en dildo stok som i "KINK"

Der skal bruges talkum mellem lock og dildo, så er det forholdsvis nemt at skifte, og det skal selvfølgelig rengøre efter brug, men skal alt legetøj ikke det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 1 time siden:

Jeg kender Vac-U-lock rimeligt godt, dog ikke som strapon, men på en dildo stok som i "KINK"

Der skal bruges talkum mellem lock og dildo, så er det forholdsvis nemt at skifte, og det skal selvfølgelig rengøre efter brug, men skal alt legetøj ikke det ? 

Jo, alt bliver rengjort efter brug, men det er mere hvis der er mange "bevægelige dele", hjørner og kroge man skal ind i, så er det mere besværligt at rengøre end en "glat overflade".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanduh skrev, for 3 timer siden:

Jo, alt bliver rengjort efter brug, men det er mere hvis der er mange "bevægelige dele", hjørner og kroge man skal ind i, så er det mere besværligt at rengøre end en "glat overflade".

Altså Vac-u-lock toppen følger ofte med en dildo, som så kan bruges i et strapon bælte, eller der kan købes et bælte/trusse hvor der er en fast "tap"

"Tappen" er meget nem at rengøre, ingen bevægelige dele eller svære kanter.

Men i dildoerne er der et hul formet som "tappen" der bruger jeg vand/sæbe og en lang finger til at rengøre, man kan sagtens skifte flere gange undervejs, og så rengøre efter brug, nogle få min og så lade dem dryppe af lige som den ægte vare :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg har Vac-U-Lock Dual Density Strap-On Experienced Sættet fra sinful, og er rigtig glad for det! Synes bestemt det er alle pengene værd :wub:
Materialet dildoerne er lavet af, er meget naturtro -og de kommer i 3 forskellige størrelser, dvs den mindste sagtens kan bruges til pegging.

Jeg synes det er rimeligt nemt at skifte ud - men husk at putte det er "pulver" ind i den først, så er det nemmere.
Remmene til at justere rundt om kroppen er rimeligt lange også - jeg er selv en str L og du ville sagtens kunne passe den op til XXL, det er jeg sikker på.

Rigtig god fornøjelse i Tyskland <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Amanduh skrev, for 11 timer siden:

Jeg tænkte det nok. Nogle gange er man jo oppe på at skifte pikkemand 4-5-6 gange i løbet af en enkelt session. Det er virkelig meget man skal stå og bøvle med det så, og det kan slukke selv den hedeste gnist.

Må jeg spørge hvorfor du skal skifte dildo så mange gange? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 2 timer siden:

Må jeg spørge hvorfor du skal skifte dildo så mange gange? :)

For at gå gradvist op i størrelse :) Jeg kan ikke bare starte med Big Joe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanduh skrev, for 10 timer siden:

For at gå gradvist op i størrelse :) Jeg kan ikke bare starte med Big Joe :lol:

Hej Amanduh

man bliver jo helt nysgerrig: Hvor stor er største størrelse du bruger? Det må være noget af en oplevelse som det giver, ikke mindst visuelt. Du må vel få fuldstændigt frit udsyn ind i tarmen og dens strukturer.

Redigeret af Totafr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Totafr skrev, 1 time siden:

Hej Amanduh

man bliver jo helt nysgerrig: Hvor stor er største størrelse du bruger? Det må være noget af en oplevelse som det giver, ikke mindst visuelt. Du må vel få fuldstændigt frit udsyn ind i tarmen og dens strukturer.

Jeg oplever mange spændende ting med pegging :P

Jeg skriver dig en besked med mit annoncelink, så kan du se billeder af hele samlingen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...